Un total de 76 municipis del territori valencià no han registrat casos positius en tota la pandèmia

 

Un total de 76 municipis dels 542 municipis del territori valencià no han registrat cap cas de coronavirus des de l’inici de la pandèmia.

 

D’estos 76 pobles, la gran majoria tenen menys de 500 habitants, i bona part no arriba a 100. El més gran és Llíber, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), que compta amb 935 habitants.

 

La llista de municipis sense casos va decreixent gradualment en les últimes setmanes. De fet, fins a este divendres, Higueruelas, les Useres, Catí, Caudiel i Cortes de Arenoso, no havien tingut casos i ara sumen tres (Higueruelas), dos (les Useres) i un (la resta).

 

En total, els pobles encara «lliures» de coronavirus són Agres, Aielo de Rugat, Aín, Algimia de Almonacid, Almedíjar, Almudaina, Arañuel, Argelita, Balones, Bejís, Benafigos, Benasau, Beniardá, Benifallim, Benifato, Beniflá, Benigembla, Benillup, Benimassot, Bolulla, Calles, Carrícola, Casas Altas, Castell de Cabres, Castellfort, Castielfabib, Confrides, Dos Aguas, el Camp de Mirra, el Castell de Guadalest, el Bou, Espadilla, Facheca, Famorca, Fuente la Reina i Fuentes de Ayódar.

 

També Gaianes, Gátova, Gorga, Guardamar de la Safor, Herbés, Higueras, la Serratella, la Torre d’en Besora, la Torre d’en Doménec, la Vall d’Ebo, Llíber, Llocnou de la Corona, Ludiente, Matet, Millena, Otos, Palanques, Pavías, Puebla de Arenoso, Puebla de San Miguel, Quatretondeta, Sacañet, Salem, Segart, Sempere, Senija, Tàrbena, Terrateig, Tollos, Torás, Torralba del Pinar, Torrechiva, Torrella, Vall de Gallinera, Vallat, Vallés, Vallibona, Xodos, Zorita del Maestrazgo i Zucaina.

 

Hi ha, d’altra banda, altres 20 localitats que sí que van tindre casos en la primera ona de la pandèmia, però no en la segona. En Ayódar, Benimarfull, Bufali, Cirat, Gaibiel, l’Atzúbia, la Jana, la Vall d’Alcalà, Sella, Tírig, Toga, Vall de Almonacid i Villamalur va haver un cas en la primera ona, però porten des de què es publiquen dades desagregades (27 de maig) sense sumar cap cas.

 

En Gavarda, l’Orxa i Rugat va haver dos casos en la primavera, però cap des d’este moment, mentres que en Alcudia de Veo, Alpuente i Geldo va haver tres en este moment i cap des de maig i Portell de Morella va tindre quatre casos a l’inici de la pandèmia, i cap en la segona ona.

 

307 municipis sense morts

D’altra banda, en 307 municipis no s’ha registrat cap defunció per coronavirus.

 

En total, són Ademuz, Agres, Aielo de Malferit, Aielo de Rugat, Aigües, Aín, Albaida, Albalat dels Sorells, Alcalà de Xivert, Alcalalí, Alcocer de Planes, Alcoleja, Alcublas, Alfafara, Alfara de la Baronia, Alfarrasí, Alfauir, Alfondeguilla, Algar de Palancia, Algímia d’Alfara, Algimia de Almonacid, Algorfa, Algueña, Almedíjar, Almiserà, Almoines, Almudaina, Alpuente, Altura, Andilla, Arañuel, Aras de los Olmos, Ares del Maestrat, Argelita, Artana, Atzeneta d’Albaida, Atzeneta del Maestrat, Ayódar i Azuébar.

 

També Balones, Barracas, Barx, Barxeta, Bejís, Bellús, Benafer, Benafigos, Benagéber, Benaguasil, Benasau, Benassal, Beneixida, Benferri, Beniarbeig, Beniardá, Beniarjó, Beniarrés, Beniatjar, Benicolet, Benicull de Xúquer, Benidoleig, Benifairó de la Valldigna, Benifairó de les Valls, Benifallim, Benifato, Beniflá, Benigembla, Benijófar, Benilloba, Benillup, Benimantell, Benimarfull, Benimassot, Benimeli, Benimodo, Benimuslem, Benirredrà, Benissanó, Benissoda, Benissuera, Benlloc, Betxí, Bicorp, Bolulla, Bonrepòs i Mirambell, Bufali i Bugarra.

 

Càlig, Calles, Camporrobles, Canet lo Roig, Carrícola, Casas Altas, Casas Bajas, Casinos, Castell de Cabres, Castellfort, Castellnovo, Castelló de Rugat, Castellonet de la Conquesta, Castielfabib, Castillo de Villamalefa, Caudete de las Fuentes, Caudiel, Cerdà, Cervera del Maestre, Chella, Chera, Chóvar, Chulilla, Cirat, Confrides, Corbera, Cortes de Arenoso, Cortes de Pallás, Cotes, Culla, Domeño, Dos Aguas, el Camp de Mirra, el Castell de Guadalest, el Genovés, el Palomar, el Ràfol d’Almúnia, el Toro, el Verger, els Poblets, Emperador, Eslida, Espadilla, Estivella i Estubeny tampoc han perdut a cap veí.

 

No hi ha hagut decessos per coronavirus en Facheca, Famorca, Fanzara, Figueroles, Fontanars dels Alforins, Fuente la Reina, Fuentes de Ayódar, Gaianes, Gaibiel, Gata de Gorgos, Gátova, Gavarda, Gestalgar, Gilet, Gorga, Granja de Rocamora, Guadasséquies, Guardamar de la Safor, Herbés, Higueras, Higueruelas, Hondón de los Frailes, Jacarilla, Jérica, l’Alcúdia de Crespins, l’Atzúbia, l’Orxa, la Font d’en Carròs, la Font de la Figuera, la Granja de la Costera, la Jana, la Mata de Morella, la Pobla de Benifassà, la Romana, la Serratella, la Torre d’en Besora, la Torre d’en Doménec, la Torre de les Maçanes, la Vall d’Alcalà, la Vall d’Ebo, la Vall de Laguar, La Yesa, les Coves de Vinromà, les Useres, Llanera de Ranes, Llaurí, Llíber, Llocnou de la Corona, Llocnou de Sant Jeroni, Llucena, Llutxent, Los Montesinos, Losa del Obispo i Ludiente.

 

Tampoc en Macastre, Manuel, Marines, Massalavés, Massalfassar, Matet, Millares, Millena, Moixent, Montanejos, Montaverner, Montesa, Montitxelvo, Murla, Nàquera, Navajas, Novetlè, Olocau, Olocau del Rey, Orba, Orxeta, Otos, Palanques, Palma de Gandía, Palmera, Parcent, Pavías, Pego, Penàguila, Peníscola, Piles, Pina de Montalgrao, Pinet, Plans, Polinyà de Xúquer, Portell de Morella, Potries, Puebla de Arenoso, Puebla de San Miguel, Quart de les Valls, Quatretonda, Quatretondeta, Ráfol de Salem, Ribesalbes, Riola, Rocafort, Rossell, Rotglà i Corberà i Rótova.

 

Sacañet, Sagra, Salem, San Isidro, San Rafael del Río, Sanet y Negrals, Sant Joanet, Sant Jordi, Sant Mateu, Santa Magdalena de Pulpis, Segart, Sella, Sellent, Sempere, Senija, Senyera, Serra, Sierra Engarcerán, Siete Aguas, Silla, Soneja, Sot de Chera, Sot de Ferrer, Sumacàrcer, Tales, Tàrbena, Teresa, Terrateig, Tírig, Titaguas, Todolella, Toga, Tollos, Torás, Tormos, Torralba del Pinar, Torrebaja, Torrechiva, Torrella, Torres Torres, Tous, Traiguera, Tuéjar, Turís, Vall de Almonacid, Vall de Gallinera, Vallanca, Vallat, Vallés, Vallibona, Venta del Moro, Vilafamés, Vilafranca, Vilallonga, Vilanova d’Alcolea, Vilar de Canes, Villamalur, Villanueva de Viver, Villar del Arzobispo, Villargordo del Cabriel, Villores, Vinalesa, Vistabella del Maestrat, Viver, Xaló, Xeresa, Xilxes, Xodos, Yátova, Zarra, Zorita del Maestrazgo i Zucaina tampoc han lamentat cap decés.

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.