Mastodon
27.1 C
València
Dimecres, 10 setembre, 2025

Anita Matamoros compartix el seu primer posat estiuenc amb David Salvador

Anita i David Salvador gaudint de les seves vacances

Anita i David Salvador disfrutant de les seues vacacions | INSTAGRAM

 

Anita Matamoros ens manté informats contínuament de les seues anades i vingudes, com a bona influencer que és. Ara acaba de compartir el seu primer posat estiuenc amb unes fotografies a on apareix ella amb el seu nou nóvio, David Salvador, disfrutant de les aigües de Filipines, país a on se n’ha anat de vacacions la parella, en companyia d’uns amics i del germà d’Anita, Javier Tudela.

 

Anita i David fa pocs mesos que ixen junts, però es pot entrevore que entre els dos existix molt bona química, si ens guiem per les instantànies que Anita compartix habitualment d’ella i el seu nóvio.

 

La parella es mostra molt còmplice

La parella es mostra molt còmplice | INSTAGRAM

 

Pareix que la parella s’ho està passant la mar de bé en Filipines, amb unes imàtgens que demostren que tenen temps per a tot, tant per a moments íntims i romàntics, com per a moments d’aventura. D’eia manera ho mostren en una instantània a on apareixen damunt d’una canoa amb els braços amunt i que l’acompanyen amb les paraules «que comence l’aventura».

 

Altres imàtgens mostren moments a on apareixen molt afectuosos, en banyador i disfrutant dels paratges paradisíacs de Filipines, i en les que Anita es referix al seu nóvio com al seu bombó. D’eixa manera, Anita no descansa del seu vessant d’influencer i, fins i tot de vacacions, seguix compartint fotografies de la seua vida diària, si més no, els seus seguidors volen estar informats de tots els seus moviments.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Llevant posa a la venda les entrades per al Reial Madrid: entre 95 i 265 euros

El Llevant activa la venda d'entrades per al dol davant el Reial Madrid del 23 de setembre (21.30) en el Ciutat de València, amb preus generals entre 95 i 265 euros i un 15% per a abonats. La zona visitant costa 70 euros i es limiten símbols madridistes en Gol Alboraia.

Investigat per circular a 181 km/h en una via de 80 a Turís

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 46 anys detectat a 181 km/h en la CV-415, limitada a 80, a Turís. Les diligències han passat al Jutjat de Guàrdia de Requena.

El Barcelona cedix 290 entrades al València per al dol en l’estadi Johan Cruyff

El Barcelona oferix al València un paquet de 290 entrades a 30 euros per al partit de LaLiga en l'estadi Johan Cruyff. La cessió buida tensions sobre el contingent visitant i prepara un possible intercanvi en la volta a Mestalla.

Un cap de bombers declara que Emergències sabia a les 17.30 que el barranc de Poio estava al límit

Un cap de bombers sosté que a les 17.30 el Centre de Coordinació d'Emergències ja coneixia que el barranc de Poio estava al límit. La declaració fixa un moment clau en la investigació sobre la gestió de la dana.

El cap de Bombers explica la retirada del Pedrís per falta d’instruccions d’Emergències

Manuel Alonso va declarar que l'operatiu en el barranc de Poio es va donar per conclòs al no rebre indicacions detallades del Centre de Coordinació d'Emergències. La jutgessa reprén les testificals del cas.

Aramark gestionarà la restauració del Nou Mestalla amb 52 punts de venda

El València CF adjudica a Aramark la gestió de barres, hospitalitat i fan zone del Nou Mestalla. Hi haurà 52 punts de venda i una cuina central de 1.000 m².

Incendi en un aparcament d’Orihuela-Costa calcina 4 vehicles, danya altres 10 i força el desallotjament d’un edifici

El foc en un garatge subterrani d'una residència en Orihuela-Costa va calcinar quatre cotxes, va danyar altres deu i va obligar a desallotjar un edifici de cinc plantes. No va haver-hi ferits.

Els agents de la CHJ van deixar la zona zero de la DANA entre les 15.00 i les 17.00 del 29-O

Un document remés a les Corts situa a la majoria d'agents de la CHJ en torn de demà el 29 d'octubre i a només tres fins a les 17.00. L'activitat es va centrar en vigilància, avaluació de danys i gestió d'informació en un context d'accessos molt danyats.