Detingut per violar a una xiqueta de dos anys amb paràlisi cerebral a Torrent

La Policia Local de Torrent ha detingut un fisioterapeuta por presumptament haver violat a una xiqueta de dos anys amb paràlisi cerebral a la Casa de la Dona del municipi. La xicoteta va haver de ser traslladada a l’Hospital General de València per a esclarir l’assumpte de les lesions, segons informa ‘Las Provincias’.

Els laments de la menuda, que estava rebent una sessió de fisioteràpia en una habitació amb la porta tancada amb el pestell, van alertar els pares de la xiqueta, que estaven al corredor d’aquest centre on també s’ofereix assessorament i assistència a les víctimes de la violència masclista.

Segons el relat de Las Provincias, la mare va intentar obrir la porta en sentir els plors de la seua filla. En intentar entrar i veure que no podia perquè la porta tenia pestell, va guaitar per un xicotet espai que deixava el vinil per a intentar veure què estava passant, aleshores va veure que el fisioterapeuta, de 30 anys, tenia els pantalons baixats i agafava la xiqueta, que estava nua de cintura cap avall.

En veure aquesta escena, la mare i el pare van començar a pegar colps a la porta fins que la van trencar i van poder accedir a l’habitació on estaven passant els fets. La mare va agafar la menuda, mentre que el pare va començar a pegar-li punyades al presumpte violador.

La policia de Torrent, alertada per la baralla, va acudir a l’edifici on va cometre suposadament la violació i va detindre el fisioterapeuta, després d’escoltar la versió dels fets de totes les parts que els havien presenciat.

El detingut, com revela Las Provincias, no és personal de l’Ajuntament de Torrent, sinó d’una empresa subcontractada pel consistori des de fa més d’un any per a dur a terme aquestes sessions de fisioteràpia.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.