20.5 C
València
Diumenge, 20 abril, 2025

La fira de Nadal més dolça se celebra en Gandia

Galletes Nadal

Galletes de Nadal | Pixabay

Este dijous, 19 de desembre, comença ‘Dolç Nadal’, la penúltima de les deu fires temàtiques que se celebren en Gandia, la capital de la Safor (València). Es tracta de quatre dies i mig a on els dolços, la rebosteria i els productes típics de les festes de Nadal seran els protagonistes en Fira Mercat.

 

En esta fira, trobarem un gran estand unitari de l’Associació de Pastissers i Forners de Gandia amb dolços típics de Nadal com postres típiques, tronquets, pastissets, casques… A més, també hi haurà xocolate artesanal, fruita seca garapinyada, llepolies o torrons artesans. També hi haurà el ‘celler del mercat’, amb vins, caves i licors dolços amb figuretes benèfiques per a regalar este Nadal; mel de parpalló i rebosteria creativa i ‘foodtruck’ amb dolços nòrdics, ‘cupcakes’ i galetes creatives.

 

Tallers per a disfrutar en família

Dins de la Fira ‘Dolç Nadal’, s’han organitzat diferents tallers per a disfrutar en família. ‘Decora la teua galeta de Nadal’ es farà de divendres a dilluns, de 18 a 20 h, a càrrec de Deleites. Les dos galletes amb la caixeta que s’emportarà cada un tindran un preu de 5 euros. 

 

El taller ‘Pastissets de Nadal’ es farà el dissabte a les 11 hores, a càrrec de la Pastisseria Salva. Per a este taller, serà obligatori que participen mínim cinc persones i inscriure’s en firamercat.gandia.org. L’altre taller del cap de setmana, ‘Pastissets de salmó, quiche’, es farà diumenge a les 11 hores, a càrrec de la Pastisseria Salva. El preu també és de 5 euros i la participació mínima de cinc persones, amb inscripció prèvia.

 

Fira de Nadal

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers rescaten un xiquet que estava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa

El menor i un adult van ser traslladats a l’Hospital Clínic amb símptomes d’hipotèrmia

Rescatats de matinada els quatre espeleòlegs atrapats en una cova de Vallada

La cavitat té un desnivell de 205 metres i un recorregut de 1.300

Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Desenes de vehicles de policia i bombers per l’incendi d’una rentadora i un accident amb alcoholemia a Paterna

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic

Emergències en Setmana Santa a València: reforç especial en zones de muntanya, parcs naturals i àrees recreatives

La Generalitat activa un pla fins al 28 d’abril per a evitar incendis i accidents a la província de València

Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

La Comunitat registrarà vent fluix de ponent, però canviarà a sud-oest a la vesprada