El festival ‘Ojos Rojos’ de Xàbia reivindica la fotografia espanyola i llatina

 

El Festival ‘Ojos Rojos’ tira mà de l’energia i il·lusió per a plantar-li cara a la crisi del Covid 19 i presentar la seua segona edició. Este acte entorn de la fotografia, amb seu en la localitat de Xàbia, en la Marina Alta (València), està organitzat pel col·lectiu Artèria Urbana.

 

D’esta manera, es proposa una intensa agenda del 19 de setembre al 24 d’octubre fidel al seu objectiu: reivindicar la fotografia espanyola i llatina i acostar el món dels autors de renom i el talent i frescor dels jóvens valors a l’espectador de la Marina Alta.

 

El regidor de Cultura, Quico Moragues, ha posat en valor el gran esforç dels organitzadors per a superar la difícil conjuntura d’enguany i també a l’Agrupació Fotogràfica de Xàbia (AFX) pel suport que brinda al festival. La comissària artística d’Ulls Rojos, Mili Sánchez, ha avançat les línies bàsiques de les 13 exposicions que es podran vore a través d’Ulls Rojos en Xàbia, Dénia, Pedreguer i València.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.