10.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Troben el cadàver d’un dels dos pilots desapareguts en la costa de Borriana

 

Actualització 1311/2020 a les 09.05 hores. Este matí de dimecres, cap a les 07.00 hores, un pesquer ha trobat a unes 20 milles de la costa de Borriana, en la Plana Baixa (Castelló), el cadàver d’un dels dos hòmens que havien desaparegut amb una aeronau el passat 4 de novembre quan feien un vol d’Eivissa a Reus.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el cos és de Marc Francesch, un empresari de 42 anys. Fa uns dies es va trobar l’avió en el Delta de l’Ebre, submergida a uns 100 metres de profunditat. Eixa situació dificulta les faenes de rescat de l’altre cadàver, que es tracta d’un policia d’uns 35 anys, que continua atrapat.

 

Ha sigut el temporal marítim i les pluges dels últims dies el que ha arrossegat el cadàver d’este home fins a la costa de Castelló, a més de 120 quilòmetres d’on està l’avió.

 

Busquen en Castelló un avió bimotor desaparegut amb dos pilots

Este dimecres, 4 de novembre, els equips de Salvament Marítim, Salvament Aeri de Rescat (SAR) de l’Exèrcit de l’Aire i del Servici Marítim de la Guàrdia Civil continuaven la busca d’un avió bimotor, pilotat per dos socis de l’aeroclub de Reus, que va desaparèixer cap a les 19.00 hores del dimarts després de partir de l’aeroport d’Eivissa.

 

Segons ha explicat el diari ‘Mediterráneo’, l’aeronau estava pilotada per dos socis de l’Aeroclub de Reus i, per motius que encara es desconeixen, va caure a la mar quan es trobava a 75 quilòmetres de la seua destinació, l’aeròdrom de Reus.

 

Els treballs per a localitzar l’avioneta es van concentrar durant el matí d’este dimecres al nord del Delta de l’Ebre, pel fet que els corrents provocats pel mal temps haurien desplaçat l’aparell fins a esta zona. No obstant això, les faenes de busca també es van estendre a la costa nord de Castelló.

 

Els dos pilots tenien experiència volant

Tal com ha informat l’Aeroclub de Reus en un comunicat, els dos pilots, un policia de 35 anys i un empresari de 42, comptaven amb una àmplia experiència i estaven duent a terme un vol privat.

 

La nau desapareguda és un model Piper PA-34-200 Sèneca de sis places. L’avió s’usava per als vols a la demanda dels seus socis, cursos d’iniciació i per a la formació d’aviadors professionals.

Últimes notícies

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.