31 brots de coronavirus registrats en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Este dimarts, 5 de gener, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 31 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 2 brots en la província de Castelló; 9 en la d’Alacant i 20 en la de València.

 

A continuació, els 31 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. Cal destacar la situació de la ciutat de València, que ha registrat 10 brots de diferents àmbits. De tots els brots, en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), s’ha detectat el brot més numerós, amb 11 casos d’origen social.

 

A continuació, pots consultar si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alcoi: 11 casos. Origen social
  • Alzira: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Benicàssim: 4 casos. Origen social
  • Burjassot: 4 casos. Origen social
  • Burjassot: 5 casos. Origen social
  • Burjassot: 6 casos. Origen laboral
  • Dénia: 7 casos. Origen social
  • Godella: 5 casos. Origen social
  • L’Alfàs del Pi: 4 casos. Origen social
  • Moncada: 5 casos. Origen social
  • Mutxamel: 10 casos. Origen social
  • Oliva: 4 casos. Origen social
  • Pego: 3 casos. Origen social
  • Petrer: 4 casos. Origen social
  • Polop: 3 casos. Origen social
  • Requena: 3 casos. Origen laboral
  • Requena: 3 casos. Origen social
  • Requena: 5 casos. Origen social
  • Teulada: 5 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Àmbit educatiu
  • València: 7 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social
  • València: 8 casos. Origen social
  • Vinaròs: 4 casos. Origen social
  • Xàbia: 3 casos. Àmbit educatiu

Últimes notícies

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.

Detinguts a Xàtiva dos sospitosos d’un intent d’homicidi a tirs contra una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva a dos hòmens acusats d'intentar matar als ocupants d'una vivenda de l'el Real de Gandia, contra la façana del qual es van efectuar cinc trets.

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.

La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO

La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.