Desallotgen deu botellons i festes il·legals en cases en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant va desallotjar ahir durant la vesprada deu botellons i festes en cases, i l’operatiu desplegat per a garantir que es complixen les mesures de seguretat enfront del Covid-19 es va tancar amb 29 denúncies per estar reunits en grups, consumir alcohol i en domicilis organitzant festes il·legals.

 

A demés, els agents van detindre en el control de l’avinguda de Elche incomplint el toc de queda a una persona, que circulava amb bicicleta, a la que li constava una ordre judicial en vigor d’expulsió

 

Este és el balanç de la jornada del divendres, en el que un cap de setmana més la Policia Local va desplegar unitats per la ciutat per a evitar que els jóvens es convertisquen en la via de contagi del coronavirus amb reunions sense mascareta per a consumir alcohol de manera il·legal. Així mateix, van haver d’intervindre fins al toc de queda en cinc botellons.

 

Els jóvens van tractar de fugir

Les autoritats van desallotjar grups de botelló en la Santa Faz, El Rebolledo, el Castillo de San Fernando, camí de Benimagrell i el Cap de l’Horta durant tota la vesprada. Davant la presència dels agents policials els jóvens que van participar en uns quants botellons van pegar a fugir per a evitar ser sancionats.

 

La Policia Local d’Alacant va conseguir pillar-los i denunciar-los per estar en grups i consumint alcohol sense mascareta, així com es van confiscar les begudes i van acompanyar a les seues cases els menors d’edat

 

A l’operatiu especial policial per a evitar els botellons se li ha sumat el control de festes il·legals en domicilis. Els agents han dissolt un total de 5 festes clandestines en cases, ja que durant tota la nit han generat soroll i molèsties als veïns.

 

Un conductor va donar positiu en la prova d’alcoholèmia

Els agents han intervingut per a dissoldre-les i sancionar-les interposant també denúncies per reunió entre no convivents des de les 23 a les 2 de la matinada.

 

Així mateix la Policia Local mentres estava patrullant per la ciutat va localitzar a un conductor en el carrer Esmeralda, que després de ser sotmès a les proves d’alcoholèmia va donar positiu per conduir baix els efectes de l’alcohol. El presumpte autor dels fets va ser denunciat així com per botar-se el toc de queda

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.