Sanitat notifica 23 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este divendres, 2 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 23 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 23 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 6 focus. Cal destacar la situació de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), a on s’ha detectat un brot de 27 persones d’origen social.

 

A demés, ressalten els quatre brots nous registrats en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alfara del Patriarca: 4 casos. Origen àmbit educatiu
  • Beniparrell: 3 casos. Origen laboral
  • Burjassot: 3 casos. Origen social
  • Canals: 3 casos. Origen social
  • Castelló de la Plana: 7 casos. Origen laboral
  • Elx: 3 casos. Origen social
  • Elx: 3 casos. Origen social
  • Elx: 4 casos. Origen laboral
  • Elx: 4 casos. Origen social
  • Onda: 27 casos. Origen social
  • Ontinyent: 4 casos. Origen laboral
  • Paiporta: 3 casos. Origen laboral
  • Pilar de la Horadada: 3 casos. Origen social
  • Puçol: 4 casos. Origen laboral
  • Sagunt: 5 casos. Origen social
  • Santa Pola: 3 casos. Origen social
  • Tavernes de la Valldigna: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.

Elx registra quasi 70 l/m² en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les intenses precipitacions d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a l'entorn del Martínez Valero i múltiples incidències a la ciutat. Tres centres educatius han suspés classes, s'han registrat talls de llum i problemes de trànsit per semàfors inactius.

Elx registra quasi 70 litres en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les pluges d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a Elx i han obligat a suspendre classes en tres centres. També s'han registrat talls elèctrics i problemes de trànsit.