La cadena de supermercats Eroski substituïx el tiquet de paper pel digital

Eroski ha substituit els tiquets de compra de paper per una versió digital pels seus socis

Eroski ha substituït els tiquets de compra de paper per una versió digital pels seus socis | València Diari

 

La cooperativa de distribució alimentària Eroski ha anunciat una nova mesura aplicada als seus socis des del passat dilluns, la qual consistix a oferir el tiquet de la compra de manera digital en comptes de lliurar el convencional de paper. Els més de 3,5 milions de socis de la cadena de supermercats tindran al seu abast aquesta alternativa electrònica, i podran consultar i descarregar l’import de la seua compra després del pagament.

 

Eroski prescindix del tiquet en paper pels seus socis

La notícia l’ha fet pública l’empresa basca mitjançant un comunicat, al mateix temps que l’aplicació mòbil d’Eroski ha sigut modifica per incloure aquest nou servei. Gràcies a aquesta iniciativa, els seus socis que disfruten del programa de fidelització podran obtindre el seu tiquet digitalment en comptes del tradicional paper imprés.

 

Així mateix, l’alternativa és totalment gratuïta i pot activar-se des de l’aplicació, la qual pot descarregar-se també a la web oficial dins l’àrea personal de cada soci. És un servei fàcil d’utilitzar i que permet consultar en tot moment les compres realitzades. Un altre punt positiu és que els rebuts electrònics de l’app Eroski poden descarregar-se en format PDF per enviar-se o compartir-se sense cap cost addicional, la qual cosa facilita l’accés a la informació.

 

Mitjançant l'app Eroski es pot utilitzar aquest nou servei electrònic

Mitjançant l’app Eroski es pot utilitzar aquest nou servei electrònic | EROSKI

 

L’arxiu de tiquets antics

La directora de Màrqueting de la cadena de supermercats, Eva Ugarte, ha explicat que «els qui donen l’alta aquesta opció en l’aplicació Eroski podran recuperar tots els tiquets dels últims dos anys, el que presenta un gran avantatge, per exemple, en el cas d’haver d’accedir a la garantia d’un producte el rebut del qual és imprescindible com a justificant».

 

A més a més, ha indicat que es tracta d’una «forma més senzilla i còmoda» de portar al corrent els comptes i de tindre presents els descomptes de la seua targeta Eroski Club. Amb aquesta alternativa digital s’espera respondre a les necessitats dels consumidors i «contribuir a millorar la seua experiència de compra, permetent que siga còmoda i sostenible».

 

De la mateixa manera, la reducció de tiquets de paper ajudarà directament a reduir l’impacte mediambiental generat pels més de 298 milions de tiquets  que poden arribar a emetre’s en un any. Aquest suport al «consum responsable» suposa «un nou pas en el compromís» de l’empresa «a favor d’un consum més sostenible».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.