20.5 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Caixabank perdonarà el lloguer de les més de 21.000 cases afectades pel coronavirus

Imatge d'una oficina de CaixaBank

CaixaBank perdonarà el lloguer de les més de 21.000 cases | València Diari

 

Caixabank perdonarà les rendes als qui tinguen contractes de lloguer amb la seua filial immobiliària a partir del mes d’abril i que s’hagen vist afectats per les conseqüències derivades de la crisi del coronavirus, segons ha informat el grup en un comunicat. La mesura va dirigida a persones que s’hagen quedat en l’atur o patisquen un Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) i als autònoms que s’hagen vist obligats a parar la seua activitat o que l’hagen vist reduïda en més d’un 40% a conseqüència de l’estat d’alarma.

 

Vigent fins a la finalització de l’estat d’alarma

La condonació del deute estarà vigent fins al mes en què es decrete la finalització del període d’alarma, si és que s’ha d’estendre més allà d’abril. La societat immobiliària de Caixabank, BuildingCenter, té més de 21.000 cases de lloguer.

 

L’empresa posarà la mesura a disposició dels llogaters en els pròxims dies i els que vullguen acollir-s’hi hauran d’omplir un formulari i no se’ls girarà el rebut d’abril. Posteriorment, hauran d’aportar tota la documentació acreditativa.

 

Avança el pagament de pensions

L’entitat bancària ha decidit avançar el cobrament de la pensió de la Seguretat Social a este divendres, cinc dies abans de la data habitual de cobrament. Per tant, els 1,8 milions de clients amb la pensió domiciliada en CaixaBank la poden percebre des del passat 20 de març.

 

A demés, l’entitat bancària ha posat en marxa un sistema especial d’informació i organització de cites prèvies per als clients més grans de 65 anys que vullguen percebre en efectiu la pensió o fer reintegraments durant els pròxims dies. L’objectiu de la mesura és «fer compatible» el servici de l’entitat bancària i, al mateix temps, evitar cues en les oficines per a «protegir la salut» d’este col·lectiu.

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.