Desmantellen cinc festes il·legals en la Nit de Reis en Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha imposat esta nit de Reis 21 denúncies per desobediència de l’estat d’alarma per a fer front al coronavirus en l’ampli operatiu organitzat, incomplint les mesures d’usar mascaretes i el toc de queda.

 

Segons ha confirmat el consistori, les autoritats d’Alacant han hagut d’acudir per a atendre i dissoldre cinc festes clandestines en cases, que s’han saldat amb denúncies als amos de les cases en les que se celebraven les reunions causant molèsties als veïns. Les festes han sigut interceptades en la plaça Florida Portazgo, i els carrers Recadero de los Ríos,  Pedro Ferrándiz i Francisco Escolano.

 

D’altra banda, els agents van establir controls preventius de trànsit per tota la ciutat d’Alacant, i durant l’operatiu es va intervindre amb persones que no van justificar els seus desplaçaments, i es van imposar huit actes per no portar l’obligada mascareta, i onze per incompliment del toc de queda.

 

Pillats conduint borratxos

A demés, la Policia va organitzar durant tota la jornada de Reis Mags un dispositiu per a garantir la seguretat, i que es compliren les mesures sanitàries, vigilant les carpes a on estaven els Reis, i amb agents en el centre i les platges, així com establint controls per a prevenir festes, botellons  i evitar aglomeracions que pogueren ocasionar possibles contagis de coronavirus.​

 

En el control organitzat esta nit de Reis Mags en l’avinguda de Dénia, també es van intervindre a cinc conductors que van ser denunciats per estar conduint baix les influències de l’alcohol, amb diligències judicials i administratives. Així com a dos conductors interceptats que han donat positiu en les proves d’alcoholèmia en l’avinguda de México i en Princesa Mercedes.

Ateses dos persones pels sanitaris

En matèria d’auxili la Policia Local va atendre dos persones, una persona que havia patit una caiguda al carrer Álvarez Antón en la via pública i va ser atesa pels servicis sanitaris, així com amb una anciana en el seu domicili situat en Fiscal Miguel Gutiérrez.

 

Finalment en l’operatiu d’anit els agents respecte a les intervencions de seguretat ciutadana, van conseguir recuperar un vehicle robat. Les autoritats van localitzar el cotxe al carrer Hondón de las Nieves.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.