11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Dos homes atropellen un policia en el centre de València amb una moto furtada

Un home, agent de la Policia Nacional va resultar ferit el passat dilluns al matí al ser agredit amb un casc de moto per un lladre en València. L'agent va aconseguir detindre a un dels individus després de forcejar amb ell però va patir una fractura en el nas i un tall en el front pel colp que va rebre en la cara quan el delinqüent intentava lliurar-se d'ell. Els fets van ocórrer al voltant de les 10.00 hores del matí en el carrer la Pau de València, en el centre de la ciutat- Dos policies de paisà van aturar dos sospitosos que circulaven amb una moto i portaven cascs integrals. Els homes duien guants de treball i quan van vore que un cotxe patrulla de la Policia Nacional els parava en un semàfor en roig, es van posar molt nerviosos.

El policia anava amb un company en un altre vehicle i es va donar compte que el conductor de la moto havia frenat al vore'ls, de manera que va baixar del cotxe i va intentar identificar-los. En eixe moment el motorista va accelerar i va atropellar l'agent, per la qual cosa va perdre el control de la moto i els tres homes caigueren a terra. El copilot de la moto que viatjava en la part de darrere d'aquesta va colpejar amb el seu casc a l'agent però després de forcejar, el policia va aconseguir lliurar-se. El conductor de la moto va tornar a pujar al vehicle i va escapar a gran velocitat després de circular per la vorera d'alguns carrers per a poder despistar la patrulla que el perseguia.

A continuació, els policies van comprovar que aquesta moto figurava com a furtada, per la qual cosa van detindre al copilot de la moto, abandonat pel seu company, pels delictes de sostracció de vehicle, atemptat contra un agent de l'autoritat i desobediència. L'home, de 46 anys també portava una destral i un martell en una motxilla per a cometre un atracament segons sembla, en un establiment proper.

El detingut té antecedents penals per delictes d'homicidi dolós, tràfic de drogues, tinença il·lícita d'armes, robatori i danys. El motorista que va aconseguir escapar portava una arma de foc en la cintura. Per altra banda, el policia ferit i atropellat es troba de baixa per les lesions sofrides.

 

Últimes notícies

Una caminada de 5 km a València reclama retardar l’accés a mòbils als menors de 16

Una marxa de cinc quilòmetres a València demana un pacte social per a retardar el lliurament del primer mòbil fins als 16 anys i alertar sobre els riscos de l'abús.

Ratxes de 56 km/h a Chelva han obligat a set servicis de bombers a València

Ratxes de fins a 56 km/h a Chelva han motivat set actuacions dels bombers a la província de València. A Alacant no va haver-hi intervencions en este període.

Martínez Mus retrau al Govern l’abandó de les els Columbrets

Martínez Mus ha acusat el Govern de retallar la vigilància marina en Columbretes i ha anunciat 500.000 euros per a reforçar la seua gestió. La Generalitat defén la presència 24/7 i alerta de riscos com la pesca il·legal.

Incendi en un garatge de Torrevieja obliga a evacuar a un veí i calcina 3 vehicles

Un foc declarat este dissabte en un garatge subterrani del carrer Cicló ha obligat a evacuar a un veí i va calcinar 3 vehicles. Altres 18 van patir danys.

El València Basket visita al Joventut per a afermar-se segon i prendre impuls cap a la Copa

El València busca un triomf a Badalona que consolide la seua segona plaça, mantinga la pressió sobre el Reial Madrid i li done confiança abans de la Copa. Els dos es mesuraran en quarts en el Roig Arena.

Anglaterra controla a Espanya i els Redsticks encaixen la seua segona derrota (1-3)

Espanya va caure 1-3 davant Anglaterra a València en un partit manejat pels britànics. Els Redsticks van empatar de penal córner, però van cedir de nou i van quedar sentenciats al final.

El departament de salut d’Elx implanta realitat virtual per a reduir l’ansietat en les extraccions de sang

El Departament de Salut d'Elx‑Hospital General ha incorporat de manera rutinària ulleres de realitat virtual com a suport no farmacològic en extraccions de sang de pacients amb ansietat moderada‑alta. La mesura s'ha estés a Atenció Primària i Hematologia després de validar resultats en la revista Virtual Reality.

Alliberen una parella segrestada i detenen a un captor a Corbera (València)

La Policia Nacional ha alliberat un home i una dona a Corbera (València) i ha detingut a un sospitós després d'una persecució. La víctima va avisar des del maleter i va compartir la seua ubicació, la qual cosa va permetre activar el dispositiu.