Esclata la polèmica entre els fans de Rosalía: «Rinoplàstia?»

Rosalía, de moment, no ha desmentit cap de les especulacions | ACN

 

Rosalía ha iniciat la seua gira «El mal querer» pels Estats Units, i no està dubtant en compartir tota l’experiència amb els seus fans a través de les seues xarxes socials i, sobretot, per Instagram. Però de moment no se salva de polèmiques

  

L’últim gran rebombori s’ha generat arran de la seua última publicació en el seu perfil d’Instagram: dos fotografies en les quals apareix en xandall durant la preparació d’un dels seus concerts.

 

Pluja de crítiques a Rosalia pel nou rostre que presenta

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

last show of my first north american run wus goooood Toronto????? Haahha

Una publicación compartida de ROSALÍA (@rosalia.vt) el

 

En les fotografies que ha compartit, realment apareix amb un aspecte tan diferent del que els seus fans estan acostumats que ells mateixos han assegurat que s’ha realitzat alguna operació estètica o, fins i tot, apunten al fet que no siga ella realment la que apareix en la imatge, sinó una doble seua. «En la segona fotografia, no pareix ella», «la segona és una doble», «la veig diferent», «cada dia es fa els llavis més grossos», «qui és la de la segona fotografia?», «la de la segona foto fa un poc de por…», «pareix una nina de cera», «rinoplàstia?»«què t’ha passat en la cara?» són alguns dels comentaris més repetits entre els seguidors.

 

El recopilatori de fotografies ha sigut comentat per moltíssima gent i, de moment, la publicació ja ha arribat a arreplegar quasi 700.000 m’agrades i conté més de 7.000 comentaris. Tot i això, la cantant encara no s’ha pronunciat pel que fa a cap dels comentaris sobre el seu aspecte físic, deixant obert el debat sobre la seua imatge nova.

Últimes notícies

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.