Anuncios

Ana María Aldón el sorprenent nou fitxatge de ‘Sálvame’

‘Sálvame’ ha tornat a sorprendre soltant una bomba informativa, ja que ha fitxat una persona que mai ningú haguera imaginat, després de com ha parlat el programa d’ella i del seu marit.

Estem parlant d’Ana María Aldón, dona d’Ortega Cano, que participarà dissenyant els models de les col·laboradores del programa i del presentador del programa de cor, Jorge Javier Vázquez, per a la tercera edició de la ‘Sálvame Fashion Week’.

Anuncios

Malgrat la mala relació del torero amb el programa de Telecinco, la dissenyadora s’ha mostrat feliç, emocionada i amb ganes de treballar en aquest repte amb els seus nous companys.

Sembla que Ortega Cano acudirà al plató de ‘Sálvame’ per a fer costat a la seua dona en un esdeveniment tan important, així ho ha deixat caure Jorge Javier.

Jo puc amb això i amb una miqueta més també. He de regir-me per les persones que vestiré, depenent de la silueta, la gamma cromàtica de cadascun… així els vestiré. Serà una col·lecció càpsula o xicoteta col·lecció. Prendré mesures en el programa“, comentava la dissenyadora en to jocós.

La col·laboradora de’ Viva la Vida’ ha contat en una connexió des d’una sastreria que vestirà “6 col·laboradores” i també a Jorge Javier Vázquez, qui s’ha posat d’allò més content al seu treball: “El meu cos és teu, com més exagerat millor”.

‘Sálvame Fashion Week’

La tercera edició de la ‘Sálvame Fashion Week’, se celebrarà la setmana del 23 de maig i comptarà entre les seues files amb diverses figures del món de la moda.

A més d’Ana María Aldón, també participarà la dissenyadora Ágatha Ruiz de la Prada, que és una gran coneguda del programa, ja que ha participat més d’una vegada en el ‘Deluxe’.

En els pròxims dies s’aniran coneixent més novetats sobre aquesta nova edició del programa de moda, on desfilaran els col·laboradors en el plató del programa, lluint les creacions dels dissenyadors participants.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dimitrievski i Fran Pérez es retroben amb Mestalla en un dol especial

Stole Dimitrievski es mesura per primera vegada al Raig com a porter titular del València a Mestalla, mentres que Fran Pérez torna a l'estadi valencianista després de la seua eixida al club vallecano.

Nuria Oliver alerta dels riscos de la intel·ligència artificial i del fals mite de la gratuïtat

Nuria Oliver advertix que la intel·ligència artificial no és gratis i que paguem amb dades, temps i atenció, i insistix en la necessitat de regulació i educació digital crítica.

L’aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández supera els 1,9 milions de passatgers a l’abril i creix un 11%

L'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández frega els 1,9 milions de passatgers a l'abril, amb un creixement pròxim a l'11% impulsat pel trànsit internacional i el lideratge del mercat britànic.

València reduïx el trànsit a l’abril i dispara l’ús de la bici i el transport públic

Els accessos a València registren 6.000 vehicles menys al dia i el trànsit interior cau un 4% a l'abril, mentres puja un 10% l'ús dels carrils bici i augmenta la demanda de l'EMT.

Dos xiquets de 6 i 9 anys resulten ferits en xocar el seu patinet de joguet amb un cotxe a Alborache

Dos menors de 6 i 9 anys van patir un traumatisme cranioencefàlic en col·lidir el patinet de joguet en el qual circulaven amb un cotxe en un carrer d'Alborache. Els dos van ser atesos en el lloc i traslladats a l'Hospital La Fe de València.

Baldoví reivindica que el canvi polític en la Comunitat és possible i crida als decebuts del PSOE

Joan Baldoví sosté que el canvi polític en la Comunitat Valenciana és possible i anima als qui se senten decebuts amb el PSOE a optar per Compromís, que presenta com a alternativa útil per a governar.

La professora de la UPV Elena Pinilla, triada entre les 50 dones líders emergents del món

La investigadora de la UPV Elena Pinilla ha sigut seleccionada per al programa Santander SW50 Emerging Leaders 2026, que reconeix a 50 dones líders emergents de tot el món. La seua trajectòria combina excel·lència científica, docència i divulgació en nanofotònica i física.

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.
Anuncios