El brot de Peníscola s’estén per la província a l’espera de conéixer els resultats de més de 400 PCR

 

Pel moment, el brot de Peníscola, en el Baix Maestrat (Castelló), té 28 casos positius registrats. Però pot anar a més una volta es coneguen els resultats de les més de 400 PCR que s’han fet, majoritàriament a jóvens sense símptomes, que acudiren a la discoteca Ébano de Peníscola, focus del contagi.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el problema recau en que el brot està estenent-se per tota la província i encara es podria estendre més. Localitats com Vila-real, la Pobla de Benifassà, Canet lo Roig, Rossell o Benicarló ja han registrat casos positius relacionats amb el brot de Peníscola.

 

Este mateix dilluns, l’Ajuntament de la Pobla de Benifassà demanava als seus veïns que isqueren de casa només si és necessari, després de què es conegueren dos positius contagiats en la discoteca de Peníscola. En este sentit, la localitat ha fet tests serològics a tota la població (que compta amb poc més de 200 habitants) i més de 35 PCR als contactes més estrets dels positius.

 

Per la seua banda, ahir, dimecres, Canet lo Roig demanava als veïns que no isqueren de la localitat si no era per una causa de força major.

 

En Vila-real, en la Plana Baixa (Castelló), dos treballadors d’una empresa de taulells han donat positiu després d’acudir a la discoteca Ébano per a una despedida de solter.

 

En Rossell, un alumne del taller de la localitat també ha donat positiu. A pesar d’això, ja s’han fet proves PCR a tots els alumnes i han donat negatiu, pel que l’activitat es reprendrà dimarts.

 

En Benicarló, una cafeteria ha hagut de tancar després de confirmar-se el positiu d’un cambrer.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.