Desallotgen una discoteca i 64 festes il·legals en cases en Alacant

 

Els agents de la Policia Local de la ciutat d’Alacant han desallotjat durant este pont del 9 al 12 d’octubre una discoteca, 30 botellons i 64 festes privades en cases, en un operatiu que ha acabat a més amb 225 denúncies per desobediència.

 

Segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat, els agents de Policia Local han hagut de desallotjar en la matinada d’este dilluns una discoteca situada en l’avinguda del Pare Àngel Escapa, oberta i amb 17 persones dins, totes elles sense mascareta, sense guardar la distància social i consumint alcohol. En l’establiment estaven les llums pròpies d’una sala de festes, la música i alguns dels clients ballant.

 

Davant d’este fet, la policia ha denunciat al titular de l’establiment per incomplir les mesures de control de la pandèmia del coronavirus, que prohibixen l’obertura dels locals d’oci nocturn com a discoteques, i també ha denunciat als 17 clients per no portar mascareta.

 

Junt a este fet, els agents policials han evacuat també un total de 64 festes privades que s’estaven celebrant en diferents cases de la ciutat alacantina.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.

Més de la mitat dels jóvens de València no s’han pogut emancipar per culpa de la vivenda

Una enquesta municipal revela que el 55 % dels jóvens de València no s’han emancipat i que la vivenda és el seu principal problema, per davant de l’ocupació. Malgrat això, un 71 % es mostra satisfet amb la faena i amb el temps lliure.

El Valencia CF aprofita l’ajornament de Lliga amb un amistós contra el Teruel a Paterna

El Valencia CF jugarà este dimecres un amistós contra el CD Teruel a l’Estadi Antonio Puchades de Paterna per no perdre ritme després de l’ajornament del debut en Lliga davant el Betis, i Corberán repartirà minuts entre tota la plantilla i jugadors del Mestalla.

Compromís exigix l’enderroc de l’hotel Sidi Saler i la renaturalització de la Devesa

Compromís ha reclamat al Govern central que declare caducada la concessió de l’hotel Sidi Saler, en parc natural de l’Albufera, i inicie el seu enderroc per recuperar el cordó dunar de la Devesa.

La Comunitat activa 15.000 efectius i tanca parcs naturals pel gran eclipsi solar

La Comunitat Valenciana ha activat un macrodispositiu amb més de 15.000 efectius, 29 mitjans aeris i 40 drons per a garantir la seguretat durant l’eclipsi solar d’este dimecres, amb parcs naturals tancats i operatius especials en platges i zones d’alta afluència.

L’augment de carrapates al camp encén l’alarma sanitària entre els llauradors

AVA-ASAJA ha alertat d’un fort increment de carrapates en zones rurals valencianes i reclama mesures sobre camps abandonats i fauna salvatge per a reduir el risc per a persones i animals.