Castelló recupera la desfilada d’Harley Davidson

 

Castelló acollirà este cap de setmana, del 10 a 12 de setembre, una sèrie d’activitats organitzades per HDC Big Twin España, amb el suport del Patronat Municipal de Turisme, que recuperaran part de la programació que anualment es desenvolupava a la ciutat entorn de la reunió motera Harley Davidson més antiga i important d’Espanya i del sud d’Europa. Una concentració que ja en 2020, quan haguera complit la seua 37 edició, es va decidir ajornar per la pandèmia i per a garantir el compliment dels protocols de seguretat i de protecció de la salut davant la covid-19.

“Big Twin Espanya tria cada any Castelló per a la reunió motera i este cap de setmana les Harley tornaran a la ciutat per a recórrer els seus carrers en una desfilada que tindrà lloc el dissabte a partir de les 10.15 hores i que tindrà una parada en l’ermita de la Magdalena aproximadament a les 11.30 hores”, ha explicat la regidora de Turisme, Pilar Escuder.

“És una forma de desestacionalitzar el turisme i donar suport a un esdeveniment que any rere any contribueix a dinamitzar l’economia de la ciutat i a mostrar els recursos de Castelló, les seues platges, gastronomia i patrimoni, i que encara que en una versió més reduïda que altres anys, i sense concentració, torna als carrers de la nostra ciutat”, ha apuntat Escuder.

Per part seua, el president del HDC Big Twin España Castelló, Javier Blasco, ha explicat que “després d’un any sense poder fer activitats, les Harley Davidson podran tornar a recórrer Castelló, sent un aparador internacional”. En este sentit, Blasco ha confirmat la presència de participants de diverses comunitats del país, entre elles Catalunya, Castella-la Manxa o Andalusia, a més de França, Bèlgica, Països Baixos i Anglaterra.

Últimes notícies

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.