24.7 C
València
Dilluns, 5 maig, 2025

Kiko Matamoros confessa que té uns quants tumors de bufeta

Kiko Matamoros a 'Sálvame'

Kiko Matamoros té un greu problema de salut | Telecinco

 

Kiko Matamoros està passant, possiblement, per un dels moments més durs de la seua vida. Quan pareixia que havia tornat a trobar l’estabilitat de la mà de Marta López, la seua nova parella, ha rebut una notícia que pot canviar-li-la per complet.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

En una entrevista en la revista ‘Lecturas’, el col·laborador de ‘Sálvame’ ha explicat que durant la primera setmana d’agost ha de sotmetre’s a una delicada operació després que li hagen trobat uns quants tumors en la bufeta.

 

Un terrible despertar

Segons Matamoros, tot va començar una nit quan es va despertar enmig d’un bassal de sang. «Un dia em vaig despertar de matinada enmig d’un bassal de sang amb ganes d’orinar i, horrible, tot sang, amb coàguls… Vaig aguantar com vaig poder, no vaig voler despertar Marta».

 

Finalment, quan es va decidir a anar a urgències, explica que els metges li van voler fer una anàlisi d’orina, però que va ser impossible, ja que tenia una hemorràgia. Va ser en eixe moment quan li van practicar una ecografia i van vore que tenia la bufeta plena de sang i coàguls. Els especialistes li van recomanar operar-se d’urgència però, abans, el col·laborador ha volgut viatjar amb la seua parella uns dies a Colòmbia, a pesar de les recomanacions mèdiques.

 

L’operació determinarà si els tumors són benignes o no

Per tant, serà en els pròxims dies d’agost quan Matamoros se sotmeta a una operació que haurà de determinar si els tumors que té són benignes, o no. En eixe sentit, assegura que els metges no es mostren massa optimistes i, per eixe motiu, ja s’ha conscienciat que li espera un llarg camí de tractament i superació. Davant d’este gran espant, Matamoros ja ha començat a prendre decisions a curt termini com, per exemple, deixar de fumar.

 

Per la seua part, López també ha fet les primeres declaracions després de què la seua parella confessara el greu estat de salut en què es troba i, de moment, ha assegurat que no el deixarà a soles en la lluita.

 

Kiko Matamoros i Marta López

Marta López ha assegurat que no deixarà a soles a Kiko en estos durs moments | València Diari

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alemanya aprova un acord de govern entre conservadors i socialdemòcrates

Els partits conservadors i socialdemòcrates d'Alemanya han firmat un acord de coalició per formar govern, amb l'objectiu de reconduir el país en el projecte europeu.

L’Ajuntament de Palma multa amb 27.000 euros una empresa de Benidorm per infraccions publicitàries

L'empresa ha estat sancionada per col·locar 81 cartells publicitaris en llocs no autoritzats a Palma, amb multes que podrien augmentar si persisteix en la seva acció.

Un bebè de quatre mesos mor per desnutrició a Gaza mentre la crisi humanitària s’agreuja

Un bebè de quatre mesos ha mort a la Franja de Gaza com a conseqüència de l'agreujament de la desnutrició en un context de bloqueig humanitari, on moltes vides s'estan perdent per la política israeliana. Les autoritats alerten que cada 40 minuts un menor mor a causa dels atacs.

La Comunitat Valenciana obté 4,54 milions d’euros del Perte Xip per a quatre projectes clau

El Ministeri d'Indústria i Turisme ha concedit 4,54 milions d'euros a la Comunitat Valenciana en la segona convocatòria del Perte Xip, destacant projectes innovadors en microelectrònica.

La Filmoteca Valenciana celebra el clàssic ‘Paris, Texas’ de Wim Wenders amb dues projeccions

La Filmoteca Valenciana projecta 'Paris, Texas', dirigida per Wim Wenders, el 7 i 9 de maig. Presentada per José Antonio Hurtado, es connecta amb 'Cròniques d'un motel' de Sam Shepard.

El Suprem inicia una nova causa contra Alvise Pérez per atacs a la fiscal de delictes d’odi de València

El Tribunal Suprem obri una tercera causa penal contra l'eurodiputat Alvise Pérez pels seus missatges injuriosos a la fiscal Susana Gisbert, dedicades a delictes d'odi.

Bioparc València invertirà 64 milions d’euros en una ambiciosa ampliació sobre la Ruta de la Seda

Bioparc València destinarà 64 milions d'euros a ampliar les seves instal·lacions amb una recreació històrica de la Ruta de la Seda, destacant la connexió cultural entre València, Xina i Àfrica. El projecte inclou diverses fases amb noves atraccions i educació sobre la seda, prometent milers de nous visitants.

La Comunitat Valenciana assoleix quasi el 90% d’ocupació hotelera durant el pont de maig, amb Benidorm i València com a estrelles

Durant el pont de maig, la Comunitat Valenciana ha registrat una ocupació hotelera del 90%, liderada per Benidorm i València. Este èxit turístic ha estat influenciat per la bonança meteorològica.