L’aeroport de Castelló activa la ruta de Bilbao i suma un tercer vol setmanal a Londres

L’aeroport de Castelló ha activat aquest dijous la ruta de Bilbao, operada per l’aerolínia Volotea, que disposa de dos freqüències setmanals, en dijous i dilluns, i que estarà vigent fins a final de setembre.

D’altra banda, la companyia Ryanair incorpora aquest dijous un tercer vol setmanal a Londres-Stansted, que se suma als dels dimarts i dissabtes.

La directora general d’Aerocas, Blanca Marín, ha insistit en la progressiva recuperació del trànsit comercial amb la successiva activació de rutes. Les pròximes connexions a entrar en funcionament seran les de Londres-Luton i Katowice, totes dos a mitjan present mes.

La responsable de l’aeroport ha manifestat que les estadístiques constaten la tendència positiva i el retorn a xifres prèvies a la pandèmia. En aquest sentit, ha detallat que el mes de maig s’han registrat 9.439 passatgers i 1.251 moviments d’aeronaus. «Unes xifres que seguiran en augment amb la posada en marxa de totes les rutes programades«, ha afegit.

Blanca Marín ha subratllat que el desenvolupament del trànsit comercial vinculat al turisme «constitueix un pilar bàsic de l’estratègia de creixement de l’aeroport de Castelló«.

En aquest sentit, ha destacat la importància de la posada en marxa, a partir de la pròxima tardor, de la nova connexió amb Madrid, «ja que multiplicarà les possibilitats de connexió des de i cap a Castelló«. Així mateix, ha assenyalat que l’aeroport està desenvolupant un intens treball per a reforçar l’actual oferta de destins.

Últimes notícies

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.