Anita Matamoros compartix el seu primer posat estiuenc amb David Salvador

Anita i David Salvador gaudint de les seves vacances

Anita i David Salvador disfrutant de les seues vacacions | INSTAGRAM

 

Anita Matamoros ens manté informats contínuament de les seues anades i vingudes, com a bona influencer que és. Ara acaba de compartir el seu primer posat estiuenc amb unes fotografies a on apareix ella amb el seu nou nóvio, David Salvador, disfrutant de les aigües de Filipines, país a on se n’ha anat de vacacions la parella, en companyia d’uns amics i del germà d’Anita, Javier Tudela.

 

Anita i David fa pocs mesos que ixen junts, però es pot entrevore que entre els dos existix molt bona química, si ens guiem per les instantànies que Anita compartix habitualment d’ella i el seu nóvio.

 

La parella es mostra molt còmplice

La parella es mostra molt còmplice | INSTAGRAM

 

Pareix que la parella s’ho està passant la mar de bé en Filipines, amb unes imàtgens que demostren que tenen temps per a tot, tant per a moments íntims i romàntics, com per a moments d’aventura. D’eia manera ho mostren en una instantània a on apareixen damunt d’una canoa amb els braços amunt i que l’acompanyen amb les paraules «que comence l’aventura».

 

Altres imàtgens mostren moments a on apareixen molt afectuosos, en banyador i disfrutant dels paratges paradisíacs de Filipines, i en les que Anita es referix al seu nóvio com al seu bombó. D’eixa manera, Anita no descansa del seu vessant d’influencer i, fins i tot de vacacions, seguix compartint fotografies de la seua vida diària, si més no, els seus seguidors volen estar informats de tots els seus moviments.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.