Una menor de 14 anys ferida en un accident a l’A-3

 

Un home de 42 anys i una menor de 14 van resultar ferits ahir després de sofrir un accident al quilòmetre 338 de l’A-3 al terme municipal de Riba-Roja del Túria. Els dos ocupants van quedar atrapats dins del vehicle i van haver de ser excarcerats per efectius dels parcs de bombers de Chiva i Torrent, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València.

Fins al lloc del succés van acudir un Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) així com una unitat de  Servei Vital Bàsic (SVB) que van atendre a la xiqueta i a l’home per politraumatismes. Segons ha informat el CICU els dos van ser traslladats a l’Hospital La Fe de València. 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres alts càrrecs de la Conselleria declararan com a testimonis per les VPP de la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan cita a tres responsables de la Conselleria com a testimonis i reclama aclarir qui va elaborar els informes incorporats a la causa.

El nou subdelegat del Govern a Alacant defén com a irrenunciable el transvasament Tajo-Segura

Manuel Pineda, nou subdelegat del Govern a Alacant, situa el transvasament Tajo-Segura com a infraestructura irrenunciable i marca com a prioritats l'aigua, la vivenda i la lluita contra la violència masclista.

La comissió d’Alacant citarà a Barcala i a càrrecs de tots els partits per les VPP de la Platja de Sant Joan

La comissió de l'Ajuntament d'Alacant sobre les presumptes irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan citarà a l'alcalde Luis Barcala i a responsables polítics de diferents etapes, enmig de retrets per la rapidesa dels terminis.

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP de la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres responsables de la Conselleria i reclama aclarir qui va elaborar els informes clau del cas.

Gayà passa noves proves mèdiques després d’un fort colp en el pòmul

José Luis Gayà se sotmet a noves proves mèdiques després del fort colp en el pòmul patit davant el Sevilla, mentres el València espera conéixer la seua evolució per al pròxim partit.

La DANA reobri el debat sobre un Cecopi gestionat només per tècnics

El subdirector d'Emergències de la Generalitat Valenciana defén en el Congrés que la DANA d'octubre de 2024 ha obert el debat sobre un Cecopi amb comandament estrictament tècnic i admet fallades en la percepció de la gravetat de l'episodi.

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP d’Alacant

La jutgessa que investiga les possibles irregularitats en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria i demana identificar a més tècnics implicats en els informes.

Tretze detinguts per ús indegut de pirotècnia en les Falles de València

La Policia Nacional va detindre a tretze hòmens, molts d'ells d'Alemanya i Paises Baixos, per l'ús indegut de material pirotècnic durant les Falles 2026 a València i va tramitar 60 propostes de sanció.