19.6 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Huit persones detingudes per vendre roba i complements falsificats en 11 locals de Benidorm

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Benidorm, en el Baix Segura (Alacant), a huit persones que regentaven diferents comerços situats en la zona del ‘Racó de Loix’ en els que presumptament s’oferia al públic roba i complements falsificats de conegudes marques del sector.

 

Segons ha informat un comunicat, entre els objectes falsificats s’han intervingut mascaretes de les usades per a la prevenció del Covid-19 en les que s’usaven gràfics característics i d’aparença idèntica als de reconegudes marques de prestigi en el sector.

 

Els efectius han comptat amb l’assessorament d’un expert de les marques per a determinar la falsedat dels productes. En el dispositiu fet a este efecte s’han inspeccionat un total d’11 locals, mentres que als propietaris dels comerços se’ls ha acusat d’un presumpte delicte contra la propietat industrial. Altres dos propietaris han resultat investigats però no detinguts.

 

La investigació va començar abans de la pandèmia

La investigació, que va tindre el seu inici abans de la pandèmia i que va ser postergada a causa d’esta, ha conclòs amb la intervenció de 3.000 efectes falsificats, principalment equipament deportiu, roba, complements, en la seua majoria bosses.

 

Els agents han exposat que, si bé en esta ocasió i a causa de la seua recent comercialització, s’han intervingut un important número de mascaretes falsificades, de les usades per a la prevenció del Covid-19 en les que s’usaven gràfics característics i d’aparença idèntica als de conegudes marques de prestigi en el sector.

 

Durant la intervenció, els agents del Grup V de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm van ser acompanyats per un expert de les marques perjudicades amb la finalitat de comptar amb el seu assessorament per a destriar si els productes que s’oferixen al públic en general es tracten de objectes falsificats.

 

Els detinguts amb edats compreses entre els 36 i els 47 anys, van ser sentits en declaració en les dependències de la Comissaria de Benidorm donant compte de tot l’actuat al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’esta localitat.

Últimes notícies

Llibertat provisional per al camioner que va atropellar mortalment a una jove a València

Un jutjat de guàrdia ha decretat la llibertat provisional del camioner detingut per l'atropellament mortal d'una jove a València i li ha retirat el carnet. Informes mèdics assenyalen que, malgrat el positiu per drogues, no conduïa sota els seus efectes.

La Simfònica Juvenil de Costa Rica homenatja les víctimes de la dana amb un concert a Madrid

L'orquestra juvenil costa-riquenya ha oferit a l'Auditori Nacional un concert solidari dirigit per Andrés Salado per a fer costat a jóvens afectats per la dana de 2024 a València. La recaptació es destinarà a programes educatius i de benestar emocional d'Ajuda en Acció.

Montero exigix eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió tardana de Mazón

La vicepresidenta primera ha reclamat la convocatòria immediata després de la renúncia de Carlos Mazón, que considera tardana i mal resolta. Denuncia falta d'explicacions per la gestió de la DANA i rebutja un relleu pactat per PP i Vox.

Corberán: ‘Ens deixarem la vida per a revertir la situació’

En la prèvia davant el Betis a Mestalla, Carlos Corberán va assegurar que el València es deixarà la vida per a revertir la seua mala ratxa. Amb l'equip antepenúltim i sis partits sense guanyar, va apel·lar a la fortalesa mental i al suport de l'afició.

València Basket, líder i invicte, visita a un Granada cuer i sense victòries

El líder invicte visita al cuer en un dol marcat pel desgast del València després de l'Eurolliga i la setmana llarga de preparació del Granada. Ritme, rebot i triple apunten a ser les claus.

El València mesura la seua fragilitat davant la pegada del Betis a Mestalla

El València arriba amb sis jornades sense guanyar i números deficitaris en les dos àrees. El Betis encadena golejades recents i busca afermar-se en places europees.

Morant acusa de ‘misèria’ a PP i Vox per no aplaudir a les víctimes de la dana i reivindica la comissió del Congrés

La ministra de Ciència i líder del PSPV-PSOE ha denunciat la 'misèria' de PP i Vox per no aplaudir a les víctimes en la comissió del Congrés. Ha sostingut que l'òrgan del Congrés, obert amb els vots del PSOE, és l'únic que donarà veritat, reparació i responsabilitats polítiques.

Morant acusa a Mazón de tornar a mentir als valencians amb una dimissió ‘fake’

La líder del PSPV-PSOE ha titllat de 'fake' la renúncia de Carlos Mazón perquè manté tots els seus càrrecs i ha exigit responsabilitats per la gestió de la dana. També ha reclamat eleccions i ha criticat l'estratègia de PP i Vox.