17.9 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Un col·legi infantil de la Vila Joiosa confina a una de les seues classes per un cas de coronavirus

Este diumenge, 13 de setembre, el col·legi d’educació infantil ‘El Colegio de Pate’ de la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha anunciat a través de la seua pàgina de Facebook que una de les seues aules ha sigut posada en quarantena després que un xiquet ha donat positiu per Covid-19.

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, el menor va acudir a l‘escola els dies 1 i 2 de setembre. Ara, el centre escolar ha informat que només ha sigut necessari confinar a la classe amb la que va estar en contacte el xiquet i que tornarà a obrir les seues portes el dimecres pròxim 16 de setembre.

 

A demés, la direcció del col·legi assegura que la resta de l’escola continuarà complint amb les mesures de seguretat adoptades. D’altra banda, el centre de la Marina Alta lamenta que «és una situació a la que ens hem d’acostumar i l’hem de tractar amb la màxima normalitat possible».

Últimes notícies

El vent deixa ratxes de fins a 122 km/h en el nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha superat els 100 km/h en nombrosos municipis de Castelló. El pic ha aconseguit 122 km/h a Vilar de Canes i la Pobla de Benifassà, amb avís taronja a l'interior nord.

Manu Sánchez neutralitza l’avantatge de l’Atlètic i el descans arriba amb 1-1

Una rematada de Manu Sánchez en el segon pal després d'un córner empata el dol en el 21, després de l'autogol d'Adrián Dela en el 11. Al descans, 1-1.

Naix Colibri Biomed, spin off de la UPV per a millorar la vida de les persones amb diabetis tipus 1

Colibri Biomed, nova spin off impulsada per la UPV, desenrotlla una bomba d'insulina totalment automatitzada per a reduir la càrrega diària dels qui conviuen amb la diabetis tipus 1. El dispositiu integra un algorisme patentat i un sensor de seguretat que detecta oclusions.

Sorloth i Julián Álvarez lideren l’atac de l’Atlètic davant el Llevant; Dela, titular

Atlètic confirma a Sorloth i Julián Álvarez en la davantera, amb Koke al comandament i Ruggeri en el lateral esquerre. El Llevant ix amb Adrián Dela d'inici.

Llibertat provisional per al camioner que va atropellar mortalment a una jove a València

Un jutjat de guàrdia ha decretat la llibertat provisional del camioner detingut per l'atropellament mortal d'una jove a València i li ha retirat el carnet. Informes mèdics assenyalen que, malgrat el positiu per drogues, no conduïa sota els seus efectes.

La Simfònica Juvenil de Costa Rica homenatja les víctimes de la dana amb un concert a Madrid

L'orquestra juvenil costa-riquenya ha oferit a l'Auditori Nacional un concert solidari dirigit per Andrés Salado per a fer costat a jóvens afectats per la dana de 2024 a València. La recaptació es destinarà a programes educatius i de benestar emocional d'Ajuda en Acció.

Montero exigix eleccions a la Comunitat Valenciana després de la dimissió tardana de Mazón

La vicepresidenta primera ha reclamat la convocatòria immediata després de la renúncia de Carlos Mazón, que considera tardana i mal resolta. Denuncia falta d'explicacions per la gestió de la DANA i rebutja un relleu pactat per PP i Vox.

Corberán: ‘Ens deixarem la vida per a revertir la situació’

En la prèvia davant el Betis a Mestalla, Carlos Corberán va assegurar que el València es deixarà la vida per a revertir la seua mala ratxa. Amb l'equip antepenúltim i sis partits sense guanyar, va apel·lar a la fortalesa mental i al suport de l'afició.