Últimes entrades per al ‘Llac dels cignes’ en el Gran Teatre de Xàtiva

Ballet del 'Llac dels cignes'

Últimes entrades per a la representació | Wikipedia

 

Este dijous, 12 de març, es podrà disfrutar de ballet clàssic, amb la representació de ‘El llac dels cignes’ de Tchaikovsky, en el Gran Teatre de Xàtiva, en la comarca de la Costera, a les 20.30 hores. Esta representació es farà de la mà del St. Petersburg Festival ballet i amb la participació en directe de l’Olympic Symphony Orquestra.

 

Cal destacar que les entrades es troben pràcticament esgotades i només queden disponibles algunes places en l’amfiteatre i en algunes en les llotges. L’espectacle estarà dividit en dos actes, un primer amb 60 minuts de durada i un segon de 50 minuts després d’un descans de vint minuts. Els preu de les entrades d’amfiteatre i llotges és de 19,5 euros.

 

El ‘Llac dels cignes’ és, sense dubte, el ballet més popular al llarg de la història, que es va presentar l’any 1895 en el teatre Mariinski de Sant Petersburg. La història se centra en la princesa Odette, convertida en cigne per un encanteri del Mag Von Rothbart, que només es trencarà quan un home li jure amor i fidelitat eterna.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.

Munilla equipara avortament i guerra i acusa la política de calcigar l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament i de la guerra i critica que es pretenga blindar l'avortament en la Constitució en un context que definix com de politica que calciga l'ètica.

El PP exigix a Ximo Puig explicacions i el seu cessament com a ambaixador després del processament del seu germà

El PPCV reclama que Ximo Puig done explicacions públiques i deixe el càrrec d'ambaixador davant l'OCDE després que l'Audiència de València haja confirmat el processament del seu germà Francis Puig per una presumpta trama de subvencions.

L’UCO detalla reunions de Jorge Bellver amb l’empresari d’Assut per a tractar operacions urbanístiques

Un nou informe de l'UCO aporta al jutjat detalls sobre reunions de Jorge Bellver amb l'empresari Jaime Febrer i reforça la tesi d'obsequis per a influir en tràmits urbanístics a València.

La jutgessa de la DANA exigix a la Generalitat el detall dels bombers forestals mobilitzats

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA reclama a la Generalitat un llistat detallat de les unitats de bombers forestals mobilitzades i demana a À Punt missatges i vídeos sobre les alertes prèvies.

Els maquinistes eleven al 100% el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM enfront de la versió d’FGV

El sindicat de maquinistes SEMAF assegura que la vaga en Metrovalencia i TRAM ha tingut un seguiment del 100%, mentres FGV parla d'escassa participació i defén que el servici s'ha prestat amb normalitat gràcies a uns servicis mínims del 75% i el 80%.

El Consell presenta al·legacions al nou reglament de Costas per a blindar la seguretat jurídica

La Generalitat Valenciana presenta al·legacions a l'avantprojecte estatal de reforma del Reglament de Costas per a reforçar la seguretat jurídica, mantindre criteris tècnics consolidats i equilibrar la protecció del litoral amb l'activitat econòmica sostenible.

Les ONG reclamen calma als migrants davant els dubtes per la regularització expressa

Les entitats que treballen amb persones migrants en la Comunitat Valenciana demanen calma i prudència davant el procés exprés de regularització i reclamen instruccions clares a les administracions.