23 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

Ana María Aldón el sorprenent nou fitxatge de ‘Sálvame’

‘Sálvame’ ha tornat a sorprendre soltant una bomba informativa, ja que ha fitxat una persona que mai ningú haguera imaginat, després de com ha parlat el programa d’ella i del seu marit.

Estem parlant d’Ana María Aldón, dona d’Ortega Cano, que participarà dissenyant els models de les col·laboradores del programa i del presentador del programa de cor, Jorge Javier Vázquez, per a la tercera edició de la ‘Sálvame Fashion Week’.

Malgrat la mala relació del torero amb el programa de Telecinco, la dissenyadora s’ha mostrat feliç, emocionada i amb ganes de treballar en aquest repte amb els seus nous companys.

Sembla que Ortega Cano acudirà al plató de ‘Sálvame’ per a fer costat a la seua dona en un esdeveniment tan important, així ho ha deixat caure Jorge Javier.

Jo puc amb això i amb una miqueta més també. He de regir-me per les persones que vestiré, depenent de la silueta, la gamma cromàtica de cadascun… així els vestiré. Serà una col·lecció càpsula o xicoteta col·lecció. Prendré mesures en el programa“, comentava la dissenyadora en to jocós.

La col·laboradora de’ Viva la Vida’ ha contat en una connexió des d’una sastreria que vestirà “6 col·laboradores” i també a Jorge Javier Vázquez, qui s’ha posat d’allò més content al seu treball: “El meu cos és teu, com més exagerat millor”.

‘Sálvame Fashion Week’

La tercera edició de la ‘Sálvame Fashion Week’, se celebrarà la setmana del 23 de maig i comptarà entre les seues files amb diverses figures del món de la moda.

A més d’Ana María Aldón, també participarà la dissenyadora Ágatha Ruiz de la Prada, que és una gran coneguda del programa, ja que ha participat més d’una vegada en el ‘Deluxe’.

En els pròxims dies s’aniran coneixent més novetats sobre aquesta nova edició del programa de moda, on desfilaran els col·laboradors en el plató del programa, lluint les creacions dels dissenyadors participants.

Últimes notícies

L’assetjament de carrer es concentra en dones, a peu, a l’hivern i de nit

Un estudi de la Universitat de València radiografia l'assetjament en desplaçaments actius: el 11,63% ho ha patit i el 84% dels casos afecta a dones. Els incidents es concentren en caminar, a l'hivern i de nit, amb major risc en zones cèntriques; la il·luminació i el disseny urbà són claus.

Un assessor de Pradas atribuïx el retard del Es-Alert a una discussió entre tècnics

Un assessor de la exconsellera ha declarat que l'avís És-Alert es va demorar per un debat entre tècnics en el Cecopi. La jutgessa ha demanat els vídeos del dia per a fixar la cronologia.

Claudia deixa un cap de setmana molt plujós i obri la porta al fred hivernal

La borrasca Claudia generalitza les pluges, amb episodis 'forts, persistents i tempestuosos' en l'oest, Pirineus i Andalusia, i encadena un descens tèrmic que derivarà en ambient hivernal la setmana vinent.

Morant avisa a Mazón: no bastarà llegir 20 folis en el Congrés, té obligació de dir la veritat

Diana Morant ha urgit a Carlos Mazón a acudir a la comissió d'investigació de la DANA en el Congrés i a respondre a les preguntes. També ha carregat contra PP i Vox per la seua gestió i per les esmenes a la Renda valenciana d'inclusió.

La Comunitat Valenciana reclamarà un fons d’anivellament i la reforma del finançament en el CPFF

La Generalitat acudirà al CPFF del dilluns per a exigir la reforma del sistema de finançament i un fons d'anivellament temporal. El Consell critica la falta de documentació i preveu pocs avanços, mentres PSPV i Compromís eleven la pressió política.

Els preus van pujar un 0,6% a l’octubre en la Comunitat Valenciana i l’IPC anual es va situar en el 3,5%

La Comunitat Valenciana va registrar a l'octubre una pujada mensual de preus del 0,6%, per davall del 0,7% nacional, i va elevar la seua taxa anual al 3,5%, superior al 3,1% estatal.

La Coordinadora de ONGD alerta: la Comunitat ha destinat només el 0,2% a cooperació en 2025

La Coordinadora Valenciana de ONGD ha alertat que la Generalitat ha destinat en 2025 només el 0,2% del pressupost a cooperació. L'informe reflectix una retallada del 5% després d'una dècada sense baixades i una aportació mitjana de 12,72 euros per persona.

L’Enforne EÓ mesura la seua millora amb Roi Sánchez en la difícil pista del Granollers

L'Enforne EÓ Alacant visita al Fraikin Granollers el dissabte a les 19.00 amb la missió d'afermar l'impuls reeixit en el debut de Roi Sánchez. Després de tallar cinc derrotes, l'equip busca puntuar en una de les pistes més exigents de la ASOBAL.