Un total de 76 municipis del territori valencià no han registrat casos positius en tota la pandèmia

 

Un total de 76 municipis dels 542 municipis del territori valencià no han registrat cap cas de coronavirus des de l’inici de la pandèmia.

 

D’estos 76 pobles, la gran majoria tenen menys de 500 habitants, i bona part no arriba a 100. El més gran és Llíber, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), que compta amb 935 habitants.

 

La llista de municipis sense casos va decreixent gradualment en les últimes setmanes. De fet, fins a este divendres, Higueruelas, les Useres, Catí, Caudiel i Cortes de Arenoso, no havien tingut casos i ara sumen tres (Higueruelas), dos (les Useres) i un (la resta).

 

En total, els pobles encara «lliures» de coronavirus són Agres, Aielo de Rugat, Aín, Algimia de Almonacid, Almedíjar, Almudaina, Arañuel, Argelita, Balones, Bejís, Benafigos, Benasau, Beniardá, Benifallim, Benifato, Beniflá, Benigembla, Benillup, Benimassot, Bolulla, Calles, Carrícola, Casas Altas, Castell de Cabres, Castellfort, Castielfabib, Confrides, Dos Aguas, el Camp de Mirra, el Castell de Guadalest, el Bou, Espadilla, Facheca, Famorca, Fuente la Reina i Fuentes de Ayódar.

 

També Gaianes, Gátova, Gorga, Guardamar de la Safor, Herbés, Higueras, la Serratella, la Torre d’en Besora, la Torre d’en Doménec, la Vall d’Ebo, Llíber, Llocnou de la Corona, Ludiente, Matet, Millena, Otos, Palanques, Pavías, Puebla de Arenoso, Puebla de San Miguel, Quatretondeta, Sacañet, Salem, Segart, Sempere, Senija, Tàrbena, Terrateig, Tollos, Torás, Torralba del Pinar, Torrechiva, Torrella, Vall de Gallinera, Vallat, Vallés, Vallibona, Xodos, Zorita del Maestrazgo i Zucaina.

 

Hi ha, d’altra banda, altres 20 localitats que sí que van tindre casos en la primera ona de la pandèmia, però no en la segona. En Ayódar, Benimarfull, Bufali, Cirat, Gaibiel, l’Atzúbia, la Jana, la Vall d’Alcalà, Sella, Tírig, Toga, Vall de Almonacid i Villamalur va haver un cas en la primera ona, però porten des de què es publiquen dades desagregades (27 de maig) sense sumar cap cas.

 

En Gavarda, l’Orxa i Rugat va haver dos casos en la primavera, però cap des d’este moment, mentres que en Alcudia de Veo, Alpuente i Geldo va haver tres en este moment i cap des de maig i Portell de Morella va tindre quatre casos a l’inici de la pandèmia, i cap en la segona ona.

 

307 municipis sense morts

D’altra banda, en 307 municipis no s’ha registrat cap defunció per coronavirus.

 

En total, són Ademuz, Agres, Aielo de Malferit, Aielo de Rugat, Aigües, Aín, Albaida, Albalat dels Sorells, Alcalà de Xivert, Alcalalí, Alcocer de Planes, Alcoleja, Alcublas, Alfafara, Alfara de la Baronia, Alfarrasí, Alfauir, Alfondeguilla, Algar de Palancia, Algímia d’Alfara, Algimia de Almonacid, Algorfa, Algueña, Almedíjar, Almiserà, Almoines, Almudaina, Alpuente, Altura, Andilla, Arañuel, Aras de los Olmos, Ares del Maestrat, Argelita, Artana, Atzeneta d’Albaida, Atzeneta del Maestrat, Ayódar i Azuébar.

 

També Balones, Barracas, Barx, Barxeta, Bejís, Bellús, Benafer, Benafigos, Benagéber, Benaguasil, Benasau, Benassal, Beneixida, Benferri, Beniarbeig, Beniardá, Beniarjó, Beniarrés, Beniatjar, Benicolet, Benicull de Xúquer, Benidoleig, Benifairó de la Valldigna, Benifairó de les Valls, Benifallim, Benifato, Beniflá, Benigembla, Benijófar, Benilloba, Benillup, Benimantell, Benimarfull, Benimassot, Benimeli, Benimodo, Benimuslem, Benirredrà, Benissanó, Benissoda, Benissuera, Benlloc, Betxí, Bicorp, Bolulla, Bonrepòs i Mirambell, Bufali i Bugarra.

 

Càlig, Calles, Camporrobles, Canet lo Roig, Carrícola, Casas Altas, Casas Bajas, Casinos, Castell de Cabres, Castellfort, Castellnovo, Castelló de Rugat, Castellonet de la Conquesta, Castielfabib, Castillo de Villamalefa, Caudete de las Fuentes, Caudiel, Cerdà, Cervera del Maestre, Chella, Chera, Chóvar, Chulilla, Cirat, Confrides, Corbera, Cortes de Arenoso, Cortes de Pallás, Cotes, Culla, Domeño, Dos Aguas, el Camp de Mirra, el Castell de Guadalest, el Genovés, el Palomar, el Ràfol d’Almúnia, el Toro, el Verger, els Poblets, Emperador, Eslida, Espadilla, Estivella i Estubeny tampoc han perdut a cap veí.

 

No hi ha hagut decessos per coronavirus en Facheca, Famorca, Fanzara, Figueroles, Fontanars dels Alforins, Fuente la Reina, Fuentes de Ayódar, Gaianes, Gaibiel, Gata de Gorgos, Gátova, Gavarda, Gestalgar, Gilet, Gorga, Granja de Rocamora, Guadasséquies, Guardamar de la Safor, Herbés, Higueras, Higueruelas, Hondón de los Frailes, Jacarilla, Jérica, l’Alcúdia de Crespins, l’Atzúbia, l’Orxa, la Font d’en Carròs, la Font de la Figuera, la Granja de la Costera, la Jana, la Mata de Morella, la Pobla de Benifassà, la Romana, la Serratella, la Torre d’en Besora, la Torre d’en Doménec, la Torre de les Maçanes, la Vall d’Alcalà, la Vall d’Ebo, la Vall de Laguar, La Yesa, les Coves de Vinromà, les Useres, Llanera de Ranes, Llaurí, Llíber, Llocnou de la Corona, Llocnou de Sant Jeroni, Llucena, Llutxent, Los Montesinos, Losa del Obispo i Ludiente.

 

Tampoc en Macastre, Manuel, Marines, Massalavés, Massalfassar, Matet, Millares, Millena, Moixent, Montanejos, Montaverner, Montesa, Montitxelvo, Murla, Nàquera, Navajas, Novetlè, Olocau, Olocau del Rey, Orba, Orxeta, Otos, Palanques, Palma de Gandía, Palmera, Parcent, Pavías, Pego, Penàguila, Peníscola, Piles, Pina de Montalgrao, Pinet, Plans, Polinyà de Xúquer, Portell de Morella, Potries, Puebla de Arenoso, Puebla de San Miguel, Quart de les Valls, Quatretonda, Quatretondeta, Ráfol de Salem, Ribesalbes, Riola, Rocafort, Rossell, Rotglà i Corberà i Rótova.

 

Sacañet, Sagra, Salem, San Isidro, San Rafael del Río, Sanet y Negrals, Sant Joanet, Sant Jordi, Sant Mateu, Santa Magdalena de Pulpis, Segart, Sella, Sellent, Sempere, Senija, Senyera, Serra, Sierra Engarcerán, Siete Aguas, Silla, Soneja, Sot de Chera, Sot de Ferrer, Sumacàrcer, Tales, Tàrbena, Teresa, Terrateig, Tírig, Titaguas, Todolella, Toga, Tollos, Torás, Tormos, Torralba del Pinar, Torrebaja, Torrechiva, Torrella, Torres Torres, Tous, Traiguera, Tuéjar, Turís, Vall de Almonacid, Vall de Gallinera, Vallanca, Vallat, Vallés, Vallibona, Venta del Moro, Vilafamés, Vilafranca, Vilallonga, Vilanova d’Alcolea, Vilar de Canes, Villamalur, Villanueva de Viver, Villar del Arzobispo, Villargordo del Cabriel, Villores, Vinalesa, Vistabella del Maestrat, Viver, Xaló, Xeresa, Xilxes, Xodos, Yátova, Zarra, Zorita del Maestrazgo i Zucaina tampoc han lamentat cap decés.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé proposa permetre l’arribada de les línies C-1 i C-2 a l’Estació del Nord de València

La delegada del Govern ha plantejat que C-1 i C-2 acaben en l'Estació del Nord durant les Falles, condicionat a l'aval tècnic municipal i a l'organització de l'operatiu.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a les explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a guanyar rendibilitat i agilitzar tràmits.

La banca preveu un creixement moderat però sòlid de l’economia espanyola en 2026

Experts del sector bancari han pronosticat un creixement moderat però sòlid de l'economia espanyola en 2026, per damunt de l'eurozona. Han assenyalat riscos pel petroli i el conflicte a l'Iran i han destacat el suport del consum, la inversió i els fons europeus.

Tellado rebutja reobrir la ferida del 11M i ho considera matèria jutjada en tribunals i urnes

El secretari general del PP ha rebutjat furgar en la 'ferida' del 11M i ha remarcat que és una matèria jutjada en tribunals i urnes. Responia a les tesis de Jaime Mayor Orella.

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis a comandaments i empleats d’FGV

La instructora ha cridat a declarar a responsables del lloc d'FGV a Paiporta i a un coordinador de seguretat. També ha demanat confirmar si va haver-hi instruccions d'Emergències entre el 24 i el 29 d'octubre de 2024.

Tellado resta importància al congrés del PPCV i prioritza la gestió de la DANA

El secretari general del PP ha assegurat que el partit està centrat en governar i a atendre els efectes de la DANA, i que el congrés del PPCV no és una prioritat per a la ciutadania.

Tellado refreda el debat sobre el congrés del PPCV i posa el focus a governar

Miguel Tellado ha sostingut que el PP està centrat en governar i a atendre els problemes derivats de la DANA. Ha restat importància al calendari del congrés del PPCV.

PSPV i Compromís exigixen a Massó explicacions per un assessor que treballaria per a Vox a Múrcia

PSPV i Compromís han demanat a la presidenta de Les Corts, Plans Massó, que aclarisca la situació d'un assessor contractat que, segons s'ha publicat, operaria per a Vox a Múrcia. Presidència ha defés que el treballador assessora en comunicació.