Anuncios

CaixaBank avança 100 milions en prestacions per atur a 138.000 persones

CaixaBank

CaixaBank dona una gran notícia als seus clients | CaixaBank

 

CaixaBank ha avançat este divendres, 15 de maig, el pagament de 100 milions d’euros en concepte de prestacions de desocupació per a un total de 138.000 persones afectades per un expedient temporal de regulació d’ocupació (ERTO).

 

Anuncios

Esta operació és fruit del conveni signat pel Ministeri de Treball i el Servici Públic d’Ocupació (SEPE) amb les entitats financeres el passat 7 de maig amb l’objectiu que les prestacions per desocupació s’abonen als qui tinguen reconegut el dret al subsidi sense esperar a la data tradicional de cobrament, ha recordat el banc en un comunicat.

 

D’esta forma, CaixaBank ha sigut una de les primeres entitats financeres a posar en marxa esta mesura, que ha permès que els clients disposen dels diners des de primera hora d’este divendres sense haver de sol·licitar-lo expressament i sense cap cost. Quant als perceptors que encara no hagen pogut rebre la prestació per no estar tramitat el seu cas, la tindran en el seu compte pròximament, a mesura que les autoritats remeten la informació necessària per al pagament.

 

A este procediment especial per a clients en ERTO que encara no havien rebut la seua prestació cal sumar l’avançament del pagament del subsidi per a aquells que ja l’havien anat cobrant en mesos anteriors o tenien tramitada la seua situació, una operació que CaixaBank va fer el 3 de maig. D’esta manera, el banc presidit per Jordi Gual va avançar la prestació per desocupació a 1,4 milions de clients per un import de 1.041 milions d’euros.

  

Les pensions

A demés, CaixaBank ha efectuat este divendres el pagament de les pensions als seus clients jubilats, una cosa es traduïx en l’ingrés d’un total d’1,8 milions de pensions domiciliades per uns 2.000 milions d’euros. La data habitual de cobrament de les pensions és el dia 25 de cada mes, si bé des de la declaració de l’estat d’alarma per la pandèmia CaixaBank ha avançat el dia de cobrament.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios