CaixaBank avança 100 milions en prestacions per atur a 138.000 persones

CaixaBank

CaixaBank dona una gran notícia als seus clients | CaixaBank

 

CaixaBank ha avançat este divendres, 15 de maig, el pagament de 100 milions d’euros en concepte de prestacions de desocupació per a un total de 138.000 persones afectades per un expedient temporal de regulació d’ocupació (ERTO).

 

Esta operació és fruit del conveni signat pel Ministeri de Treball i el Servici Públic d’Ocupació (SEPE) amb les entitats financeres el passat 7 de maig amb l’objectiu que les prestacions per desocupació s’abonen als qui tinguen reconegut el dret al subsidi sense esperar a la data tradicional de cobrament, ha recordat el banc en un comunicat.

 

D’esta forma, CaixaBank ha sigut una de les primeres entitats financeres a posar en marxa esta mesura, que ha permès que els clients disposen dels diners des de primera hora d’este divendres sense haver de sol·licitar-lo expressament i sense cap cost. Quant als perceptors que encara no hagen pogut rebre la prestació per no estar tramitat el seu cas, la tindran en el seu compte pròximament, a mesura que les autoritats remeten la informació necessària per al pagament.

 

A este procediment especial per a clients en ERTO que encara no havien rebut la seua prestació cal sumar l’avançament del pagament del subsidi per a aquells que ja l’havien anat cobrant en mesos anteriors o tenien tramitada la seua situació, una operació que CaixaBank va fer el 3 de maig. D’esta manera, el banc presidit per Jordi Gual va avançar la prestació per desocupació a 1,4 milions de clients per un import de 1.041 milions d’euros.

  

Les pensions

A demés, CaixaBank ha efectuat este divendres el pagament de les pensions als seus clients jubilats, una cosa es traduïx en l’ingrés d’un total d’1,8 milions de pensions domiciliades per uns 2.000 milions d’euros. La data habitual de cobrament de les pensions és el dia 25 de cada mes, si bé des de la declaració de l’estat d’alarma per la pandèmia CaixaBank ha avançat el dia de cobrament.

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.