Cullera demana més control i responsabilitat en els locals nocturns d’oci

 

L’ajuntament de la localitat de Cullera, en la Ribera (València), ha demanat als empresaris del sector de l’oci nocturn que intensifiquen els controls i mesures de prevenció per a evitar contagis en les seues instal·lacions.

 

Les autoritats municipals han insistit en què és responsabilitat dels empresaris el compliment de les normes dins de les seues instal·lacions. Han demanat que, de ser necessari, contracten a més personal per a controlar el compliment de les normes i han deixat clar que no li tremolarà la mà a l’hora de tancar aquells locals que siguen laxos en l’aplicació de la normativa vigent.

 

A pesar de què Cullera no es troba en una situació similar a la d’altres localitats, a on la Conselleria de Sanitat ha decidit el tancament de bars i discoteques, les autoritats locals creuen que tota precaució és poca i assenyalen que l’aplicació estricta de les mesures beneficien, en primer lloc, als empresaris, perquè evitaran el tancament, i sobretot al conjunt de la societat, en evitar que estos espais es convertisquen en focus de contagi.

 

La importància de l’ús de la mascareta

«Cal ser recelosos i actuar amb rigor per a protegir els nostres locals i la imatge turística de Cullera». Este era el missatge que han llançat des de l’ajuntament,  qui ha recordat que en molts casos les persones contagiades són asimptomàtiques, un dels motius pels que és tan important extremar les precaucions.

 

El Cap de la Policia Local de Cullera, Juanjo Figueres, ha insistit que els locals han de cenyir-se a les activitats permeses per la seua llicència per a evitar possibles riscos. Per part seua, les autoritats sanitàries han afirmat que en Cullera la situació està controlada de moment però que això no és un indicador que les coses s’estiguen fent bé.

 

Han volgut destacar la importància del bon ús de les mascaretes i el respecte de la distància social mínima, mesures de fàcil compliment que poden evitar que la situació a Cullera canvie d’un dia per a un altre creant-se nous rebrots.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.