28.4 C
València
Dilluns, 7 juliol, 2025

Mor una xica de 19 anys en un xoc entre un cotxe i un camió en Carlet

Accident de trànsit en Carlet

El xoc va deixar un dels vehicles totalment destrossat | Bombers Consorci VLC

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Este dijous, cap a les 19.30 hores de la vesprada, s’ha produït un accident de trànsit en el terme municipal de Carlet, en la comarca de la Ribera (València). Segons pareix, en l’incident s’ha vist implicada una xica, de 19 anys, i un altre xic, de 25 anys. Els fets s’han produït en la carretera CV-50, al seu pas per esta població i molt prop del terme municipal de Catadau.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, dos vehicles –un cotxe i un camió– han xocat. La xica era veïna de Catadau i el xic, de Carlet, segons informa ‘À Punt’. El xoc ha resultat fatal per a la jove, ja que ha perdut la vida en l’accident.

 

Respecte de l’altre conductor implicat, ha sigut atés per politraumatisme i traslladat, en una ambulància de Suport Vital Avançat, a l’Hospital de la Fe de València. Ara per ara, els agents policials investiguen si algun dels conductors ha comés alguna imprudència que haja sigut la causa de l’incident.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Consell i ajuntaments afectats per la DANA rebran 54,4 milions d’euros de l’acompte del Fons de Solidaritat de la UE

La Generalitat Valenciana i els ajuntaments afectats per la DANA rebran un total de 54,4 milions d'euros com a acompte del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a cobrir gastos d'emergència, rehabilitació i reconstrucció en les zones afectades.

L’Elx FC supera els 5.000 abonats en només quatre dies de campanya de renovació

L'Elx FC ja ha renovat més de 5.000 abonaments per a la pròxima temporada en Primera Divisió després de només quatre dies de campanya, amb la meta de superar els 25.000 passes.

València incorpora a Jana Xin, portera nascuda a la Xina i talent internacional de les inferiors espanyoles

El València CF Femení ha fitxat a Jana Xin, portera nascuda a la Xina i amb experiència internacional en categories inferiors d'Espanya. Arriba des de Fundació Albacete per a reforçar la plantilla a la recerca de l'ascens.

Educació nomena 221 nous directors per a centres educatius en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació designa a 221 directors per a centres escolars a Alacant, Castelló i València, amb mandats fins a 2029 i requisits en valencià.

La llista d’espera per a rebre atenció per dependència en Comunitat Valenciana aconseguix les 33.115 persones en el primer semestre de 2025

La Comunitat Valenciana registra 33.115 persones en llista d'espera per a accedir al sistema de dependència en la primera mitat de 2025, sent la tercera comunitat amb major demora.

Reobri la seu del PSPV a València després de vandalisme reivindicat per Joventut Combativa

La seu del PSPV a València ha reobert després d'un atac amb pintura negra, reivindicat per Joventut Combativa. El partit denunciarà els fets a la Policia.

Sis corredors traslladats a hospitals després del primer tancament dels Santfermins 2025

Sis corredors van resultar ferits durant el primer tancament dels Santfermins 2025, amb cinc d'ells traslladats a l'Hospital Universitari de Navarra per contusions i traumatismes.

Presó provisional sense fiança per al sospitós de la desaparició de l’empresari de Bocairent

El jutge decreta presó provisional per al principal sospitós de la desaparició d'un empresari de 77 anys a Bocairent, el parador dels quals seguix desconegut.