Ana María Aldón el sorprenent nou fitxatge de ‘Sálvame’

‘Sálvame’ ha tornat a sorprendre soltant una bomba informativa, ja que ha fitxat una persona que mai ningú haguera imaginat, després de com ha parlat el programa d’ella i del seu marit.

Estem parlant d’Ana María Aldón, dona d’Ortega Cano, que participarà dissenyant els models de les col·laboradores del programa i del presentador del programa de cor, Jorge Javier Vázquez, per a la tercera edició de la ‘Sálvame Fashion Week’.

Malgrat la mala relació del torero amb el programa de Telecinco, la dissenyadora s’ha mostrat feliç, emocionada i amb ganes de treballar en aquest repte amb els seus nous companys.

Sembla que Ortega Cano acudirà al plató de ‘Sálvame’ per a fer costat a la seua dona en un esdeveniment tan important, així ho ha deixat caure Jorge Javier.

«Jo puc amb això i amb una miqueta més també. He de regir-me per les persones que vestiré, depenent de la silueta, la gamma cromàtica de cadascun… així els vestiré. Serà una col·lecció càpsula o xicoteta col·lecció. Prendré mesures en el programa«, comentava la dissenyadora en to jocós.

La col·laboradora de’ Viva la Vida’ ha contat en una connexió des d’una sastreria que vestirà «6 col·laboradores» i també a Jorge Javier Vázquez, qui s’ha posat d’allò més content al seu treball: «El meu cos és teu, com més exagerat millor”.

‘Sálvame Fashion Week’

La tercera edició de la ‘Sálvame Fashion Week’, se celebrarà la setmana del 23 de maig i comptarà entre les seues files amb diverses figures del món de la moda.

A més d’Ana María Aldón, també participarà la dissenyadora Ágatha Ruiz de la Prada, que és una gran coneguda del programa, ja que ha participat més d’una vegada en el ‘Deluxe’.

En els pròxims dies s’aniran coneixent més novetats sobre aquesta nova edició del programa de moda, on desfilaran els col·laboradors en el plató del programa, lluint les creacions dels dissenyadors participants.

Últimes notícies

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.