CaixaBank avança 100 milions en prestacions per atur a 138.000 persones

CaixaBank

CaixaBank dona una gran notícia als seus clients | CaixaBank

 

CaixaBank ha avançat este divendres, 15 de maig, el pagament de 100 milions d’euros en concepte de prestacions de desocupació per a un total de 138.000 persones afectades per un expedient temporal de regulació d’ocupació (ERTO).

 

Esta operació és fruit del conveni signat pel Ministeri de Treball i el Servici Públic d’Ocupació (SEPE) amb les entitats financeres el passat 7 de maig amb l’objectiu que les prestacions per desocupació s’abonen als qui tinguen reconegut el dret al subsidi sense esperar a la data tradicional de cobrament, ha recordat el banc en un comunicat.

 

D’esta forma, CaixaBank ha sigut una de les primeres entitats financeres a posar en marxa esta mesura, que ha permès que els clients disposen dels diners des de primera hora d’este divendres sense haver de sol·licitar-lo expressament i sense cap cost. Quant als perceptors que encara no hagen pogut rebre la prestació per no estar tramitat el seu cas, la tindran en el seu compte pròximament, a mesura que les autoritats remeten la informació necessària per al pagament.

 

A este procediment especial per a clients en ERTO que encara no havien rebut la seua prestació cal sumar l’avançament del pagament del subsidi per a aquells que ja l’havien anat cobrant en mesos anteriors o tenien tramitada la seua situació, una operació que CaixaBank va fer el 3 de maig. D’esta manera, el banc presidit per Jordi Gual va avançar la prestació per desocupació a 1,4 milions de clients per un import de 1.041 milions d’euros.

  

Les pensions

A demés, CaixaBank ha efectuat este divendres el pagament de les pensions als seus clients jubilats, una cosa es traduïx en l’ingrés d’un total d’1,8 milions de pensions domiciliades per uns 2.000 milions d’euros. La data habitual de cobrament de les pensions és el dia 25 de cada mes, si bé des de la declaració de l’estat d’alarma per la pandèmia CaixaBank ha avançat el dia de cobrament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.