Desallotgen una discoteca i 64 festes il·legals en cases en Alacant

 

Els agents de la Policia Local de la ciutat d’Alacant han desallotjat durant este pont del 9 al 12 d’octubre una discoteca, 30 botellons i 64 festes privades en cases, en un operatiu que ha acabat a més amb 225 denúncies per desobediència.

 

Segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat, els agents de Policia Local han hagut de desallotjar en la matinada d’este dilluns una discoteca situada en l’avinguda del Pare Àngel Escapa, oberta i amb 17 persones dins, totes elles sense mascareta, sense guardar la distància social i consumint alcohol. En l’establiment estaven les llums pròpies d’una sala de festes, la música i alguns dels clients ballant.

 

Davant d’este fet, la policia ha denunciat al titular de l’establiment per incomplir les mesures de control de la pandèmia del coronavirus, que prohibixen l’obertura dels locals d’oci nocturn com a discoteques, i també ha denunciat als 17 clients per no portar mascareta.

 

Junt a este fet, els agents policials han evacuat també un total de 64 festes privades que s’estaven celebrant en diferents cases de la ciutat alacantina.

Últimes notícies

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.