Cullera demana més control i responsabilitat en els locals nocturns d’oci

 

L’ajuntament de la localitat de Cullera, en la Ribera (València), ha demanat als empresaris del sector de l’oci nocturn que intensifiquen els controls i mesures de prevenció per a evitar contagis en les seues instal·lacions.

 

Les autoritats municipals han insistit en què és responsabilitat dels empresaris el compliment de les normes dins de les seues instal·lacions. Han demanat que, de ser necessari, contracten a més personal per a controlar el compliment de les normes i han deixat clar que no li tremolarà la mà a l’hora de tancar aquells locals que siguen laxos en l’aplicació de la normativa vigent.

 

A pesar de què Cullera no es troba en una situació similar a la d’altres localitats, a on la Conselleria de Sanitat ha decidit el tancament de bars i discoteques, les autoritats locals creuen que tota precaució és poca i assenyalen que l’aplicació estricta de les mesures beneficien, en primer lloc, als empresaris, perquè evitaran el tancament, i sobretot al conjunt de la societat, en evitar que estos espais es convertisquen en focus de contagi.

 

La importància de l’ús de la mascareta

«Cal ser recelosos i actuar amb rigor per a protegir els nostres locals i la imatge turística de Cullera». Este era el missatge que han llançat des de l’ajuntament,  qui ha recordat que en molts casos les persones contagiades són asimptomàtiques, un dels motius pels que és tan important extremar les precaucions.

 

El Cap de la Policia Local de Cullera, Juanjo Figueres, ha insistit que els locals han de cenyir-se a les activitats permeses per la seua llicència per a evitar possibles riscos. Per part seua, les autoritats sanitàries han afirmat que en Cullera la situació està controlada de moment però que això no és un indicador que les coses s’estiguen fent bé.

 

Han volgut destacar la importància del bon ús de les mascaretes i el respecte de la distància social mínima, mesures de fàcil compliment que poden evitar que la situació a Cullera canvie d’un dia per a un altre creant-se nous rebrots.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.