El festival ‘Ojos Rojos’ de Xàbia reivindica la fotografia espanyola i llatina

 

El Festival ‘Ojos Rojos’ tira mà de l’energia i il·lusió per a plantar-li cara a la crisi del Covid 19 i presentar la seua segona edició. Este acte entorn de la fotografia, amb seu en la localitat de Xàbia, en la Marina Alta (València), està organitzat pel col·lectiu Artèria Urbana.

 

D’esta manera, es proposa una intensa agenda del 19 de setembre al 24 d’octubre fidel al seu objectiu: reivindicar la fotografia espanyola i llatina i acostar el món dels autors de renom i el talent i frescor dels jóvens valors a l’espectador de la Marina Alta.

 

El regidor de Cultura, Quico Moragues, ha posat en valor el gran esforç dels organitzadors per a superar la difícil conjuntura d’enguany i també a l’Agrupació Fotogràfica de Xàbia (AFX) pel suport que brinda al festival. La comissària artística d’Ulls Rojos, Mili Sánchez, ha avançat les línies bàsiques de les 13 exposicions que es podran vore a través d’Ulls Rojos en Xàbia, Dénia, Pedreguer i València.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.