9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

A presó un home per intentar matar al seu fill a punyalades en Torrevieja

El pare va cosir a ganivetades al fill per a intentar matar-lo | Nuevo Diario

 

Este dimecres passat, agents de la Guàrdia Civil han detingut en Torrevieja (el Baix Segura) a un home de 69 anys per intentar matar al seu mateix fill, de 35 anys, per «velles disputes familiars». Se l’acusa d’homicidi en grau de temptativa.

 

El dimecres 12 de juny, segons fonts policials, els agents de la Guàrdia Civil, de la Policia Local i de servicis mèdics van rebre un avís per a anar a un aparthotel de Torrevieja, en ser informats d’una agressió entre dos hòmens. Una volta allí, trobaren un adult de 35 anys ple de sang en un costat i amb les mans ferides.

 

La víctima va explicar que «com va poder» es va defendre de son pare que, després d’una forta discussió per «velles disputes familiars» va començar a pegar-li ganivetades pel cos. El jove va intentar parar les punyalades amb les mans per a que no li tocaren cap òrgan vital, però no va poder evitar la del costat, que era la que estava provocant-li una pèrdua de sang molt gran. Els sanitaris que l’atenien el van advertir que la seua vida corria perill si continuava sagnant d’eixa manera.

 

Acte seguir, van detindre al pare de la víctima, a l’eixida de la finca, quan intentava fugir. En eixe moment, no trobaren el ganivet de l’agressió i els agents van suposar que l’havia amagat. Per això, la Guàrdia Civil va desplegar un dispositiu de busca per a trobar, en un traster del soterrani, l’arma.

 

El divendres passat el detingut va entrar en la presó, segons disposició judicial. La investigació continua en marxa per part de l’Equip de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Torrevieja.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.