20.9 C
València
Dissabte, 7 juny, 2025

Troben el cos sense vida del xiquet que van tirar al riu

 

La Policia ha trobat el cos sense vida del xiquet acabat de nàixer que van tirar al riu Besòs, en Barcelona. D’eixa manera ho ha comunicat el mateix cos a través del seu compte de Twitter, a on han explicat que en breus tancaran el dispositiu de busca que tenia com a objectiu localitzar el cadàver del menut.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

 

Uns pares menors i un embaràs no desitjat

Durant el dia d’ahir, va transcendir que la mare del menut era una xiqueta de 13 anys que va donar a llum el mateix dilluns, mentres que el pare en tenia 16. A més, la parella hauria mantingut l’embaràs en secret i la xica hauria tingut el bebé en un hotel. En eixe sentit, quan el menut va nàixer, els progenitors van acordar desfer-se d’ell i, en un primer moment, el pare va intentar enterrar el cadàver però, segons diferents testimonis, va decidir entrar en el riu amb ell i deixar-lo dins de l’aigua.

 

I no només això. I és que, tal com es va fer públic, cap dels seus familiars més pròxims coneixia la situació per la que estaven passant els dos jóvens menors d’edat. Segons pareix, el dilluns 23 de setembre els jóvens van reservar una habitació d’hotel a on la xica va donar a llum a l’infant. 

 

L’endemà dimarts, el pare es va dirigir al riu Besòs a on va abandonar al xiquet, acabat de nàixer, dins de l’aigua. Després de tirar-lo i amb la roba xopada, es va dirigir a un bar a on va assegurar que acabava de ser víctima d’un robatori violent, que li havien furtat una motxilla i que el buscaven per a matar-lo, segons va relatar un testimoni. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mònica Richart guardonada amb el Premi València, d’Alfons el Magnànim

En esta novel·la es tracten temes actuals com el desarrelament, la busca d’identitat i la presa de decisions davant d’una societat que exigix una gran capacitat d’adaptació

Rescaten a una manta de 2,2 metres encallada a Cullera i monitoren la seua evolució en la costa

Un equip veterinari de la Fundació Oceanogràfic de València va assistir a una manta de 2,2 metres que va quedar encallada a la platja de Cullera. Després d'estabilitzar-la i retornar-la a la mar, l'animal va ser observat nadant prop de la costa per a avaluar la seua recuperació.

Home condemnat a presó després d’intent d’autoimmolació enfront de jutjats de Vila-real

Un home ha sigut condemnat a 16 mesos de presó després d'intentar calar-se foc al costat dels jutjats de Vila-real en protesta per un procés judicial. Durant l'incident, va agredir a dos policies que van acudir al lloc.

Mazón lamenta anar-se sense resultats per a la Comunitat Valenciana en el seu moment més crític

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, lamenta no obtindre resultats després de la conferència de presidents autonòmics, en ple context crític per les inundacions causades per la dana en la Comunitat Valenciana.

La direcció d’RTVE Comunitat Valenciana revoca la seua dimissió després de diàleg amb José Pablo López

La direcció d'RTVE en la Comunitat Valenciana ha retirat la seua dimissió després de reunir-se amb el president de la Corporació, José Pablo López, per a assegurar recursos en el centre territorial.

Rescaten a una manta de 2,2 metres després d’encallar dos vegades a la platja de Cullera (València)

Un equip de rescat a València assistix a una manta Mobula mobular de 2,2 metres que va quedar encallada dos vegades a la platja de Cullera. S'investiga l'augment de varamientos d'esta espècie al Mediterrani.

Carlos Mazón lamenta anar-se sense resultats per a la Comunitat Valenciana en el seu moment més crític

El president Carlos Mazón expressa la seua decepció després de la Conferència de Presidents al no aconseguir suports per a la Comunitat Valenciana, afectada per greus inundacions.

Quasi 70 municipis valencians afectats per la dana se sumen a projectes del Ministeri de Joventut i Infància

Quasi 70 municipis de la Comunitat Valenciana afectats per la dana participen en projectes finançats amb 60 milions d'euros destinats a la població infantojuvenil, segons va informar la ministra de Joventut i Infància.