L’espanyol que ha estat més temps ingressat en l’UCI per coronavirus és valencià

 

Fernando és un pacient amb coronavirus de l’hospital la Salud de València, que ha estat 145 dies ingressat en la Unitat de Cures Intensives (UCI), d’un total de 149 dies en l’hospital. Es tracta de l’espanyol que més temps ha estat ingressat en una UCI per Covid-19.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, Fernando ha sigut traslladat a planta este mateix dijous. El responsable de l’UCI en este centre, José Manuel Segura, assegura que «el Covid-19 provocà que Fernando patira un fracàs multiorgànic amb una pneumònia bilateral i va necessitar ventilació mecànica, hemodiàlisi, traqueostomia i anestesia profunda».

 

José Manuel Segura afirma que el treball del personal sanitari i els tractaments han sigut molt importants per a la seua recuperació, però ha destacat que «la presència constant de la família en l’UCI, després de la negativització en tres ocasions de les PCR, el seu suport, la seua fe en que tot anava a eixir bé i una gran rehabilitació han sigut factors que han contribuït moltíssim en la millora de Fernando».

 

Per això, el responsable de l’UCI de la Salud assegura que «Fernando és l’exemple que ens indica que no hem de parar en el nostre empeny ni perdre l’esperança a pesar de les adversitats i vara pals que ens dona esta malaltia», després de cinc mesos lluitant contra el coronavirus.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.