Cullera demana més control i responsabilitat en els locals nocturns d’oci

 

L’ajuntament de la localitat de Cullera, en la Ribera (València), ha demanat als empresaris del sector de l’oci nocturn que intensifiquen els controls i mesures de prevenció per a evitar contagis en les seues instal·lacions.

 

Les autoritats municipals han insistit en què és responsabilitat dels empresaris el compliment de les normes dins de les seues instal·lacions. Han demanat que, de ser necessari, contracten a més personal per a controlar el compliment de les normes i han deixat clar que no li tremolarà la mà a l’hora de tancar aquells locals que siguen laxos en l’aplicació de la normativa vigent.

 

A pesar de què Cullera no es troba en una situació similar a la d’altres localitats, a on la Conselleria de Sanitat ha decidit el tancament de bars i discoteques, les autoritats locals creuen que tota precaució és poca i assenyalen que l’aplicació estricta de les mesures beneficien, en primer lloc, als empresaris, perquè evitaran el tancament, i sobretot al conjunt de la societat, en evitar que estos espais es convertisquen en focus de contagi.

 

La importància de l’ús de la mascareta

«Cal ser recelosos i actuar amb rigor per a protegir els nostres locals i la imatge turística de Cullera». Este era el missatge que han llançat des de l’ajuntament,  qui ha recordat que en molts casos les persones contagiades són asimptomàtiques, un dels motius pels que és tan important extremar les precaucions.

 

El Cap de la Policia Local de Cullera, Juanjo Figueres, ha insistit que els locals han de cenyir-se a les activitats permeses per la seua llicència per a evitar possibles riscos. Per part seua, les autoritats sanitàries han afirmat que en Cullera la situació està controlada de moment però que això no és un indicador que les coses s’estiguen fent bé.

 

Han volgut destacar la importància del bon ús de les mascaretes i el respecte de la distància social mínima, mesures de fàcil compliment que poden evitar que la situació a Cullera canvie d’un dia per a un altre creant-se nous rebrots.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca ha anunciat un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

El president ha proposat que els ajuntaments destinen part del sòl dotacional sense ús a vivenda. Amb la mitat de 8 milions de m², es podrien fer 120.000 vivendes.

Pérez Llorca anuncia diàleg amb Vox per a aprovar nous pressupostos de la Generalitat

Pérez Llorca ha avançat que obrirà converses amb Vox per a tirar avant nous comptes en 2026 i ha reivindicat l'estabilitat del pacte PP-Vox. També ha assenyalat que la seua prioritat és governar i que demanarà un congrés del PPCV abans de les autonòmiques.

Advertixen de l’impacte del pentinat faller en el cabell: inflamació i fins i tot alopècia

Un especialista advertix que la tensió sostinguda del pentinat faller, al costat de forquetes i laques, inflama el cuir cabellut i pot causar alopècia per tracció si no es prenen precaucions.

La Comunitat Valenciana crea 1.535 empreses al gener, un 20,1% més

La Comunitat Valenciana va registrar 1.535 noves societats al gener, un 20,1% més que un any abans. A Espanya es van crear 11.623, el millor gener des de 2008.

Manuel Vicent complix 90 anys a Màlaga i celebra amb humor i cinema

Manuel Vicent ha complit 90 anys i ho ha celebrat en el Festival de Màlaga amb la presentació del documental 'Demà seré feliç'. Entre humor, memòria i amor pel cinema, l'escriptor va compartir reflexions sobre l'edat, la professió i la mirada aliena.

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.