La cadena de supermercats Eroski substituïx el tiquet de paper pel digital

Eroski ha substituit els tiquets de compra de paper per una versió digital pels seus socis

Eroski ha substituït els tiquets de compra de paper per una versió digital pels seus socis | València Diari

 

La cooperativa de distribució alimentària Eroski ha anunciat una nova mesura aplicada als seus socis des del passat dilluns, la qual consistix a oferir el tiquet de la compra de manera digital en comptes de lliurar el convencional de paper. Els més de 3,5 milions de socis de la cadena de supermercats tindran al seu abast aquesta alternativa electrònica, i podran consultar i descarregar l’import de la seua compra després del pagament.

 

Eroski prescindix del tiquet en paper pels seus socis

La notícia l’ha fet pública l’empresa basca mitjançant un comunicat, al mateix temps que l’aplicació mòbil d’Eroski ha sigut modifica per incloure aquest nou servei. Gràcies a aquesta iniciativa, els seus socis que disfruten del programa de fidelització podran obtindre el seu tiquet digitalment en comptes del tradicional paper imprés.

 

Així mateix, l’alternativa és totalment gratuïta i pot activar-se des de l’aplicació, la qual pot descarregar-se també a la web oficial dins l’àrea personal de cada soci. És un servei fàcil d’utilitzar i que permet consultar en tot moment les compres realitzades. Un altre punt positiu és que els rebuts electrònics de l’app Eroski poden descarregar-se en format PDF per enviar-se o compartir-se sense cap cost addicional, la qual cosa facilita l’accés a la informació.

 

Mitjançant l'app Eroski es pot utilitzar aquest nou servei electrònic

Mitjançant l’app Eroski es pot utilitzar aquest nou servei electrònic | EROSKI

 

L’arxiu de tiquets antics

La directora de Màrqueting de la cadena de supermercats, Eva Ugarte, ha explicat que «els qui donen l’alta aquesta opció en l’aplicació Eroski podran recuperar tots els tiquets dels últims dos anys, el que presenta un gran avantatge, per exemple, en el cas d’haver d’accedir a la garantia d’un producte el rebut del qual és imprescindible com a justificant».

 

A més a més, ha indicat que es tracta d’una «forma més senzilla i còmoda» de portar al corrent els comptes i de tindre presents els descomptes de la seua targeta Eroski Club. Amb aquesta alternativa digital s’espera respondre a les necessitats dels consumidors i «contribuir a millorar la seua experiència de compra, permetent que siga còmoda i sostenible».

 

De la mateixa manera, la reducció de tiquets de paper ajudarà directament a reduir l’impacte mediambiental generat pels més de 298 milions de tiquets  que poden arribar a emetre’s en un any. Aquest suport al «consum responsable» suposa «un nou pas en el compromís» de l’empresa «a favor d’un consum més sostenible».

Últimes notícies

Experts alerten que eliminar el gluten per moda provoca dèficits nutricionals

El Col·legi de Dietistes-Nutricionistes de la Comunitat Valenciana advertix que retirar el gluten sense diagnòstic mèdic pot causar dèficits nutricionals, empitjorar la relació amb el menjar i dificultar el diagnòstic de celiaquia.

Detingudes 31 persones en el major operatiu de la Guàrdia Civil contra la droga flakka a Espanya

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que distribuïa flakka per missatgeria des d'altres països europeus a València, amb 31 detinguts, dos a la presó preventiva, i quasi quatre quilos d'esta droga confiscats.

Integrar la salut mental en l’atenció a la inflamació crònica millora l’evolució dels pacients

La inclusió sistemàtica de la salut mental en l'atenció a persones amb malaltia inflamatòria intestinal millora la seua qualitat de vida, reforça l'adherència al tractament i augmenta l'eficàcia de les teràpies.

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana tanca 2025 en 210 euros per metre quadrat

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana va aconseguir els 210 euros per metre quadrat al tancament de 2025, per damunt de la mitjana estatal i en un context de repunt de preus i operacions després de la pandèmia.

Detinguts quatre membres d’un grup especialitzat en robatoris en vivendes a València

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre hòmens que marcaven portes de vivendes per a planejar robatoris amb força. El grup, d'origen georgià i amb antecedents, ha quedat desarticulat després de la intervenció d'agents anara de servici.

El turisme valencià davant la seua major transformació: sostenibilitat, ocupació de qualitat i futur

La Comunitat Valenciana impulsa un model turístic més equilibrat, innovador i compromés amb el benestar de les persones

Investigat un conductor per circular en sentit contrari i provocar un greu xoc en l’A-7 a Tibi

Un conductor de 65 anys que circulava en sentit contrari per la A-7 a Tibi està sent investigat per conducció temerària i tres delictes de lesions greus després d'un xoc frontal que va deixar a quatre persones ferides.

La Comunitat Valenciana concentra un terç de les sol·licituds al fons estatal de l’amiant

La Comunitat Valenciana acumula 100 de les 323 sol·licituds presentades en tota Espanya al fons de compensació per a víctimes de l'amiant, però només s'han aprovat 82 expedients en el conjunt del país. Sindicats i associacions reclamen més quantia, canvis en el reglament i exempcions fiscals.