Ana María Aldón el sorprenent nou fitxatge de ‘Sálvame’

‘Sálvame’ ha tornat a sorprendre soltant una bomba informativa, ja que ha fitxat una persona que mai ningú haguera imaginat, després de com ha parlat el programa d’ella i del seu marit.

Estem parlant d’Ana María Aldón, dona d’Ortega Cano, que participarà dissenyant els models de les col·laboradores del programa i del presentador del programa de cor, Jorge Javier Vázquez, per a la tercera edició de la ‘Sálvame Fashion Week’.

Malgrat la mala relació del torero amb el programa de Telecinco, la dissenyadora s’ha mostrat feliç, emocionada i amb ganes de treballar en aquest repte amb els seus nous companys.

Sembla que Ortega Cano acudirà al plató de ‘Sálvame’ per a fer costat a la seua dona en un esdeveniment tan important, així ho ha deixat caure Jorge Javier.

«Jo puc amb això i amb una miqueta més també. He de regir-me per les persones que vestiré, depenent de la silueta, la gamma cromàtica de cadascun… així els vestiré. Serà una col·lecció càpsula o xicoteta col·lecció. Prendré mesures en el programa«, comentava la dissenyadora en to jocós.

La col·laboradora de’ Viva la Vida’ ha contat en una connexió des d’una sastreria que vestirà «6 col·laboradores» i també a Jorge Javier Vázquez, qui s’ha posat d’allò més content al seu treball: «El meu cos és teu, com més exagerat millor”.

‘Sálvame Fashion Week’

La tercera edició de la ‘Sálvame Fashion Week’, se celebrarà la setmana del 23 de maig i comptarà entre les seues files amb diverses figures del món de la moda.

A més d’Ana María Aldón, també participarà la dissenyadora Ágatha Ruiz de la Prada, que és una gran coneguda del programa, ja que ha participat més d’una vegada en el ‘Deluxe’.

En els pròxims dies s’aniran coneixent més novetats sobre aquesta nova edició del programa de moda, on desfilaran els col·laboradors en el plató del programa, lluint les creacions dels dissenyadors participants.

Últimes notícies

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.