16 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Desallotgen deu botellons i festes il·legals en cases en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant va desallotjar ahir durant la vesprada deu botellons i festes en cases, i l’operatiu desplegat per a garantir que es complixen les mesures de seguretat enfront del Covid-19 es va tancar amb 29 denúncies per estar reunits en grups, consumir alcohol i en domicilis organitzant festes il·legals.

 

A demés, els agents van detindre en el control de l’avinguda de Elche incomplint el toc de queda a una persona, que circulava amb bicicleta, a la que li constava una ordre judicial en vigor d’expulsió

 

Este és el balanç de la jornada del divendres, en el que un cap de setmana més la Policia Local va desplegar unitats per la ciutat per a evitar que els jóvens es convertisquen en la via de contagi del coronavirus amb reunions sense mascareta per a consumir alcohol de manera il·legal. Així mateix, van haver d’intervindre fins al toc de queda en cinc botellons.

 

Els jóvens van tractar de fugir

Les autoritats van desallotjar grups de botelló en la Santa Faz, El Rebolledo, el Castillo de San Fernando, camí de Benimagrell i el Cap de l’Horta durant tota la vesprada. Davant la presència dels agents policials els jóvens que van participar en uns quants botellons van pegar a fugir per a evitar ser sancionats.

 

La Policia Local d’Alacant va conseguir pillar-los i denunciar-los per estar en grups i consumint alcohol sense mascareta, així com es van confiscar les begudes i van acompanyar a les seues cases els menors d’edat

 

A l’operatiu especial policial per a evitar els botellons se li ha sumat el control de festes il·legals en domicilis. Els agents han dissolt un total de 5 festes clandestines en cases, ja que durant tota la nit han generat soroll i molèsties als veïns.

 

Un conductor va donar positiu en la prova d’alcoholèmia

Els agents han intervingut per a dissoldre-les i sancionar-les interposant també denúncies per reunió entre no convivents des de les 23 a les 2 de la matinada.

 

Així mateix la Policia Local mentres estava patrullant per la ciutat va localitzar a un conductor en el carrer Esmeralda, que després de ser sotmès a les proves d’alcoholèmia va donar positiu per conduir baix els efectes de l’alcohol. El presumpte autor dels fets va ser denunciat així com per botar-se el toc de queda

Últimes notícies

PP i Vox aproven el pressupost de Castelló per a 2026: més de 253 milions

El ple municipal ha validat els comptes de 2026, per damunt de 253 milions, amb la majoria de PP i Vox i el rebuig de PSPV-PSOE i Compromís. L'oposició ha qüestionat previsions i implementació.

L’Audiència de València rebutja imputar al president de la CHJ en la causa de la DANA

L'Audiència de València ha confirmat la negativa de la jutgessa a investigar al president de la CHJ en la causa per la DANA. El tribunal centra la responsabilitat en els qui van dirigir l'emergència i en l'ús d'alertes i informació disponible.

El Govern destina 42,6 milions a regenerar platges valencianes

El Miteco finançarà obres per 42.659.244,47 euros per a revertir la regressió costanera en diversos trams del litoral valencià. El contracte ja s'ha firmat.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de la Marina, a Elx

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en la pedania il·licitana de la Marina. Els sospitosos seguixen tancats en una vivenda voltada per la Guàrdia Civil.

Víctimes de la dana i entitats entreguen carbó en Les Corts i criden a la protesta contra Mazón i el seu Govern

Col·lectius de víctimes i entitats socials han entregat carbó en Les Corts per a Mazón, Pérez Llorca i el seu Govern i han anomenat a una nova manifestació a València.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de La Marina (Elx)

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en La Marina, pedania d'Elx. La Guàrdia Civil a prop una vivenda amb dos sospitosos dins.

Pérez Llorca demana canvis normatius per a accelerar la recuperació i avisa que la comissió mixta no bastarà sense compromís del Govern

Pérez Llorca ha reclamat canvis normatius per a agilitzar la reconstrucció després de la DANA i ha advertit que la comissió mixta serà inútil sense compromís del Govern. Ha posat com a exemple els ponts locals, que la Generalitat ha tramitat per emergència, mentres uns altres avancen a diferents velocitats.

Castelló activa un dispositiu per la previsió de baixes temperatures i nevades

La Diputació ha preparat un pla preventiu davant el descens tèrmic, amb 20 llevaneu, 300 tones de sal i 190 efectius per a mantindre la mobilitat.