La reina Letícia torna a repetir vestit per quarta volta

La imatge de la reina Letícia sempre genera reaccions, negatives o positives, però el seu estilisme sempre és un motiu de notícia. En la seua última aparició pública ha tornat a ser un epicentre de reaccions de les revistes de moda més conegudes d’Espanya.

 

Amb la commemoració del Dia Internacional de la Salut Mental la monarca ha acudit a un acte anomenat ‘Conect@ con la vida’ on ha coincidit amb María Luisa Carcedo, ministra de Sanitat, Consum i Benestar Social del Govern d’Espanya i el president de la Confederació Salut Mental Espanya, Nel González Zapico.

 

En conéixer la notícia de l’assistència de la reina a l’acte, molts mitjans van acudir a l’esdeveniment. Revistes del cor, especialment ‘Lecturas’ i ‘Hola’, han analitzat cada detall de la vestimenta de Letícia. La sorpresa va arribar quan la monarca va aparéixer amb un vestit que ja l’havia utilitzat anteriorment, és la quarta volta en menys d’un any que repetix este ‘outfit’.

 

Vestix com la reina per 96,99 euros

Este vestit ja és famós i és un clàssic per Letícia, que ho va portar per primera volta al novembre de l’any passat durant la rebuda oficial a la primera dama Xina, Peng Liyuan. L”outfit’ de la reina és relativament assequible, ja que en Asos Design val 96,99 euros, un preu elevat, però allunyat dels caríssims vestits que la reina acostumava a portar en altres actes.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.