L’Ajuntament de València estudiarà si «complementa» el toc de queda amb «alguna decisió addicional»

 

L’Ajuntament de València està a «a expenses» de com es materialitza la decisió del president de la Generalitat, Ximo Puig, sobre aplicar una restricció de la mobilitat nocturna i, en base això, el govern municipal vorà «si es pot prendre alguna decisió addicional» que «complemente la mesura o si no fa falta».

 

D’eixa manera ho ha explicat este divendres la regidora del Cicle Integral de l’Aigua, Elisa Valía, a preguntes dels mitjans, en la presentació d’una campanya d’ús de mascaretes reutilitzables per a cuidar el sanejament de la ciutat.

 

La resolució, que es pretén que estiga llesta en un màxim de 48 hores, es remetrà al Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) per a la seua ratificació i que puga aplicar-se en els primers dies de la setmana que ve. L’edil ha valorat que «el toc de queda és una mesura important que pot tindre un impacte beneficiós en el control de contagis». «Estem a costa d’això per a vore si complementem amb alguna decisió addicional o no fa falta».

 

En este sentit, ha afirmat que l’Ajuntament «el que farà és esperar» a vore «quin camí es pren» en les pròximes 24-48 hores.«”Sobre la base d’això, des del govern municipal vorem si es pot prendre alguna decisió addicional», ha reiterat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.