16 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

La Diputació de Castelló assessora telemàticament a pimes i autònoms sobre ajudes per la COVID-19

Imagen de unas manos tecleando en un ordenador portátil

Arxiu | Unsplash

 

El servici de Promoció Econòmica de la Diputació de Castelló ha editat dos guies gratuïtes en línia sobre ‘Expedients de Regulació Temporal d’Ocupació en la Comunitat Valenciana’ i  ‘Mesures de Suport a Persones Autònomes i Empreses’, a on recull les iniciatives que promouen les diferents institucions per a pal·liar els efectes de la crisi derivada de l’alerta sanitària per la COVID-19.

 

El diputat provincial de Promoció Econòmica, Pau Ferrando, ha assenyalat que estes guies «s’actualitzen permanentment» i «detallen informació per a empreses i persones autònomes amb l’objectiu de recuperar l’economia en les nostres comarques». Els reculls poden consultar-se de manera oberta a través d’este l’enllaç.

 

Igualment, ha informat de què el servici d’assessorament dels CEDES de la Diputació seguix oferint-se de manera telemàtica a través de l’adreça de correu electrònic cedesempresa@dipcas.es.

Últimes notícies

Finestrat reorganitza el govern local amb dos noves regidories

La nova alcaldessa, Nati Algado, ha reordenat l'equip de govern amb dos regidories inèdites i canvis d'àrees per a obrir una nova etapa de gestió.

Detinguts els dos atrinxerats a Elx després de matar a dos hòmens i deixar greu a un tercer

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens que s'havien atrinxerat en una vivenda d'Elx. Abans havien apallissat fins a la mort a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

Pérez Llorca subratlla el compromís del Consell amb Alacant i l’impuls a l’estació central del TRAM

El president ha reafirmat el suport de la Generalitat als projectes clau de la ciutat, amb l'estació central del TRAM com a eix intermodal. Via Parc fixa l'objectiu d'iniciar el seu desenrotllament l'any vinent després de resoldre's la titularitat dels sòls.

Pérez Llorca condiciona el congrés del PPCV a l’avanç de la reconstrucció i apunta a 2026

Pérez Llorca ha supeditat el congrés regional del PPCV a l'avanç de la reconstrucció després de la DANA i ha fixat com a horitzó 2026 si no hi ha contratemps. També ha defés una gestora integradora i ha restat importància a la seua candidatura.

PSPV i EUPV demanen la dimissió de l’alcalde de Jérica imputat per agressió sexual a menors

PSPV-PSOE i EUPV han exigit la dimissió de l'alcalde de Jérica, Jorge Peiró, imputat per una presumpta agressió sexual a dos menors, i han demanat al PP actuar. Reclamen claredat sobre quan es va conéixer la investigació i proposen un ple extraordinari per a abordar la crisi.

PP i Vox aproven el pressupost de Castelló per a 2026: més de 253 milions

El ple municipal ha validat els comptes de 2026, per damunt de 253 milions, amb la majoria de PP i Vox i el rebuig de PSPV-PSOE i Compromís. L'oposició ha qüestionat previsions i implementació.

L’Audiència de València rebutja imputar al president de la CHJ en la causa de la DANA

L'Audiència de València ha confirmat la negativa de la jutgessa a investigar al president de la CHJ en la causa per la DANA. El tribunal centra la responsabilitat en els qui van dirigir l'emergència i en l'ús d'alertes i informació disponible.

El Govern destina 42,6 milions a regenerar platges valencianes

El Miteco finançarà obres per 42.659.244,47 euros per a revertir la regressió costanera en diversos trams del litoral valencià. El contracte ja s'ha firmat.