Anonymous diu haver piratejat els senyals de les televisions russes per a eludir la censura

Anonymous assegura que s’han emés imatges en directe de la guerra entre Ucraïna i Rússia en diferents punts d’aquest últim país després del pirateig que, presumptament, hauria dut a terme aquest grup de pirates informàtics a diverses retransmissions dels principals canals de televisió russos.


Anonymous va publicar en el seu compte de Twitter, que no pot ser verificada de manera independent, que els canals piratejats són Russia 24, Channel One i Moscow 24. També s’ha intervingut en servidors audiovisuals similars a Netflix a Rússia com Wink o Ivi, que compten amb milers d’abonats.


En el missatge publicat pel grup de pirates informàtics el que es veu és un enregistrament sobre l’aparent bloqueig dels canals anteriorment citats, en els quals s’haurien emés imatges i missatges en relació amb la invasió russa d’ucraïnesa en 2022.

Anuncios

Últimes notícies

El fiscal Anticorrupció rebutja que Sánchez fora el número u de la trama de Ábalos

El fiscal cap d'Anticorrupció sosté davant el Suprem que Pedro Sánchez no era el líder de l'organització criminal que situa entorn de l'exministre José Luis Ábalos i defén que va haver-hi una estructura delictiva nascuda en Transports.

Els sindicats docents reclamen a Pérez Llorca que medie per a frenar la vaga en Educació

Els sindicats del professorat es concentren davant el Palau de la Generalitat per a exigir la mediació de Juanfran Pérez Llorca amb Educació i Hisenda i desbloquejar la vaga general prevista.

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.