2.600 euros al mes per tastar marihuana

Plantació de marihuana

Plantació de marihuana | Pixabay

 

El volum de negoci i la quantitat de nous llocs de treball que ha generat la legalització de la marihuana en països com el Canadà o els Estats Units —en alguns estats— impulsa l’economia a nivells considerables.

 

Esta setmana s’ha fet viral una oferta de treball d’una empresa nord-americana que busca una persona que valore mostres de marihuana i escriga ressenyes per als consumidors. Ara bé, la companyia exigix que el tastador siga resident en els Estats Units o en Canadà; tot i això, l’afortunat disfrutarà d’un sou mensual de 3.000 dòlars, és a dir, uns 2.600 euros

 

Desenes de milers de llocs de treball

La indústria del cànnabis, segons DS Analytics, podria arribar a generar més de 20.000 milions de dòlars només en els Estats Units l’any 2021. En Canadà, per la seua banda, a principis d’enguany, diferents empreses buscaven 1.700 treballadors per a fer faenes relacionades amb el sector; fet que es traduiria —en cas de seguir proliferant— en la creació de desenes de milers de llocs de treball. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Vida nocturna i experiències de benestar per a adults a València

Descobreix les experiències de benestar a València, des de la seua rica cultura gastronòmica fins a activitats d'oci relaxants.