Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Polèmica pel que ha fet el l’actor Nacho Vidal en un cementeri

 

En els últims temps, l’actor porno valencià Nacho Vidal ha estat en el focus d’atenció dels mitjans de comunicació a causa d’estar involucrat en dos fets gravíssims: la mort del fotògraf José Luis Abad, després d’un ritual amb gripau ‘bufo’ celebrat en casa de l’actor, i la seua detenció per conduir sense punts al carnet i davall la influència de ‘GHB’, una droga psicotròpica.

 

Actualment, l’exconcursant de ‘Supervivientes 2015‘ seguix estant en el punt de mira per una altra polèmica: ha gravat un vídeo porno al cementeri del seu poble. Una informació que ha fet pública el programa ‘Viva la vida’ de Telecinco després de dur a terme una investigació al poble de Vidal, Enguera (València), a on este residix des de fa temps.

 

Molts veïns del seu poble s’han mostrat indignats per l’actitud de l’actor porno, i una d’elles s’ha mostrat especialment enfadada perquè Vidal va gravar l’escena en la tomba dels seus avis.

 

L’actor s’ha defensat així davant d’un reporter del programa presentat per Emma García: «Qui no ha practicat sexe en un cementeri?». Vidal ha explicat que va fer l’escena en este lloc perquè l’hi va demanar una productora i va entonar el ‘mea culpa’.

 

En la mateixa entrevista amb el reporter de ‘Viva la vida’, l’actor porno ha volgut defensar-se de les altres dos polèmiques que li marquen avui dia. Vidal ha explicat que no hi haurà judici per la mort d’Abad i que ell no sabia que el fotògraf havia consumit cocaïna abans del ritual: «Va ser un accident […] Tu et creus que si jo sé que una persona ha pres alguna cosa, jo li acompanyaré amb la medicina?».

 

Alguns comentaris de les xarxes socials mostraven la seua indignació amb l’actor porno: «No es pot ser més brut i pertorbat que Nacho Vidal. No entenc com una persona que ha matat a una altra en un ritual, té la llibertat per fer això en un lloc a on els altres tenen enterrats els seus éssers estimats. Perquè no folla davant de la tomba dels seus avis?».

 

Vidal va ser detingut en València per conduir davall els efectes d’una droga psicotròpica

Respecte a la seua detenció en València quan conduïa sense punts del carnet i davall els efectes d’una droga psicotròpica, l’actor ha negat haver consumit esta substància,encara que en l’Hospital de La Fe, a on li van fer les proves, va reconèixer que li havien posat ‘GHB’ en la beguda.

 

Quan el reporter de Telecinco li assenyalava que el que sí que era segur és que no tenia punts al carnet, Vidal va riure i va respondre: «Vinga, a explicar mentides, ‘tralarà’».

 

El ritual xamànic pel que va ser investigat Nacho Vidal

A demés, Nacho Vidal va ser investigat per un suposat homicidi imprudent durant un ritual xamànic a on va morir el fotògraf José Luis Abad. En este ritual, Abad es va oferir a fumar el verí del gripau ‘bufo’ per viure l’experiència i alliberar-se de la seua addicció a la cocaïna, però abans va demanar que ho gravaren en el seu telèfon mòbil.

Últimes notícies

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una britànica de 64 anys ha sigut arrestada després de la mort per asfíxia d'una altra dona de 66 en un apartament del Racó de Loix. La investigació continua oberta.

El Consell titlla d’engrunes els 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

El Consell critica que la inversió de 1.000 milions prevista per Aena per a Alacant-Elx no compensa el dèficit inversor i reclama decisions sobre segona pista i enllaç ferroviari.

Mor als 86 anys Batiste Martí, primer vacunat contra la covid en la Comunitat Valenciana

Batiste Martí, primera persona vacunada contra la covid en la Comunitat Valenciana, ha mort als 86 anys en la residència PMD Verge del Miracle de Rafenbunyol. L'ajuntament va emetre un bàndol i el funeral es va celebrar a La Pobla de Farnals.

Calp guarda dos minuts de silenci per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament convoca un acte de dol este divendres a les 10.00 en la plaça Miguel Roselló després de dos accidents mortals recents. La mesura s'emmarca en tres dies de dol oficial.

Sime Llicer convertix el MuVIM en una camara de les meravelles amb Talea

El MuVIM exhibix fins al 7 de desembre Talea, la camara de les meravelles de Sime Llicer inspirada en les Wunderkammer. La mostra proposa un recorregut ludico i simbolico que convida a mirar el món amb una altra escala.