19.9 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

La cadena de supermercats Eroski substituïx el tiquet de paper pel digital

Eroski ha substituit els tiquets de compra de paper per una versió digital pels seus socis

Eroski ha substituït els tiquets de compra de paper per una versió digital pels seus socis | València Diari

 

La cooperativa de distribució alimentària Eroski ha anunciat una nova mesura aplicada als seus socis des del passat dilluns, la qual consistix a oferir el tiquet de la compra de manera digital en comptes de lliurar el convencional de paper. Els més de 3,5 milions de socis de la cadena de supermercats tindran al seu abast aquesta alternativa electrònica, i podran consultar i descarregar l’import de la seua compra després del pagament.

 

Eroski prescindix del tiquet en paper pels seus socis

La notícia l’ha fet pública l’empresa basca mitjançant un comunicat, al mateix temps que l’aplicació mòbil d’Eroski ha sigut modifica per incloure aquest nou servei. Gràcies a aquesta iniciativa, els seus socis que disfruten del programa de fidelització podran obtindre el seu tiquet digitalment en comptes del tradicional paper imprés.

 

Així mateix, l’alternativa és totalment gratuïta i pot activar-se des de l’aplicació, la qual pot descarregar-se també a la web oficial dins l’àrea personal de cada soci. És un servei fàcil d’utilitzar i que permet consultar en tot moment les compres realitzades. Un altre punt positiu és que els rebuts electrònics de l’app Eroski poden descarregar-se en format PDF per enviar-se o compartir-se sense cap cost addicional, la qual cosa facilita l’accés a la informació.

 

Mitjançant l'app Eroski es pot utilitzar aquest nou servei electrònic

Mitjançant l’app Eroski es pot utilitzar aquest nou servei electrònic | EROSKI

 

L’arxiu de tiquets antics

La directora de Màrqueting de la cadena de supermercats, Eva Ugarte, ha explicat que «els qui donen l’alta aquesta opció en l’aplicació Eroski podran recuperar tots els tiquets dels últims dos anys, el que presenta un gran avantatge, per exemple, en el cas d’haver d’accedir a la garantia d’un producte el rebut del qual és imprescindible com a justificant».

 

A més a més, ha indicat que es tracta d’una «forma més senzilla i còmoda» de portar al corrent els comptes i de tindre presents els descomptes de la seua targeta Eroski Club. Amb aquesta alternativa digital s’espera respondre a les necessitats dels consumidors i «contribuir a millorar la seua experiència de compra, permetent que siga còmoda i sostenible».

 

De la mateixa manera, la reducció de tiquets de paper ajudarà directament a reduir l’impacte mediambiental generat pels més de 298 milions de tiquets  que poden arribar a emetre’s en un any. Aquest suport al «consum responsable» suposa «un nou pas en el compromís» de l’empresa «a favor d’un consum més sostenible».

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.