Castelló recupera la desfilada d’Harley Davidson

 

Castelló acollirà este cap de setmana, del 10 a 12 de setembre, una sèrie d’activitats organitzades per HDC Big Twin España, amb el suport del Patronat Municipal de Turisme, que recuperaran part de la programació que anualment es desenvolupava a la ciutat entorn de la reunió motera Harley Davidson més antiga i important d’Espanya i del sud d’Europa. Una concentració que ja en 2020, quan haguera complit la seua 37 edició, es va decidir ajornar per la pandèmia i per a garantir el compliment dels protocols de seguretat i de protecció de la salut davant la covid-19.

“Big Twin Espanya tria cada any Castelló per a la reunió motera i este cap de setmana les Harley tornaran a la ciutat per a recórrer els seus carrers en una desfilada que tindrà lloc el dissabte a partir de les 10.15 hores i que tindrà una parada en l’ermita de la Magdalena aproximadament a les 11.30 hores”, ha explicat la regidora de Turisme, Pilar Escuder.

“És una forma de desestacionalitzar el turisme i donar suport a un esdeveniment que any rere any contribueix a dinamitzar l’economia de la ciutat i a mostrar els recursos de Castelló, les seues platges, gastronomia i patrimoni, i que encara que en una versió més reduïda que altres anys, i sense concentració, torna als carrers de la nostra ciutat”, ha apuntat Escuder.

Per part seua, el president del HDC Big Twin España Castelló, Javier Blasco, ha explicat que “després d’un any sense poder fer activitats, les Harley Davidson podran tornar a recórrer Castelló, sent un aparador internacional”. En este sentit, Blasco ha confirmat la presència de participants de diverses comunitats del país, entre elles Catalunya, Castella-la Manxa o Andalusia, a més de França, Bèlgica, Països Baixos i Anglaterra.

Últimes notícies

Direccions de centres i famílies reclamen a Pérez Llorca que desbloquege el conflicte educatiu

Les associacions de direccions d’Infantil, Primària, Secundària i Educació Especial i la Confederació Gonzalo Anaya demanen una reunió urgent amb Juanfran Pérez Llorca perquè intervena directament en el conflicte educatiu que afecta el final de curs i la preparació del pròxim.

Compromís acusa Vox de marcar els pressupostos i d’oblidar els valencians

Compromís presenta una esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per a 2026 i assegura que responen a les exigències de Vox i no a les necessitats reals de la ciutadania valenciana.

Desmantellen a Alacant un laboratori de falsificació de documents per a tota Europa

La Policia Nacional desmantella a Alacant un laboratori de falsificació de documents d’identitat i viatge que operava a diversos països europeus i deté el principal responsable, ara en presó provisional.

Barrera (Vox) acusa el consens progre europeu de provocar la crisi migratòria

El president de Vox València, Vicente Barrera, responsabilitza els partits tradicionals europeus del creixement dels problemes migratoris i climàtics i defensa el paper dels partits sobiranistes i conservadors en un fòrum internacional a València.

Mónica Oltra i Gabriel Rufián compartiran un acte polític el 19 de juny al parc de Capçalera

L’exvicepresidenta del Consell i líder de Compromís, Mónica Oltra, i el portaveu d’ERC al Congrés, Gabriel Rufián, celebraran el 19 de juny un acte conjunt al parc de Capçalera, en ple debat intern sobre la candidatura d’Oltra a l’alcaldia de València.

Detenen a Alacant un fugit de França que es amagava amb diverses identitats falses

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 23 anys buscat per la Justícia de França per una agressió grupal amb arma blanca comesa el 2020 a Pantin, que es ocultava amb múltiples identitats falses.

A la presó dos hòmens detinguts en Dénia quan anaven a embarcar a Eivissa amb dos quilos de cocaïna

Dos hòmens de 24 i 30 anys ingressen a la presó provisional després de ser detinguts en el port de Dénia quan anaven a embarcar cap a Eivissa amb més de dos quilos de cocaïna amagats en una maleta.

‘El Apio’, l’assassí masclista confés de Callosa de Segura, acumulava un llarg historial delictiu

L’home de 48 anys conegut com ‘El Apio’, que ha confessat haver estrangulat la seua parella en Callosa de Segura, compta amb prop d’una vintena de detencions prèvies per robatoris violents i maltractaments anteriors.