L’aeroport de Castelló activa la ruta de Bilbao i suma un tercer vol setmanal a Londres

L’aeroport de Castelló ha activat aquest dijous la ruta de Bilbao, operada per l’aerolínia Volotea, que disposa de dos freqüències setmanals, en dijous i dilluns, i que estarà vigent fins a final de setembre.

D’altra banda, la companyia Ryanair incorpora aquest dijous un tercer vol setmanal a Londres-Stansted, que se suma als dels dimarts i dissabtes.

La directora general d’Aerocas, Blanca Marín, ha insistit en la progressiva recuperació del trànsit comercial amb la successiva activació de rutes. Les pròximes connexions a entrar en funcionament seran les de Londres-Luton i Katowice, totes dos a mitjan present mes.

La responsable de l’aeroport ha manifestat que les estadístiques constaten la tendència positiva i el retorn a xifres prèvies a la pandèmia. En aquest sentit, ha detallat que el mes de maig s’han registrat 9.439 passatgers i 1.251 moviments d’aeronaus. “Unes xifres que seguiran en augment amb la posada en marxa de totes les rutes programades“, ha afegit.

Blanca Marín ha subratllat que el desenvolupament del trànsit comercial vinculat al turisme “constitueix un pilar bàsic de l’estratègia de creixement de l’aeroport de Castelló“.

En aquest sentit, ha destacat la importància de la posada en marxa, a partir de la pròxima tardor, de la nova connexió amb Madrid, “ja que multiplicarà les possibilitats de connexió des de i cap a Castelló“. Així mateix, ha assenyalat que l’aeroport està desenvolupant un intens treball per a reforçar l’actual oferta de destins.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.