Últimes entrades per al ‘Llac dels cignes’ en el Gran Teatre de Xàtiva

Ballet del 'Llac dels cignes'

Últimes entrades per a la representació | Wikipedia

 

Este dijous, 12 de març, es podrà disfrutar de ballet clàssic, amb la representació de ‘El llac dels cignes’ de Tchaikovsky, en el Gran Teatre de Xàtiva, en la comarca de la Costera, a les 20.30 hores. Esta representació es farà de la mà del St. Petersburg Festival ballet i amb la participació en directe de l’Olympic Symphony Orquestra.

 

Cal destacar que les entrades es troben pràcticament esgotades i només queden disponibles algunes places en l’amfiteatre i en algunes en les llotges. L’espectacle estarà dividit en dos actes, un primer amb 60 minuts de durada i un segon de 50 minuts després d’un descans de vint minuts. Els preu de les entrades d’amfiteatre i llotges és de 19,5 euros.

 

El ‘Llac dels cignes’ és, sense dubte, el ballet més popular al llarg de la història, que es va presentar l’any 1895 en el teatre Mariinski de Sant Petersburg. La història se centra en la princesa Odette, convertida en cigne per un encanteri del Mag Von Rothbart, que només es trencarà quan un home li jure amor i fidelitat eterna.

Últimes notícies

Gairebé 1,2 milions de migrants demanen regularitzar-se, amb 167.000 sol·licituds a la Comunitat Valenciana

La regularització extraordinària de migrants a Espanya ha rebut 1.174.978 sol·licituds, de les quals 167.000 corresponen a la Comunitat Valenciana i més de 608.000 ja s'han admés a tràmit.

El Suprem dona la raó a un hipotecat valencià i anul·la una prima única de segur vinculada al préstec

El Tribunal Suprem ha declarat abusiva i no transparent una clàusula que obligava un client a finançar una prima única de segur de vida vinculada a una hipoteca del Banco Popular, en un cas jutjat a València.

L’atur baixa en 2.445 persones al juny a la Comunitat Valenciana i se situa en 281.651 inscrits

L’atur registrat a la Comunitat Valenciana ha baixat en 2.445 persones al juny i suma 11.964 desocupats menys que fa un any. La província de València ha reduït 414 aturats i la afiliació a la Seguretat Social ha crescut en 12.374 persones.

Nits tòrrides a la Comunitat: les mínimes no baixen dels 25 graus i arriben als 26,3

Les mínimes han tornat a quedar-se esta matinada per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis valencians, amb un valor màxim de 26,3 ºC a Benidorm i nits molt càlides especialment a la província de València.

Oratge més fresc i possibles pluges febles entre el nord d’Alacant i el sud de València

La Comunitat Valenciana espera este dijous intervals de núvols, possibles pluges febles al nord d’Alacant i sud de València i un descens de les màximes, abans d’un divendres més solejat i càlid, sobretot a l’interior de la província de València.

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.