8.1 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

2.600 euros al mes per tastar marihuana

Plantació de marihuana

Plantació de marihuana | Pixabay

 

El volum de negoci i la quantitat de nous llocs de treball que ha generat la legalització de la marihuana en països com el Canadà o els Estats Units —en alguns estats— impulsa l’economia a nivells considerables.

 

Esta setmana s’ha fet viral una oferta de treball d’una empresa nord-americana que busca una persona que valore mostres de marihuana i escriga ressenyes per als consumidors. Ara bé, la companyia exigix que el tastador siga resident en els Estats Units o en Canadà; tot i això, l’afortunat disfrutarà d’un sou mensual de 3.000 dòlars, és a dir, uns 2.600 euros

 

Desenes de milers de llocs de treball

La indústria del cànnabis, segons DS Analytics, podria arribar a generar més de 20.000 milions de dòlars només en els Estats Units l’any 2021. En Canadà, per la seua banda, a principis d’enguany, diferents empreses buscaven 1.700 treballadors per a fer faenes relacionades amb el sector; fet que es traduiria —en cas de seguir proliferant— en la creació de desenes de milers de llocs de treball. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.