11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

L’espanyol que ha estat més temps ingressat en l’UCI per coronavirus és valencià

 

Fernando és un pacient amb coronavirus de l’hospital la Salud de València, que ha estat 145 dies ingressat en la Unitat de Cures Intensives (UCI), d’un total de 149 dies en l’hospital. Es tracta de l’espanyol que més temps ha estat ingressat en una UCI per Covid-19.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, Fernando ha sigut traslladat a planta este mateix dijous. El responsable de l’UCI en este centre, José Manuel Segura, assegura que «el Covid-19 provocà que Fernando patira un fracàs multiorgànic amb una pneumònia bilateral i va necessitar ventilació mecànica, hemodiàlisi, traqueostomia i anestesia profunda».

 

José Manuel Segura afirma que el treball del personal sanitari i els tractaments han sigut molt importants per a la seua recuperació, però ha destacat que «la presència constant de la família en l’UCI, després de la negativització en tres ocasions de les PCR, el seu suport, la seua fe en que tot anava a eixir bé i una gran rehabilitació han sigut factors que han contribuït moltíssim en la millora de Fernando».

 

Per això, el responsable de l’UCI de la Salud assegura que «Fernando és l’exemple que ens indica que no hem de parar en el nostre empeny ni perdre l’esperança a pesar de les adversitats i vara pals que ens dona esta malaltia», després de cinc mesos lluitant contra el coronavirus.

Últimes notícies

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.