13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Anonymous diu haver piratejat els senyals de les televisions russes per a eludir la censura

Anonymous assegura que s’han emés imatges en directe de la guerra entre Ucraïna i Rússia en diferents punts d’aquest últim país després del pirateig que, presumptament, hauria dut a terme aquest grup de pirates informàtics a diverses retransmissions dels principals canals de televisió russos.


Anonymous va publicar en el seu compte de Twitter, que no pot ser verificada de manera independent, que els canals piratejats són Russia 24, Channel One i Moscow 24. També s’ha intervingut en servidors audiovisuals similars a Netflix a Rússia com Wink o Ivi, que compten amb milers d’abonats.


En el missatge publicat pel grup de pirates informàtics el que es veu és un enregistrament sobre l’aparent bloqueig dels canals anteriorment citats, en els quals s’haurien emés imatges i missatges en relació amb la invasió russa d’ucraïnesa en 2022.

Últimes notícies

València es bolca amb les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz i oferix ajuda

València ha expressat el seu carinyo a les víctimes del sinistre de Adamuz, amb almenys 39 morts, i ha oferit tota l'ajuda possible, sumant-se al dol nacional.

Pérez Llorca encapçala un minut de silenci per les víctimes de l’accident de Còrdova

Juanfran Pérez Llorca ha presidit al migdia d'este dilluns un minut de silenci a Alacant per les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ha evitat declaracions i ha deixat la seua agenda a costa de possibles mesures de dol oficial.

Baldoví demana que Pérez Llorca explique en Les Corts la seua postura sobre el finançament autonòmic

Compromís ha sol·licitat la compareixença del president per a fixar posició sobre el nou model de finançament. Baldoví ha defés negociar la proposta del Govern i ha criticat la 'Declaració de Saragossa' per vaga.

Baldoví veu prematur parlar de coalicions i descarta negociacions obertes

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha considerat prematur debatre aliances per a 2027 i ha assegurat que no hi ha cap negociació formal en marxa.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per ‘alt’ risc de fugida

El Suprem ha rebutjat els recursos de Ábalos i Koldo García i manté la seua presó provisional per 'alt' risc de fugida i la proximitat del juí. La Sala subratlla la gravetat de les penes sol·licitades i la solidesa dels indicis.

Vila-real, Slavia, Bodo/Glimt i Kairat seguixen sense guanyar en la Lliga de Campions

Mancant dos jornades, Vila-real, Slavia Praga, Bodo/Glimt i Kairat Almaty són els únics equips que no han estrenat triomf en la Lliga de Campions.

Pape Gueye, heroi del Senegal en la Copa Àfrica després d’assentar-se al Vila-real

Pape Gueye va decidir la final davant el Marroc i va culminar un ascens que va arrancar a Le Havre, va passar per una sanció del TAS i va prendre impuls al Vila-real. El migcampista es va afermar amb Marcelino, va ser triat millor africà de LaLiga i es va convertir en peça clau també en la seua selecció.

Avís taronja este dimarts en la costa de Castelló, València i nord d’Alacant per vent i ones de 4 metres

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja en el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant per vent del nord de 55-70 km/h i ones de 4 m. L'onatge pot augmentar per maror ciclònica i hi ha avisos grocs per pluja, neu i mar.