Desallotgen deu botellons i festes il·legals en cases en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant va desallotjar ahir durant la vesprada deu botellons i festes en cases, i l’operatiu desplegat per a garantir que es complixen les mesures de seguretat enfront del Covid-19 es va tancar amb 29 denúncies per estar reunits en grups, consumir alcohol i en domicilis organitzant festes il·legals.

 

A demés, els agents van detindre en el control de l’avinguda de Elche incomplint el toc de queda a una persona, que circulava amb bicicleta, a la que li constava una ordre judicial en vigor d’expulsió

 

Este és el balanç de la jornada del divendres, en el que un cap de setmana més la Policia Local va desplegar unitats per la ciutat per a evitar que els jóvens es convertisquen en la via de contagi del coronavirus amb reunions sense mascareta per a consumir alcohol de manera il·legal. Així mateix, van haver d’intervindre fins al toc de queda en cinc botellons.

 

Els jóvens van tractar de fugir

Les autoritats van desallotjar grups de botelló en la Santa Faz, El Rebolledo, el Castillo de San Fernando, camí de Benimagrell i el Cap de l’Horta durant tota la vesprada. Davant la presència dels agents policials els jóvens que van participar en uns quants botellons van pegar a fugir per a evitar ser sancionats.

 

La Policia Local d’Alacant va conseguir pillar-los i denunciar-los per estar en grups i consumint alcohol sense mascareta, així com es van confiscar les begudes i van acompanyar a les seues cases els menors d’edat

 

A l’operatiu especial policial per a evitar els botellons se li ha sumat el control de festes il·legals en domicilis. Els agents han dissolt un total de 5 festes clandestines en cases, ja que durant tota la nit han generat soroll i molèsties als veïns.

 

Un conductor va donar positiu en la prova d’alcoholèmia

Els agents han intervingut per a dissoldre-les i sancionar-les interposant també denúncies per reunió entre no convivents des de les 23 a les 2 de la matinada.

 

Així mateix la Policia Local mentres estava patrullant per la ciutat va localitzar a un conductor en el carrer Esmeralda, que després de ser sotmès a les proves d’alcoholèmia va donar positiu per conduir baix els efectes de l’alcohol. El presumpte autor dels fets va ser denunciat així com per botar-se el toc de queda

Últimes notícies

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.