Castelló recupera la desfilada d’Harley Davidson

 

Castelló acollirà este cap de setmana, del 10 a 12 de setembre, una sèrie d’activitats organitzades per HDC Big Twin España, amb el suport del Patronat Municipal de Turisme, que recuperaran part de la programació que anualment es desenvolupava a la ciutat entorn de la reunió motera Harley Davidson més antiga i important d’Espanya i del sud d’Europa. Una concentració que ja en 2020, quan haguera complit la seua 37 edició, es va decidir ajornar per la pandèmia i per a garantir el compliment dels protocols de seguretat i de protecció de la salut davant la covid-19.

“Big Twin Espanya tria cada any Castelló per a la reunió motera i este cap de setmana les Harley tornaran a la ciutat per a recórrer els seus carrers en una desfilada que tindrà lloc el dissabte a partir de les 10.15 hores i que tindrà una parada en l’ermita de la Magdalena aproximadament a les 11.30 hores”, ha explicat la regidora de Turisme, Pilar Escuder.

“És una forma de desestacionalitzar el turisme i donar suport a un esdeveniment que any rere any contribueix a dinamitzar l’economia de la ciutat i a mostrar els recursos de Castelló, les seues platges, gastronomia i patrimoni, i que encara que en una versió més reduïda que altres anys, i sense concentració, torna als carrers de la nostra ciutat”, ha apuntat Escuder.

Per part seua, el president del HDC Big Twin España Castelló, Javier Blasco, ha explicat que “després d’un any sense poder fer activitats, les Harley Davidson podran tornar a recórrer Castelló, sent un aparador internacional”. En este sentit, Blasco ha confirmat la presència de participants de diverses comunitats del país, entre elles Catalunya, Castella-la Manxa o Andalusia, a més de França, Bèlgica, Països Baixos i Anglaterra.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.