Mor Lexii Alijai, coneguda rapera, als 21 anys

Lexii Alijaii

Ha mort una promesa del rap nordamericà als 21 anys | Instagram

 

Dol en el món de la música dels Estats Units. La rapera, de només 21 anys, Lexii Alijai, va morir el passat 1 de gener segons van confirmar els seus familiars al portal ‘BuzzFeed’. 

 

Fins al moment, es desconeixen les causes de la seua mort. Alexis Alijai, el seu nom real, era originària de Saint Paul, en l’estat de Minnesota, i estava començant el que molts veien com una prometedora carrera dins del món del Hip-Hop.

 

Fins al moment, havia tret un àlbum, ‘Growing Pains’, en 2017, però tenia moltes altres publicacions com mixtapes o EP’s, com ‘Joseph’s Coat’ (2015), i estava treballant en nova música.

 

 

Records dels seus familiars i companys

Bona part del seu reconeixement musical li va arribar molt jove, amb la seua col·laboració amb la també rapera Kehlani en la cançó ‘Jealous’. Precisament ella ha sigut una de les artistes que ha enviat un dels missatges de record més commovedors en les xarxes: «Estic enfadada, confosa, amb el cor trencat, enfadada, confosa. T’estime Lexii. La meua xiqueta només tenia 21 anys».

 

La seua cosina, LaMycha Jett, lamentava també la pèrdua d’una jove «compromesa i centrada en la seua música», però molt «afectuosa, dolça, humil». «T’abraçava en tot moment i les seues paraules per a dir adeu eren sempre t’estime», afegix

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Comprar vivenda en la Comunitat Valenciana és més car que mai en el primer trimestre

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana ha arribat als 1.898 euros per metre quadrat en el primer trimestre de 2026, un 17,2 % més que un any abans i per damunt dels valors de la bambolla immobiliària.

Un virus obliga a arrancar milers de llimoners després d’una campanya de preus rècord

El virus de la clorosi nervial groga s’ha detectat en joves llimoners d’Alacant i Múrcia després d’una campanya catalogada d’històrica per preus i qualitat, i el sector dona per fet que caldrà arrancar milers d’arbres.

Macrooperació antidroga al Llevant: 28 detinguts i 30 quilos de cocaïna confiscats

La Policia Nacional ha desmantellat una xarxa de narcotràfic amb ramificacions a València, Alacant i Múrcia, amb 28 detinguts i un important arsenal de droga, diners i armes confiscats.

Uns 30.000 metges valencians afronten una cinquena setmana de vaga des d’este dilluns

Prop de 30.000 metges valencians estan cridats a una nova setmana de vaga entre el 15 i el 19 de juny per reclamar millores laborals, més personal i una atenció sanitària de qualitat.

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.