Ana María Aldón el sorprenent nou fitxatge de ‘Sálvame’

‘Sálvame’ ha tornat a sorprendre soltant una bomba informativa, ja que ha fitxat una persona que mai ningú haguera imaginat, després de com ha parlat el programa d’ella i del seu marit.

Estem parlant d’Ana María Aldón, dona d’Ortega Cano, que participarà dissenyant els models de les col·laboradores del programa i del presentador del programa de cor, Jorge Javier Vázquez, per a la tercera edició de la ‘Sálvame Fashion Week’.

Malgrat la mala relació del torero amb el programa de Telecinco, la dissenyadora s’ha mostrat feliç, emocionada i amb ganes de treballar en aquest repte amb els seus nous companys.

Sembla que Ortega Cano acudirà al plató de ‘Sálvame’ per a fer costat a la seua dona en un esdeveniment tan important, així ho ha deixat caure Jorge Javier.

«Jo puc amb això i amb una miqueta més també. He de regir-me per les persones que vestiré, depenent de la silueta, la gamma cromàtica de cadascun… així els vestiré. Serà una col·lecció càpsula o xicoteta col·lecció. Prendré mesures en el programa«, comentava la dissenyadora en to jocós.

La col·laboradora de’ Viva la Vida’ ha contat en una connexió des d’una sastreria que vestirà «6 col·laboradores» i també a Jorge Javier Vázquez, qui s’ha posat d’allò més content al seu treball: «El meu cos és teu, com més exagerat millor”.

‘Sálvame Fashion Week’

La tercera edició de la ‘Sálvame Fashion Week’, se celebrarà la setmana del 23 de maig i comptarà entre les seues files amb diverses figures del món de la moda.

A més d’Ana María Aldón, també participarà la dissenyadora Ágatha Ruiz de la Prada, que és una gran coneguda del programa, ja que ha participat més d’una vegada en el ‘Deluxe’.

En els pròxims dies s’aniran coneixent més novetats sobre aquesta nova edició del programa de moda, on desfilaran els col·laboradors en el plató del programa, lluint les creacions dels dissenyadors participants.

Últimes notícies

La campanya l’Espera Infinita denuncia el deteriorament de Rodalia a la província de València

El president provincial del PP de València, Vicent Mompó, ha llançat a Gandia la campanya l'Espera Infinita per a denunciar retards, cancel·lacions i averies constants a les línies de Rodalia, que considera un abandó del Govern central.

Braxton Key deixa el Valencia Basket després de rebutjar la renovació

Braxton Key ha finalitzat contracte amb el Valencia Basket i no ha acceptat l’oferta de renovació del club, després d’una temporada clau en els èxits a l’Eurolliga i la Lliga Endesa.

València restaura el monument a les víctimes del metro en el 20é aniversari de la tragèdia

L’Ajuntament de València ha completat la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, consensuada amb l’associació de víctimes i l’artista autora, coincidint amb el 20é aniversari del sinistre.

25 consultoris de platja i 85 milions per a reforçar la sanitat en zones turístiques este estiu

Sanitat obrirà entre juliol i setembre 25 consultoris auxiliars de platja i reforçarà 74 centres d’Atenció Primària amb un pressupost de 85,2 milions d’euros. Puçol mantindrà obert el seu consultori de platja tot l’any per a atendre l’augment de població.

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.