9.2 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Últimes entrades per al ‘Llac dels cignes’ en el Gran Teatre de Xàtiva

Ballet del 'Llac dels cignes'

Últimes entrades per a la representació | Wikipedia

 

Este dijous, 12 de març, es podrà disfrutar de ballet clàssic, amb la representació de ‘El llac dels cignes’ de Tchaikovsky, en el Gran Teatre de Xàtiva, en la comarca de la Costera, a les 20.30 hores. Esta representació es farà de la mà del St. Petersburg Festival ballet i amb la participació en directe de l’Olympic Symphony Orquestra.

 

Cal destacar que les entrades es troben pràcticament esgotades i només queden disponibles algunes places en l’amfiteatre i en algunes en les llotges. L’espectacle estarà dividit en dos actes, un primer amb 60 minuts de durada i un segon de 50 minuts després d’un descans de vint minuts. Els preu de les entrades d’amfiteatre i llotges és de 19,5 euros.

 

El ‘Llac dels cignes’ és, sense dubte, el ballet més popular al llarg de la història, que es va presentar l’any 1895 en el teatre Mariinski de Sant Petersburg. La història se centra en la princesa Odette, convertida en cigne per un encanteri del Mag Von Rothbart, que només es trencarà quan un home li jure amor i fidelitat eterna.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.