L’aeroport de Castelló activa la ruta de Bilbao i suma un tercer vol setmanal a Londres

L’aeroport de Castelló ha activat aquest dijous la ruta de Bilbao, operada per l’aerolínia Volotea, que disposa de dos freqüències setmanals, en dijous i dilluns, i que estarà vigent fins a final de setembre.

D’altra banda, la companyia Ryanair incorpora aquest dijous un tercer vol setmanal a Londres-Stansted, que se suma als dels dimarts i dissabtes.

La directora general d’Aerocas, Blanca Marín, ha insistit en la progressiva recuperació del trànsit comercial amb la successiva activació de rutes. Les pròximes connexions a entrar en funcionament seran les de Londres-Luton i Katowice, totes dos a mitjan present mes.

La responsable de l’aeroport ha manifestat que les estadístiques constaten la tendència positiva i el retorn a xifres prèvies a la pandèmia. En aquest sentit, ha detallat que el mes de maig s’han registrat 9.439 passatgers i 1.251 moviments d’aeronaus. “Unes xifres que seguiran en augment amb la posada en marxa de totes les rutes programades“, ha afegit.

Blanca Marín ha subratllat que el desenvolupament del trànsit comercial vinculat al turisme “constitueix un pilar bàsic de l’estratègia de creixement de l’aeroport de Castelló“.

En aquest sentit, ha destacat la importància de la posada en marxa, a partir de la pròxima tardor, de la nova connexió amb Madrid, “ja que multiplicarà les possibilitats de connexió des de i cap a Castelló“. Així mateix, ha assenyalat que l’aeroport està desenvolupant un intens treball per a reforçar l’actual oferta de destins.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.