L’aeroport de Castelló activa la ruta de Bilbao i suma un tercer vol setmanal a Londres

L’aeroport de Castelló ha activat aquest dijous la ruta de Bilbao, operada per l’aerolínia Volotea, que disposa de dos freqüències setmanals, en dijous i dilluns, i que estarà vigent fins a final de setembre.

D’altra banda, la companyia Ryanair incorpora aquest dijous un tercer vol setmanal a Londres-Stansted, que se suma als dels dimarts i dissabtes.

La directora general d’Aerocas, Blanca Marín, ha insistit en la progressiva recuperació del trànsit comercial amb la successiva activació de rutes. Les pròximes connexions a entrar en funcionament seran les de Londres-Luton i Katowice, totes dos a mitjan present mes.

La responsable de l’aeroport ha manifestat que les estadístiques constaten la tendència positiva i el retorn a xifres prèvies a la pandèmia. En aquest sentit, ha detallat que el mes de maig s’han registrat 9.439 passatgers i 1.251 moviments d’aeronaus. «Unes xifres que seguiran en augment amb la posada en marxa de totes les rutes programades«, ha afegit.

Blanca Marín ha subratllat que el desenvolupament del trànsit comercial vinculat al turisme «constitueix un pilar bàsic de l’estratègia de creixement de l’aeroport de Castelló«.

En aquest sentit, ha destacat la importància de la posada en marxa, a partir de la pròxima tardor, de la nova connexió amb Madrid, «ja que multiplicarà les possibilitats de connexió des de i cap a Castelló«. Així mateix, ha assenyalat que l’aeroport està desenvolupant un intens treball per a reforçar l’actual oferta de destins.

Últimes notícies

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.