El festival ‘Ojos Rojos’ de Xàbia reivindica la fotografia espanyola i llatina

 

El Festival ‘Ojos Rojos’ tira mà de l’energia i il·lusió per a plantar-li cara a la crisi del Covid 19 i presentar la seua segona edició. Este acte entorn de la fotografia, amb seu en la localitat de Xàbia, en la Marina Alta (València), està organitzat pel col·lectiu Artèria Urbana.

 

D’esta manera, es proposa una intensa agenda del 19 de setembre al 24 d’octubre fidel al seu objectiu: reivindicar la fotografia espanyola i llatina i acostar el món dels autors de renom i el talent i frescor dels jóvens valors a l’espectador de la Marina Alta.

 

El regidor de Cultura, Quico Moragues, ha posat en valor el gran esforç dels organitzadors per a superar la difícil conjuntura d’enguany i també a l’Agrupació Fotogràfica de Xàbia (AFX) pel suport que brinda al festival. La comissària artística d’Ulls Rojos, Mili Sánchez, ha avançat les línies bàsiques de les 13 exposicions que es podran vore a través d’Ulls Rojos en Xàbia, Dénia, Pedreguer i València.

Últimes notícies

Pérez Llorca insta els sindicats docents a reprendre el diàleg en plena vaga

Juanfran Pérez Llorca anima als sindicats docents a tornar a la taula de negociació i defén que l'oferta de la Generalitat és la més ambiciosa, mentres l'oposició l'acusa de retallades en l'educació pública i de falta de diàleg real.

Investiguen a un home per provocar 24 incendis forestals en la Serra Grossa d’Alacant

La Guàrdia Civil investiga a un home de 41 anys per la seua presumpta relació amb almenys 24 incendis forestals intencionats en la Serra Grossa d'Alacant, un paratge pròxim a zones habitades.

Dani Parejo posa fi a la seua etapa al Vila-real després de sis temporades

Dani Parejo no seguirà al Vila-real després de sis temporades en les quals es va consolidar com a peça clau de l'equip. El club ha decidit no oferir-li la renovació i el migcampista s'acomiadarà de l'afició en La Ceràmica.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

Sergio de Larrea, base del València Basket, és reconegut com a millor esportista absolut en els Premis Podi 2025 de Castella i Lleó, que distingixen també a jóvens promeses, entitats i tècnics.

El professorat en vaga exigix la dimissió de la consellera davant Les Corts Valencianes

El nové dia de vaga indefinida del professorat valencià reunix a centenars de docents davant Les Corts per a exigir millores en l'educació pública i la dimissió de la consellera d'Educació.

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

El base val·lisoletà del València Basket Sergio de Larrea rep el Premi Podi al millor esportista absolut de Castella i Lleó, que també reconeix a jóvens talents i entitats esportives de la comunitat.

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.