Ana María Aldón el sorprenent nou fitxatge de ‘Sálvame’

‘Sálvame’ ha tornat a sorprendre soltant una bomba informativa, ja que ha fitxat una persona que mai ningú haguera imaginat, després de com ha parlat el programa d’ella i del seu marit.

Estem parlant d’Ana María Aldón, dona d’Ortega Cano, que participarà dissenyant els models de les col·laboradores del programa i del presentador del programa de cor, Jorge Javier Vázquez, per a la tercera edició de la ‘Sálvame Fashion Week’.

Malgrat la mala relació del torero amb el programa de Telecinco, la dissenyadora s’ha mostrat feliç, emocionada i amb ganes de treballar en aquest repte amb els seus nous companys.

Sembla que Ortega Cano acudirà al plató de ‘Sálvame’ per a fer costat a la seua dona en un esdeveniment tan important, així ho ha deixat caure Jorge Javier.

«Jo puc amb això i amb una miqueta més també. He de regir-me per les persones que vestiré, depenent de la silueta, la gamma cromàtica de cadascun… així els vestiré. Serà una col·lecció càpsula o xicoteta col·lecció. Prendré mesures en el programa«, comentava la dissenyadora en to jocós.

La col·laboradora de’ Viva la Vida’ ha contat en una connexió des d’una sastreria que vestirà «6 col·laboradores» i també a Jorge Javier Vázquez, qui s’ha posat d’allò més content al seu treball: «El meu cos és teu, com més exagerat millor”.

‘Sálvame Fashion Week’

La tercera edició de la ‘Sálvame Fashion Week’, se celebrarà la setmana del 23 de maig i comptarà entre les seues files amb diverses figures del món de la moda.

A més d’Ana María Aldón, també participarà la dissenyadora Ágatha Ruiz de la Prada, que és una gran coneguda del programa, ja que ha participat més d’una vegada en el ‘Deluxe’.

En els pròxims dies s’aniran coneixent més novetats sobre aquesta nova edició del programa de moda, on desfilaran els col·laboradors en el plató del programa, lluint les creacions dels dissenyadors participants.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.