Detingut per abusar de la seua neboda de 4 anys en València

La xiqueta va dir que son tio li tocava per darrere amb ‘un punxó’   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 29 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual després de, pel que pareix, havera contagiat una classe de berruga genital a la seua neboda de quatre anys, quan la xiqueta es va quedar al seu càrrec en alguna ocasió. Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies que els pares d’una xiqueta de quatre anys havien observat que la menuda presentava una ferida en la zona anal i, en no saber com podia haver-se-la fet, la van portar a la pediatra.

 

Durant les investigacions, els agents van tindre coneixement que la víctima havia sigut assistida en un hospital de València a on li havien fet una biòpsia. El resultat de la prova mèdica va concloure que patia un berruga genital causada pel contacte de pell amb pell amb una altra persona que patira eixa malaltia, sent la manera de transmetre’s sexualment, amb la necessitat de frega-se directament.

 

Continuant amb les investigacions, els policies van descobrir que el tio de la víctima s’havia d’ell en alguna ocasió en febrer, quan la xiqueta encara no havia complit els quatre anys. A partir d’eixe moment, els pares es van donar compte que la xiqueta tenia eixes lesions anals i,a més, ja no volia quedar-se amb son tio. I, més encara, quan li van preguntar a la menor com jugava amb son tio, ella els va dir que apagava el llum i li tocava amb un punxó senyalant-se la part de darrere.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van descobrir la identitat del sospitós que, després de tindre coneiximent que estava sent buscat pels policies, es va presentar en una comissaria a on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial i ha ingressat en la presó.

 

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.