26.9 C
València
Divendres, 6 juny, 2025

Dos germanes ferides en un tiroteig en Alzira

 

ACTUALITZAT 12.13 hores. Este dijous de matí, cap a les 10.45 hores, s’ha produït un tiroteig a l’entrada d’Alzira, en la Ribera (València), en el barri de l’Alquerieta. En el transcurs del tiroteig, han sigut ferides dos dones que, segons pareix, són germanes.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Els tirs s’han produït en el carrer del General Prim del barri de l’Alquerieta i, les causes encara són poc clares. Algunes fonts indiquen que tot ha començat amb una discussió per les relacions entre els fills de dos famílies que viuen en el mateix carrer. Tot i que també s’apunta com a possible explicació com una discussió per uns coloms deportius.

 

Una de les dos ferides ha sigut traslladada ràpidament a l’Hospital de la Ribera, ja que està just al costat de la zona. L’altra dona, en canvi, ha sigut atesa per una unitat del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i, després, traslladada al mateix hospital. En este punt, les fonts tampoc acaben de ser clares del tot, ja que unes apunten que les dos han resultat ferides en el braç i, unes altres, indiquen que una ha tingut una ferida en la regió abdominal.

 

En declaracions arreplegades per ‘Las Provincias’, un dels veïns ha explicat «de repent, s’ha acostat una persona, ha començat a disparar i ha ferit a ma mare». Un altre veí també ha dit que han sentit «el que ens pareixia un coet, però hem eixit al carrer i ens hem trobat la dona ferida».

 

L’autor presumptament de l’agressió ha sigut detingut i la Policia Nacional ha conseguit recuperar l’arma. Se l’ha detingut en el moment que ha reconegut que havia comés l’acte. A més, s’ha arrestat a dos persones més –la dona de l’agressor i la seua filla– segons Europa Press.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón exigix una reforma justa del finançament autonòmic i un compromís urgent per a la reconstrucció després de la DANA

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana, reclama urgentment una reforma del sistema de finançament autonòmic i una resposta ràpida per a reconstruir les àrees afectades per les inundacions d'octubre.

La jutgessa demana informe a la Generalitat sobre mesures preventives en la dana de 2023

La jutgessa de Catarroja sol·licita a la Conselleria d'Emergències un informe sobre les mesures preventives implementades davant la dana de setembre de 2023, en el marc de la investigació de la dana d'octubre.

Detingut a València un auxiliar d’infermeria per agressió sexual i gravació il·lícita a ancians

Un auxiliar d'infermeria a València ha sigut arrestat per la Policia Nacional acusat d'agredir sexualment a ancians i gravar els fets, a més de posseir pornografia infantil.

Podemos rebutja unificació d’acusacions populars en cas de la DANA a València

Podem, acusació popular en la causa judicial per la gestió de l'emergència generada per la DANA, rebutja la proposta de la Fiscalia d'unificar les acusacions populars per a garantir pluralitat i evitar interessos polítics.

Carlos Mazón exigix reforma urgent del finançament autonòmic i compromís ferm amb la reconstrucció després de la DANA

El president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, insta el Govern a reformar el sistema de finançament autonòmic i a comprometre's amb la reconstrucció després de la DANA, ressaltant la necessitat d'un model just i equitatiu per a comunitats infrafinançades.

La ministra Sira Rego acusa a Isabel Díaz Ayuso de desviar l’atenció pública

La ministra d'Infància i Joventut, Sira Rego, acusa la presidenta de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, d'abandonar la Conferència de Presidents per a desviar el focus mediàtic dels seus problemes judicials i gestió sanitària.

La comissió d’investigació de la dana en Les Corts Valencianes convida a les víctimes a comparéixer

La comissió d'investigació de la dana en Les Corts Valencianes acorda incloure a les víctimes per a comparéixer, mesura secundada per PSPV i Compromís que exigixen rapidesa en la seua intervenció.

La jutgessa de Catarroja reclama informe a la Generalitat sobre mesures preventives en la DANA de 2023

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA del 29 d'octubre demana a la Conselleria d'Emergències un informe sobre les mesures preventives aplicades en la DANA de setembre de 2023.