11.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Cullera demana més control i responsabilitat en els locals nocturns d’oci

 

L’ajuntament de la localitat de Cullera, en la Ribera (València), ha demanat als empresaris del sector de l’oci nocturn que intensifiquen els controls i mesures de prevenció per a evitar contagis en les seues instal·lacions.

 

Les autoritats municipals han insistit en què és responsabilitat dels empresaris el compliment de les normes dins de les seues instal·lacions. Han demanat que, de ser necessari, contracten a més personal per a controlar el compliment de les normes i han deixat clar que no li tremolarà la mà a l’hora de tancar aquells locals que siguen laxos en l’aplicació de la normativa vigent.

 

A pesar de què Cullera no es troba en una situació similar a la d’altres localitats, a on la Conselleria de Sanitat ha decidit el tancament de bars i discoteques, les autoritats locals creuen que tota precaució és poca i assenyalen que l’aplicació estricta de les mesures beneficien, en primer lloc, als empresaris, perquè evitaran el tancament, i sobretot al conjunt de la societat, en evitar que estos espais es convertisquen en focus de contagi.

 

La importància de l’ús de la mascareta

«Cal ser recelosos i actuar amb rigor per a protegir els nostres locals i la imatge turística de Cullera». Este era el missatge que han llançat des de l’ajuntament,  qui ha recordat que en molts casos les persones contagiades són asimptomàtiques, un dels motius pels que és tan important extremar les precaucions.

 

El Cap de la Policia Local de Cullera, Juanjo Figueres, ha insistit que els locals han de cenyir-se a les activitats permeses per la seua llicència per a evitar possibles riscos. Per part seua, les autoritats sanitàries han afirmat que en Cullera la situació està controlada de moment però que això no és un indicador que les coses s’estiguen fent bé.

 

Han volgut destacar la importància del bon ús de les mascaretes i el respecte de la distància social mínima, mesures de fàcil compliment que poden evitar que la situació a Cullera canvie d’un dia per a un altre creant-se nous rebrots.

Últimes notícies

Sarabia promet la millor versió de l’Elx per a buscar un triomf històric davant el Madrid

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx oferirà la seua millor versió per a intentar aconseguir una cosa històrica davant el Reial Madrid. Demana un partit quasi perfecte, estadi ple i màxima convicció.

L’Hèrcules estrena a casa l’era Beto Company davant el filial del Betis

L'equip alacantí obri una nova etapa amb Beto Company per a reenganxar-se a la promoció davant el filial del Betis. Arriba fort a casa però amb baixes sensibles.

L’amo del Ventorro: Mazón va arribar abans de les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00

El propietari del Ventorro ha declarat que Carlos Mazón i Maribel Vilaplana van romandre en un reservat des d'al voltant de les 14.15-14.30 fins entre les 18.30 i les 19.00. Ha descrit un espai xicotet, sense escorta ni crides benvolgudes, i ha aportat detalls sobre firmes de documents i la facturació.

Bernabé acusa a Pérez Llorca d’encobrir un any de negligència del Consell en la DANA

Pilar Bernabé ha acusat a Juanfran Pérez Llorca d'encobrir durant un any una actuació negligent del Consell en la DANA del 29 d'octubre de 2024. El dirigent del PPCV declara com a testimoni davant la jutgessa que investiga la gestió d'aquell episodi.

L’amo del Ventorro fixa l’horari de Mazón en la DANA: va arribar abans de les 14.30 i va eixir abans de les 19.00

El propietari del restaurant ha declarat com a testimoni que Mazón i Maribel Vilaplana van estar en un reservat sense escorta i que durant la visita va firmar documents.

Pérez Llorca entra en els jutjats de Catarroja pel garatge i evita declaracions

Juanfran Pérez Llorca ha accedit als jutjats de Catarroja pel garatge i no ha fet declaracions. Està citat com a testimoni per la gestió de la DANA.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de 6 anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental privada d'Alzira. Una altra xiqueta de 4, assistida el mateix dia en el mateix centre, roman en l'UCI del Clínic de València.

Pérez Llorca entra pel garatge en els jutjats de Catarroja i guarda silencie

Juanfran Pérez Llorca ha accedit als jutjats de Catarroja per l'aparcament i no ha fet declaracions. Està citat com a testimoni per la gestió de la DANA.