El brot de Peníscola s’estén per la província a l’espera de conéixer els resultats de més de 400 PCR

 

Pel moment, el brot de Peníscola, en el Baix Maestrat (Castelló), té 28 casos positius registrats. Però pot anar a més una volta es coneguen els resultats de les més de 400 PCR que s’han fet, majoritàriament a jóvens sense símptomes, que acudiren a la discoteca Ébano de Peníscola, focus del contagi.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el problema recau en que el brot està estenent-se per tota la província i encara es podria estendre més. Localitats com Vila-real, la Pobla de Benifassà, Canet lo Roig, Rossell o Benicarló ja han registrat casos positius relacionats amb el brot de Peníscola.

 

Este mateix dilluns, l’Ajuntament de la Pobla de Benifassà demanava als seus veïns que isqueren de casa només si és necessari, després de què es conegueren dos positius contagiats en la discoteca de Peníscola. En este sentit, la localitat ha fet tests serològics a tota la població (que compta amb poc més de 200 habitants) i més de 35 PCR als contactes més estrets dels positius.

 

Per la seua banda, ahir, dimecres, Canet lo Roig demanava als veïns que no isqueren de la localitat si no era per una causa de força major.

 

En Vila-real, en la Plana Baixa (Castelló), dos treballadors d’una empresa de taulells han donat positiu després d’acudir a la discoteca Ébano per a una despedida de solter.

 

En Rossell, un alumne del taller de la localitat també ha donat positiu. A pesar d’això, ja s’han fet proves PCR a tots els alumnes i han donat negatiu, pel que l’activitat es reprendrà dimarts.

 

En Benicarló, una cafeteria ha hagut de tancar després de confirmar-se el positiu d’un cambrer.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.