11.3 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

La Diputació de Castelló assessora telemàticament a pimes i autònoms sobre ajudes per la COVID-19

Imagen de unas manos tecleando en un ordenador portátil

Arxiu | Unsplash

 

El servici de Promoció Econòmica de la Diputació de Castelló ha editat dos guies gratuïtes en línia sobre ‘Expedients de Regulació Temporal d’Ocupació en la Comunitat Valenciana’ i  ‘Mesures de Suport a Persones Autònomes i Empreses’, a on recull les iniciatives que promouen les diferents institucions per a pal·liar els efectes de la crisi derivada de l’alerta sanitària per la COVID-19.

 

El diputat provincial de Promoció Econòmica, Pau Ferrando, ha assenyalat que estes guies «s’actualitzen permanentment» i «detallen informació per a empreses i persones autònomes amb l’objectiu de recuperar l’economia en les nostres comarques». Els reculls poden consultar-se de manera oberta a través d’este l’enllaç.

 

Igualment, ha informat de què el servici d’assessorament dels CEDES de la Diputació seguix oferint-se de manera telemàtica a través de l’adreça de correu electrònic cedesempresa@dipcas.es.

Últimes notícies

Les pluges nocturnes deixen dos acovardisques i una palmera incendiada per un llamp a Alacant

Les pluges i tempestes han activat als bombers a Alacant amb dos acovardisques a Orihuela i Daya Nueva i un incendi de palmera per llamp en Callosa del Segura. A València i Castelló no s'han registrat incidències destacades.

Les pluges deixen 149 l/m² a La Font d’en Carròs i 113 a Borriana este diumenge

La borrasca Emilia va deixar els majors acumulats a La Font d'en Carròs (149,1 l/m²) i en el club nàutic de Borriana (113), amb registres generalitzats a Castelló.

Finalitza l’alerta roja a València i es manté la taronja en el sud de Castelló

L'alerta roja per pluges en el litoral de València ha finalitzat a les 6 hores. El nivell màxim passa a ser taronja a l'interior i litoral sud de Castelló fins a les 18 hores.

Finalitza l’alerta roja per pluges a València i es manté la taronja a Castelló

L'alerta roja en el litoral de València ha finalitzat a les 6.00 i el focus es trasllada a Castelló, amb nivell taronja fins a les 18.00 i fins a 100 l/m². La resta de la Comunitat seguix en nivell groc per pluges i amb avisos per tempestes a Alacant, València i Castelló.

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores