32 C
València
Dijous, 17 juliol, 2025

Rescaten a un home després de patir una caiguda en un barranc del Penyagolosa

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Este dilluns, sobre les 13.40 hores, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana ha rebut l’avís de què un home havia caigut d’un barranc en la serra del Penyagolosa en la localitat de Vistabella del Maestrat, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló).

 

Ràpidament, el CICU ha mobilitzat fins al llocs dels fets una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB), un metge d’Atenció Primària i un helicòpter medicalitzat amb base en la província. L’equip mèdic ha assistit a la víctima, que presentava una fractura de ròtula.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Una volta estabilitzat, l’home, de 69 anys, ha sigut traslladat a l’hospital General Universitari de Castelló amb l’helicòpter. A hores d’ara, es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

Tràgica caiguda a Nàquera: mor un treballador després de precipitar-se des de 10 metres en una nau industrial

Un treballador de 42 anys va perdre la vida després de patir una caiguda des de 10 metres en una nau del polígon industrial Els Vents, a Nàquera, València. L'accident va ocórrer de matinada i els servicis d'emergència no van poder salvar-lo.

El PSPV exigix que s’impute a Vicent Mompó per mentir i omissió de socors en investigació de la DANA

El PSPV-PSOE sol·licita a la jutgessa que impute a Vicent Mompó, president de la Diputació de València, per mentir en seu judicial i omissió de socors durant la DANA d'octubre.

Detingut a Alacant un dels fugitius més buscats d’Itàlia, líder de la brega

La Policia Nacional captura a Orihuela (Alacant) al líder del clan Sorianello, un dels fugitius més buscats d'Itàlia, vinculat al tràfic de cocaïna a Europa.

Carlos Mazón denuncia el tracte desigual del Govern després de la DANA i reafirma el compromís amb la recuperació de la Comunitat Valenciana

Carlos Mazón, president de la Generalitat, denúncia el tracte desigual del Govern després de la DANA i reafirma el compromís ferm amb la recuperació econòmica i social de la Comunitat Valenciana.

El PSPV sol·licita que s’impute a Vicent Mompó per mentir en seu judicial i omissió de socors després de la dana

El PSPV, com a acusació popular en la causa de la dana, sol·licita que el president de la Diputació de València, Vicent Mompó, siga imputat per mentir en seu judicial i per omissió de socors, després de la seua declaració com a testimoni.

El PSPV sol·licita imputar a Vicent Mompó per mentir en seu judicial i omissió de socors

El PSPV, en qualitat d'acusació popular, demana a la jutgessa que impute a Vicent Mompó, president de la Diputació de València, per presumpta mentida en seu judicial i omissió de socors relacionada amb la DANA.

Vicent Mompó declara que no va parlar amb Carlos Mazón sobre ES-Alert durant la DANA del 29 d’octubre

Vicent Mompó, president de la Diputació de València, declara que no va parlar del sistema ÉS-Alert amb el president Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre, explicant els detalls de les seues comunicacions i discrepàncies en la gestió d'alertes.

El Govern iniciarà el trasllat de menors migrants des de Canàries, Ceuta i Melilla el 28 d’agost malgrat el bloqueig del PP

El Govern espanyol planeja començar el trasllat de menors migrants no acompanyats des de Canàries, Ceuta i Melilla a altres territoris el 28 d'agost, desafiant l'oposició de comunitats governades pel PP que han boicotejat la sectorial sobre el tema.