L’emotiva carta del personal sanitari de l’UCI a les famílies dels pacients

Emotiva carta del personal de l'UCI als familiars dels pacients

La carta | Europa Press

 

Els professionals que treballen en les Unitats de Cura Intensiva (UCI) de diferents hospitals alacantins han compartit un text destinat als familiars dels pacients que es troben ingressats per COVID-19 amb l’objectiu de fer-los arribar un missatge: «Els vostres familiars no estan sols; les nostres mans són les vostres mans».

 

El text ha sigut elaborat per Elena Arráez, infermera i psicòloga de l’UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant, a on va eixir originalment la iniciativa, a la que s’han sumat les i els treballadors de l’UCI de l’Hospital General Universitari d’Elx, que ha compartit l’emotiva carta en xarxes socials.

 

«Els vostres familiars no estan sols, este amb ells»

La carta comença: «A vosaltres que vos heu quedat darrere de les nostres portes deixant al vostre familiar en les nostres mans i deixant ací el vostre cor trencat… A vosaltres volem dir-vos que, en estos moments de crisis, les nostres mans són les vostres mans, estem units en un gran cor i tots nosaltres, cada volta que entrem a fer alguna tècnica que precisa el vostre familiar, posem la nostra ànima en això».

 

«Tots som un, i en estos temps tan difícils hem aprés: a somriure baix les nostres màscares, a besar amb l’ànima, a abraçar amb la mirada, a acariciar amb el pensament», prosseguix. El personal de l’UCI afirma: «Els cuidem com si foren la nostra família perquè si alguna cosa hem aprés d’esta pandèmia és a ser tots un». «Els vostres familiars no estan sols, este amb ells. I estem treballant sense descans per a què, de cor, prompte pugueu abraçar-los», conclou.

Últimes notícies

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.