Un total de 76 municipis del territori valencià no han registrat casos positius en tota la pandèmia

 

Un total de 76 municipis dels 542 municipis del territori valencià no han registrat cap cas de coronavirus des de l’inici de la pandèmia.

 

D’estos 76 pobles, la gran majoria tenen menys de 500 habitants, i bona part no arriba a 100. El més gran és Llíber, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), que compta amb 935 habitants.

 

La llista de municipis sense casos va decreixent gradualment en les últimes setmanes. De fet, fins a este divendres, Higueruelas, les Useres, Catí, Caudiel i Cortes de Arenoso, no havien tingut casos i ara sumen tres (Higueruelas), dos (les Useres) i un (la resta).

 

En total, els pobles encara «lliures» de coronavirus són Agres, Aielo de Rugat, Aín, Algimia de Almonacid, Almedíjar, Almudaina, Arañuel, Argelita, Balones, Bejís, Benafigos, Benasau, Beniardá, Benifallim, Benifato, Beniflá, Benigembla, Benillup, Benimassot, Bolulla, Calles, Carrícola, Casas Altas, Castell de Cabres, Castellfort, Castielfabib, Confrides, Dos Aguas, el Camp de Mirra, el Castell de Guadalest, el Bou, Espadilla, Facheca, Famorca, Fuente la Reina i Fuentes de Ayódar.

 

També Gaianes, Gátova, Gorga, Guardamar de la Safor, Herbés, Higueras, la Serratella, la Torre d’en Besora, la Torre d’en Doménec, la Vall d’Ebo, Llíber, Llocnou de la Corona, Ludiente, Matet, Millena, Otos, Palanques, Pavías, Puebla de Arenoso, Puebla de San Miguel, Quatretondeta, Sacañet, Salem, Segart, Sempere, Senija, Tàrbena, Terrateig, Tollos, Torás, Torralba del Pinar, Torrechiva, Torrella, Vall de Gallinera, Vallat, Vallés, Vallibona, Xodos, Zorita del Maestrazgo i Zucaina.

 

Hi ha, d’altra banda, altres 20 localitats que sí que van tindre casos en la primera ona de la pandèmia, però no en la segona. En Ayódar, Benimarfull, Bufali, Cirat, Gaibiel, l’Atzúbia, la Jana, la Vall d’Alcalà, Sella, Tírig, Toga, Vall de Almonacid i Villamalur va haver un cas en la primera ona, però porten des de què es publiquen dades desagregades (27 de maig) sense sumar cap cas.

 

En Gavarda, l’Orxa i Rugat va haver dos casos en la primavera, però cap des d’este moment, mentres que en Alcudia de Veo, Alpuente i Geldo va haver tres en este moment i cap des de maig i Portell de Morella va tindre quatre casos a l’inici de la pandèmia, i cap en la segona ona.

 

307 municipis sense morts

D’altra banda, en 307 municipis no s’ha registrat cap defunció per coronavirus.

 

En total, són Ademuz, Agres, Aielo de Malferit, Aielo de Rugat, Aigües, Aín, Albaida, Albalat dels Sorells, Alcalà de Xivert, Alcalalí, Alcocer de Planes, Alcoleja, Alcublas, Alfafara, Alfara de la Baronia, Alfarrasí, Alfauir, Alfondeguilla, Algar de Palancia, Algímia d’Alfara, Algimia de Almonacid, Algorfa, Algueña, Almedíjar, Almiserà, Almoines, Almudaina, Alpuente, Altura, Andilla, Arañuel, Aras de los Olmos, Ares del Maestrat, Argelita, Artana, Atzeneta d’Albaida, Atzeneta del Maestrat, Ayódar i Azuébar.

 

També Balones, Barracas, Barx, Barxeta, Bejís, Bellús, Benafer, Benafigos, Benagéber, Benaguasil, Benasau, Benassal, Beneixida, Benferri, Beniarbeig, Beniardá, Beniarjó, Beniarrés, Beniatjar, Benicolet, Benicull de Xúquer, Benidoleig, Benifairó de la Valldigna, Benifairó de les Valls, Benifallim, Benifato, Beniflá, Benigembla, Benijófar, Benilloba, Benillup, Benimantell, Benimarfull, Benimassot, Benimeli, Benimodo, Benimuslem, Benirredrà, Benissanó, Benissoda, Benissuera, Benlloc, Betxí, Bicorp, Bolulla, Bonrepòs i Mirambell, Bufali i Bugarra.

 

Càlig, Calles, Camporrobles, Canet lo Roig, Carrícola, Casas Altas, Casas Bajas, Casinos, Castell de Cabres, Castellfort, Castellnovo, Castelló de Rugat, Castellonet de la Conquesta, Castielfabib, Castillo de Villamalefa, Caudete de las Fuentes, Caudiel, Cerdà, Cervera del Maestre, Chella, Chera, Chóvar, Chulilla, Cirat, Confrides, Corbera, Cortes de Arenoso, Cortes de Pallás, Cotes, Culla, Domeño, Dos Aguas, el Camp de Mirra, el Castell de Guadalest, el Genovés, el Palomar, el Ràfol d’Almúnia, el Toro, el Verger, els Poblets, Emperador, Eslida, Espadilla, Estivella i Estubeny tampoc han perdut a cap veí.

 

No hi ha hagut decessos per coronavirus en Facheca, Famorca, Fanzara, Figueroles, Fontanars dels Alforins, Fuente la Reina, Fuentes de Ayódar, Gaianes, Gaibiel, Gata de Gorgos, Gátova, Gavarda, Gestalgar, Gilet, Gorga, Granja de Rocamora, Guadasséquies, Guardamar de la Safor, Herbés, Higueras, Higueruelas, Hondón de los Frailes, Jacarilla, Jérica, l’Alcúdia de Crespins, l’Atzúbia, l’Orxa, la Font d’en Carròs, la Font de la Figuera, la Granja de la Costera, la Jana, la Mata de Morella, la Pobla de Benifassà, la Romana, la Serratella, la Torre d’en Besora, la Torre d’en Doménec, la Torre de les Maçanes, la Vall d’Alcalà, la Vall d’Ebo, la Vall de Laguar, La Yesa, les Coves de Vinromà, les Useres, Llanera de Ranes, Llaurí, Llíber, Llocnou de la Corona, Llocnou de Sant Jeroni, Llucena, Llutxent, Los Montesinos, Losa del Obispo i Ludiente.

 

Tampoc en Macastre, Manuel, Marines, Massalavés, Massalfassar, Matet, Millares, Millena, Moixent, Montanejos, Montaverner, Montesa, Montitxelvo, Murla, Nàquera, Navajas, Novetlè, Olocau, Olocau del Rey, Orba, Orxeta, Otos, Palanques, Palma de Gandía, Palmera, Parcent, Pavías, Pego, Penàguila, Peníscola, Piles, Pina de Montalgrao, Pinet, Plans, Polinyà de Xúquer, Portell de Morella, Potries, Puebla de Arenoso, Puebla de San Miguel, Quart de les Valls, Quatretonda, Quatretondeta, Ráfol de Salem, Ribesalbes, Riola, Rocafort, Rossell, Rotglà i Corberà i Rótova.

 

Sacañet, Sagra, Salem, San Isidro, San Rafael del Río, Sanet y Negrals, Sant Joanet, Sant Jordi, Sant Mateu, Santa Magdalena de Pulpis, Segart, Sella, Sellent, Sempere, Senija, Senyera, Serra, Sierra Engarcerán, Siete Aguas, Silla, Soneja, Sot de Chera, Sot de Ferrer, Sumacàrcer, Tales, Tàrbena, Teresa, Terrateig, Tírig, Titaguas, Todolella, Toga, Tollos, Torás, Tormos, Torralba del Pinar, Torrebaja, Torrechiva, Torrella, Torres Torres, Tous, Traiguera, Tuéjar, Turís, Vall de Almonacid, Vall de Gallinera, Vallanca, Vallat, Vallés, Vallibona, Venta del Moro, Vilafamés, Vilafranca, Vilallonga, Vilanova d’Alcolea, Vilar de Canes, Villamalur, Villanueva de Viver, Villar del Arzobispo, Villargordo del Cabriel, Villores, Vinalesa, Vistabella del Maestrat, Viver, Xaló, Xeresa, Xilxes, Xodos, Yátova, Zarra, Zorita del Maestrazgo i Zucaina tampoc han lamentat cap decés.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.