Castelló recupera la desfilada d’Harley Davidson

 

Castelló acollirà este cap de setmana, del 10 a 12 de setembre, una sèrie d’activitats organitzades per HDC Big Twin España, amb el suport del Patronat Municipal de Turisme, que recuperaran part de la programació que anualment es desenvolupava a la ciutat entorn de la reunió motera Harley Davidson més antiga i important d’Espanya i del sud d’Europa. Una concentració que ja en 2020, quan haguera complit la seua 37 edició, es va decidir ajornar per la pandèmia i per a garantir el compliment dels protocols de seguretat i de protecció de la salut davant la covid-19.

“Big Twin Espanya tria cada any Castelló per a la reunió motera i este cap de setmana les Harley tornaran a la ciutat per a recórrer els seus carrers en una desfilada que tindrà lloc el dissabte a partir de les 10.15 hores i que tindrà una parada en l’ermita de la Magdalena aproximadament a les 11.30 hores”, ha explicat la regidora de Turisme, Pilar Escuder.

“És una forma de desestacionalitzar el turisme i donar suport a un esdeveniment que any rere any contribueix a dinamitzar l’economia de la ciutat i a mostrar els recursos de Castelló, les seues platges, gastronomia i patrimoni, i que encara que en una versió més reduïda que altres anys, i sense concentració, torna als carrers de la nostra ciutat”, ha apuntat Escuder.

Per part seua, el president del HDC Big Twin España Castelló, Javier Blasco, ha explicat que “després d’un any sense poder fer activitats, les Harley Davidson podran tornar a recórrer Castelló, sent un aparador internacional”. En este sentit, Blasco ha confirmat la presència de participants de diverses comunitats del país, entre elles Catalunya, Castella-la Manxa o Andalusia, a més de França, Bèlgica, Països Baixos i Anglaterra.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.