Mastodon
30 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Dos ferits, un d’ells greu, en un accident de moto en València

 

Dos hòmens han acabat ferits, un d’ells greu, esta matinada de divendres després de patir un accident de moto en València. El succés s’ha produït poc abans de les tres de la matinada en l’avinguda de la Constitució de la capital del Túria.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), que ha informat dels fets, ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB) per a assistir a les víctimes.

 

En arribar els efectius mèdics han assistit a un xic de 23 anys per diverses ferides greus en diferents parts del cos i l’han traslladat a l’hospital La Fe de València. D’altra banda, també han atés a un home de 35 anys amb ferides superficials, que ha sigut donat d’alta en el lloc dels fets.

Últimes notícies

Les universitats valencianes arranquen curs amb quasi 190.000 alumnes i 51 nous títols

Quasi 190.000 estudiants inicien el curs 2025-26 en les cinc públiques valencianes, que incorporen 51 noves titulacions amb impuls a IA i ciència de dades. El finançament supera els 1.100 milions i es reforcen beques i taxes congelades, amb reptes a la PAU i protestes en l'acte inaugural

El IVASS farà una auditoria forense per presumptes irregularitats del Botànic

El IVASS anuncia una auditoria forense per a revisar presumptes irregularitats de l'etapa del Botànic en contractació, contractes menors i gastos. La direcció defén que ja aplica mesures de control i transparència.

La defensa de Sergio Blasco demana la nul·litat de la causa de l’Hospital General de València

La defensa del exgerente de l'Hospital General de València sol·licita anul·lar tota la causa per considerar-la prospectiva i sense indicis previs. El tribunal resoldrà sobre les nul·litats abans de la pròxima sessió.

Barcala encapçala una delegació d’Alacant a Weihai per a captar inversions i tancar un acord de cooperació

Alacant participarà del 19 al 21 de setembre en el Fòrum de Ciutats Exquisides 2025 de Weihai per a atraure inversió i reforçar llaços comercials. L'agenda inclou un conveni a quatre anys, visites a parcs industrials i la presentació d'oportunitats en turisme, tecnologia i sostenibilitat.

Dotze xefs internacionals cuinaran paelles en el World Paella Day este dissabte a València

El World Paella Day 2025 reunix este dissabte en La Marina de València a 12 xefs d'Europa, Amèrica i Àsia per a cuinar i competir amb les seues paelles. Hi haurà semifinals des de les 10.00, final a les 14.00, racions a 5 euros i proclamació del guanyador a les 17.15.

Treballadors de la sanitat pública protesten pel tancament en fals de l’estatut marc

Sindicats convoquen concentracions en centres de diverses comunitats per a denunciar que Sanitat vol tancar en fals la reforma de l'Estatut Marc. Reclamen 35 hores, jubilació voluntària i una reclassificació professional amb efectes retributius

El PPCV atribuïx a l’anterior direcció d’À Punt els vídeos del Cecopi sense so

El PPCV sosté que va ser l'anterior adreça d'À Punt, nomenada pel Botànic, qui va fixar l'enviament de vídeos del Cecopi sense àudio. Compromís reclama les gravacions completes.

El Consell d’informatius d’RTVE recolza l’emissió dels àudios del Cecopi i rebutja mala praxi

El Consell d'informatius d'RTVE avala la difusió dels àudios inèdits del Cecopi del 29 d'octubre i nega que vulneren la deontologia. També critica a À Punt per insinuar delictes sense proves.