La cadena de supermercats Eroski substituïx el tiquet de paper pel digital

Eroski ha substituit els tiquets de compra de paper per una versió digital pels seus socis

Eroski ha substituït els tiquets de compra de paper per una versió digital pels seus socis | València Diari

 

La cooperativa de distribució alimentària Eroski ha anunciat una nova mesura aplicada als seus socis des del passat dilluns, la qual consistix a oferir el tiquet de la compra de manera digital en comptes de lliurar el convencional de paper. Els més de 3,5 milions de socis de la cadena de supermercats tindran al seu abast aquesta alternativa electrònica, i podran consultar i descarregar l’import de la seua compra després del pagament.

 

Eroski prescindix del tiquet en paper pels seus socis

La notícia l’ha fet pública l’empresa basca mitjançant un comunicat, al mateix temps que l’aplicació mòbil d’Eroski ha sigut modifica per incloure aquest nou servei. Gràcies a aquesta iniciativa, els seus socis que disfruten del programa de fidelització podran obtindre el seu tiquet digitalment en comptes del tradicional paper imprés.

 

Així mateix, l’alternativa és totalment gratuïta i pot activar-se des de l’aplicació, la qual pot descarregar-se també a la web oficial dins l’àrea personal de cada soci. És un servei fàcil d’utilitzar i que permet consultar en tot moment les compres realitzades. Un altre punt positiu és que els rebuts electrònics de l’app Eroski poden descarregar-se en format PDF per enviar-se o compartir-se sense cap cost addicional, la qual cosa facilita l’accés a la informació.

 

Mitjançant l'app Eroski es pot utilitzar aquest nou servei electrònic

Mitjançant l’app Eroski es pot utilitzar aquest nou servei electrònic | EROSKI

 

L’arxiu de tiquets antics

La directora de Màrqueting de la cadena de supermercats, Eva Ugarte, ha explicat que «els qui donen l’alta aquesta opció en l’aplicació Eroski podran recuperar tots els tiquets dels últims dos anys, el que presenta un gran avantatge, per exemple, en el cas d’haver d’accedir a la garantia d’un producte el rebut del qual és imprescindible com a justificant».

 

A més a més, ha indicat que es tracta d’una «forma més senzilla i còmoda» de portar al corrent els comptes i de tindre presents els descomptes de la seua targeta Eroski Club. Amb aquesta alternativa digital s’espera respondre a les necessitats dels consumidors i «contribuir a millorar la seua experiència de compra, permetent que siga còmoda i sostenible».

 

De la mateixa manera, la reducció de tiquets de paper ajudarà directament a reduir l’impacte mediambiental generat pels més de 298 milions de tiquets  que poden arribar a emetre’s en un any. Aquest suport al «consum responsable» suposa «un nou pas en el compromís» de l’empresa «a favor d’un consum més sostenible».

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.