Anita Matamoros compartix el seu primer posat estiuenc amb David Salvador

Anita i David Salvador gaudint de les seves vacances

Anita i David Salvador disfrutant de les seues vacacions | INSTAGRAM

 

Anita Matamoros ens manté informats contínuament de les seues anades i vingudes, com a bona influencer que és. Ara acaba de compartir el seu primer posat estiuenc amb unes fotografies a on apareix ella amb el seu nou nóvio, David Salvador, disfrutant de les aigües de Filipines, país a on se n’ha anat de vacacions la parella, en companyia d’uns amics i del germà d’Anita, Javier Tudela.

 

Anita i David fa pocs mesos que ixen junts, però es pot entrevore que entre els dos existix molt bona química, si ens guiem per les instantànies que Anita compartix habitualment d’ella i el seu nóvio.

 

La parella es mostra molt còmplice

La parella es mostra molt còmplice | INSTAGRAM

 

Pareix que la parella s’ho està passant la mar de bé en Filipines, amb unes imàtgens que demostren que tenen temps per a tot, tant per a moments íntims i romàntics, com per a moments d’aventura. D’eia manera ho mostren en una instantània a on apareixen damunt d’una canoa amb els braços amunt i que l’acompanyen amb les paraules «que comence l’aventura».

 

Altres imàtgens mostren moments a on apareixen molt afectuosos, en banyador i disfrutant dels paratges paradisíacs de Filipines, i en les que Anita es referix al seu nóvio com al seu bombó. D’eixa manera, Anita no descansa del seu vessant d’influencer i, fins i tot de vacacions, seguix compartint fotografies de la seua vida diària, si més no, els seus seguidors volen estar informats de tots els seus moviments.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.