10.8 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

La cadena de supermercats Eroski substituïx el tiquet de paper pel digital

Eroski ha substituit els tiquets de compra de paper per una versió digital pels seus socis

Eroski ha substituït els tiquets de compra de paper per una versió digital pels seus socis | València Diari

 

La cooperativa de distribució alimentària Eroski ha anunciat una nova mesura aplicada als seus socis des del passat dilluns, la qual consistix a oferir el tiquet de la compra de manera digital en comptes de lliurar el convencional de paper. Els més de 3,5 milions de socis de la cadena de supermercats tindran al seu abast aquesta alternativa electrònica, i podran consultar i descarregar l’import de la seua compra després del pagament.

 

Eroski prescindix del tiquet en paper pels seus socis

La notícia l’ha fet pública l’empresa basca mitjançant un comunicat, al mateix temps que l’aplicació mòbil d’Eroski ha sigut modifica per incloure aquest nou servei. Gràcies a aquesta iniciativa, els seus socis que disfruten del programa de fidelització podran obtindre el seu tiquet digitalment en comptes del tradicional paper imprés.

 

Així mateix, l’alternativa és totalment gratuïta i pot activar-se des de l’aplicació, la qual pot descarregar-se també a la web oficial dins l’àrea personal de cada soci. És un servei fàcil d’utilitzar i que permet consultar en tot moment les compres realitzades. Un altre punt positiu és que els rebuts electrònics de l’app Eroski poden descarregar-se en format PDF per enviar-se o compartir-se sense cap cost addicional, la qual cosa facilita l’accés a la informació.

 

Mitjançant l'app Eroski es pot utilitzar aquest nou servei electrònic

Mitjançant l’app Eroski es pot utilitzar aquest nou servei electrònic | EROSKI

 

L’arxiu de tiquets antics

La directora de Màrqueting de la cadena de supermercats, Eva Ugarte, ha explicat que «els qui donen l’alta aquesta opció en l’aplicació Eroski podran recuperar tots els tiquets dels últims dos anys, el que presenta un gran avantatge, per exemple, en el cas d’haver d’accedir a la garantia d’un producte el rebut del qual és imprescindible com a justificant».

 

A més a més, ha indicat que es tracta d’una «forma més senzilla i còmoda» de portar al corrent els comptes i de tindre presents els descomptes de la seua targeta Eroski Club. Amb aquesta alternativa digital s’espera respondre a les necessitats dels consumidors i «contribuir a millorar la seua experiència de compra, permetent que siga còmoda i sostenible».

 

De la mateixa manera, la reducció de tiquets de paper ajudarà directament a reduir l’impacte mediambiental generat pels més de 298 milions de tiquets  que poden arribar a emetre’s en un any. Aquest suport al «consum responsable» suposa «un nou pas en el compromís» de l’empresa «a favor d’un consum més sostenible».

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.