L’emotiva carta del personal sanitari de l’UCI a les famílies dels pacients

Emotiva carta del personal de l'UCI als familiars dels pacients

La carta | Europa Press

 

Els professionals que treballen en les Unitats de Cura Intensiva (UCI) de diferents hospitals alacantins han compartit un text destinat als familiars dels pacients que es troben ingressats per COVID-19 amb l’objectiu de fer-los arribar un missatge: «Els vostres familiars no estan sols; les nostres mans són les vostres mans».

 

El text ha sigut elaborat per Elena Arráez, infermera i psicòloga de l’UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant, a on va eixir originalment la iniciativa, a la que s’han sumat les i els treballadors de l’UCI de l’Hospital General Universitari d’Elx, que ha compartit l’emotiva carta en xarxes socials.

 

«Els vostres familiars no estan sols, este amb ells»

La carta comença: «A vosaltres que vos heu quedat darrere de les nostres portes deixant al vostre familiar en les nostres mans i deixant ací el vostre cor trencat… A vosaltres volem dir-vos que, en estos moments de crisis, les nostres mans són les vostres mans, estem units en un gran cor i tots nosaltres, cada volta que entrem a fer alguna tècnica que precisa el vostre familiar, posem la nostra ànima en això».

 

«Tots som un, i en estos temps tan difícils hem aprés: a somriure baix les nostres màscares, a besar amb l’ànima, a abraçar amb la mirada, a acariciar amb el pensament», prosseguix. El personal de l’UCI afirma: «Els cuidem com si foren la nostra família perquè si alguna cosa hem aprés d’esta pandèmia és a ser tots un». «Els vostres familiars no estan sols, este amb ells. I estem treballant sense descans per a què, de cor, prompte pugueu abraçar-los», conclou.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.