14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

CaixaBank avança 100 milions en prestacions per atur a 138.000 persones

CaixaBank

CaixaBank dona una gran notícia als seus clients | CaixaBank

 

CaixaBank ha avançat este divendres, 15 de maig, el pagament de 100 milions d’euros en concepte de prestacions de desocupació per a un total de 138.000 persones afectades per un expedient temporal de regulació d’ocupació (ERTO).

 

Esta operació és fruit del conveni signat pel Ministeri de Treball i el Servici Públic d’Ocupació (SEPE) amb les entitats financeres el passat 7 de maig amb l’objectiu que les prestacions per desocupació s’abonen als qui tinguen reconegut el dret al subsidi sense esperar a la data tradicional de cobrament, ha recordat el banc en un comunicat.

 

D’esta forma, CaixaBank ha sigut una de les primeres entitats financeres a posar en marxa esta mesura, que ha permès que els clients disposen dels diners des de primera hora d’este divendres sense haver de sol·licitar-lo expressament i sense cap cost. Quant als perceptors que encara no hagen pogut rebre la prestació per no estar tramitat el seu cas, la tindran en el seu compte pròximament, a mesura que les autoritats remeten la informació necessària per al pagament.

 

A este procediment especial per a clients en ERTO que encara no havien rebut la seua prestació cal sumar l’avançament del pagament del subsidi per a aquells que ja l’havien anat cobrant en mesos anteriors o tenien tramitada la seua situació, una operació que CaixaBank va fer el 3 de maig. D’esta manera, el banc presidit per Jordi Gual va avançar la prestació per desocupació a 1,4 milions de clients per un import de 1.041 milions d’euros.

  

Les pensions

A demés, CaixaBank ha efectuat este divendres el pagament de les pensions als seus clients jubilats, una cosa es traduïx en l’ingrés d’un total d’1,8 milions de pensions domiciliades per uns 2.000 milions d’euros. La data habitual de cobrament de les pensions és el dia 25 de cada mes, si bé des de la declaració de l’estat d’alarma per la pandèmia CaixaBank ha avançat el dia de cobrament.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.