Castelló recupera la desfilada d’Harley Davidson

 

Castelló acollirà este cap de setmana, del 10 a 12 de setembre, una sèrie d’activitats organitzades per HDC Big Twin España, amb el suport del Patronat Municipal de Turisme, que recuperaran part de la programació que anualment es desenvolupava a la ciutat entorn de la reunió motera Harley Davidson més antiga i important d’Espanya i del sud d’Europa. Una concentració que ja en 2020, quan haguera complit la seua 37 edició, es va decidir ajornar per la pandèmia i per a garantir el compliment dels protocols de seguretat i de protecció de la salut davant la covid-19.

“Big Twin Espanya tria cada any Castelló per a la reunió motera i este cap de setmana les Harley tornaran a la ciutat per a recórrer els seus carrers en una desfilada que tindrà lloc el dissabte a partir de les 10.15 hores i que tindrà una parada en l’ermita de la Magdalena aproximadament a les 11.30 hores”, ha explicat la regidora de Turisme, Pilar Escuder.

“És una forma de desestacionalitzar el turisme i donar suport a un esdeveniment que any rere any contribueix a dinamitzar l’economia de la ciutat i a mostrar els recursos de Castelló, les seues platges, gastronomia i patrimoni, i que encara que en una versió més reduïda que altres anys, i sense concentració, torna als carrers de la nostra ciutat”, ha apuntat Escuder.

Per part seua, el president del HDC Big Twin España Castelló, Javier Blasco, ha explicat que “després d’un any sense poder fer activitats, les Harley Davidson podran tornar a recórrer Castelló, sent un aparador internacional”. En este sentit, Blasco ha confirmat la presència de participants de diverses comunitats del país, entre elles Catalunya, Castella-la Manxa o Andalusia, a més de França, Bèlgica, Països Baixos i Anglaterra.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.