CaixaBank avança 100 milions en prestacions per atur a 138.000 persones

CaixaBank

CaixaBank dona una gran notícia als seus clients | CaixaBank

 

CaixaBank ha avançat este divendres, 15 de maig, el pagament de 100 milions d’euros en concepte de prestacions de desocupació per a un total de 138.000 persones afectades per un expedient temporal de regulació d’ocupació (ERTO).

 

Esta operació és fruit del conveni signat pel Ministeri de Treball i el Servici Públic d’Ocupació (SEPE) amb les entitats financeres el passat 7 de maig amb l’objectiu que les prestacions per desocupació s’abonen als qui tinguen reconegut el dret al subsidi sense esperar a la data tradicional de cobrament, ha recordat el banc en un comunicat.

 

D’esta forma, CaixaBank ha sigut una de les primeres entitats financeres a posar en marxa esta mesura, que ha permès que els clients disposen dels diners des de primera hora d’este divendres sense haver de sol·licitar-lo expressament i sense cap cost. Quant als perceptors que encara no hagen pogut rebre la prestació per no estar tramitat el seu cas, la tindran en el seu compte pròximament, a mesura que les autoritats remeten la informació necessària per al pagament.

 

A este procediment especial per a clients en ERTO que encara no havien rebut la seua prestació cal sumar l’avançament del pagament del subsidi per a aquells que ja l’havien anat cobrant en mesos anteriors o tenien tramitada la seua situació, una operació que CaixaBank va fer el 3 de maig. D’esta manera, el banc presidit per Jordi Gual va avançar la prestació per desocupació a 1,4 milions de clients per un import de 1.041 milions d’euros.

  

Les pensions

A demés, CaixaBank ha efectuat este divendres el pagament de les pensions als seus clients jubilats, una cosa es traduïx en l’ingrés d’un total d’1,8 milions de pensions domiciliades per uns 2.000 milions d’euros. La data habitual de cobrament de les pensions és el dia 25 de cada mes, si bé des de la declaració de l’estat d’alarma per la pandèmia CaixaBank ha avançat el dia de cobrament.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca reivindica els seus 100 dies amb normalitat i mesures en marxa

El president ha defés que en els seus primers cent dies s'ha recuperat una normalitat necessària i s'ha donat estabilitat al Consell. Ha assegurat que més de la mitat dels seus compromisos d'investidura ja estan en marxa, amb baixada d'impostos, reforç de l'atenció primària, estratègia contra el càncer i suport a la reconstrucció després de la DANA.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.