Anita Matamoros compartix el seu primer posat estiuenc amb David Salvador

Anita i David Salvador gaudint de les seves vacances

Anita i David Salvador disfrutant de les seues vacacions | INSTAGRAM

 

Anita Matamoros ens manté informats contínuament de les seues anades i vingudes, com a bona influencer que és. Ara acaba de compartir el seu primer posat estiuenc amb unes fotografies a on apareix ella amb el seu nou nóvio, David Salvador, disfrutant de les aigües de Filipines, país a on se n’ha anat de vacacions la parella, en companyia d’uns amics i del germà d’Anita, Javier Tudela.

 

Anita i David fa pocs mesos que ixen junts, però es pot entrevore que entre els dos existix molt bona química, si ens guiem per les instantànies que Anita compartix habitualment d’ella i el seu nóvio.

 

La parella es mostra molt còmplice

La parella es mostra molt còmplice | INSTAGRAM

 

Pareix que la parella s’ho està passant la mar de bé en Filipines, amb unes imàtgens que demostren que tenen temps per a tot, tant per a moments íntims i romàntics, com per a moments d’aventura. D’eia manera ho mostren en una instantània a on apareixen damunt d’una canoa amb els braços amunt i que l’acompanyen amb les paraules «que comence l’aventura».

 

Altres imàtgens mostren moments a on apareixen molt afectuosos, en banyador i disfrutant dels paratges paradisíacs de Filipines, i en les que Anita es referix al seu nóvio com al seu bombó. D’eixa manera, Anita no descansa del seu vessant d’influencer i, fins i tot de vacacions, seguix compartint fotografies de la seua vida diària, si més no, els seus seguidors volen estar informats de tots els seus moviments.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.