El festival ‘Ojos Rojos’ de Xàbia reivindica la fotografia espanyola i llatina

 

El Festival ‘Ojos Rojos’ tira mà de l’energia i il·lusió per a plantar-li cara a la crisi del Covid 19 i presentar la seua segona edició. Este acte entorn de la fotografia, amb seu en la localitat de Xàbia, en la Marina Alta (València), està organitzat pel col·lectiu Artèria Urbana.

 

D’esta manera, es proposa una intensa agenda del 19 de setembre al 24 d’octubre fidel al seu objectiu: reivindicar la fotografia espanyola i llatina i acostar el món dels autors de renom i el talent i frescor dels jóvens valors a l’espectador de la Marina Alta.

 

El regidor de Cultura, Quico Moragues, ha posat en valor el gran esforç dels organitzadors per a superar la difícil conjuntura d’enguany i també a l’Agrupació Fotogràfica de Xàbia (AFX) pel suport que brinda al festival. La comissària artística d’Ulls Rojos, Mili Sánchez, ha avançat les línies bàsiques de les 13 exposicions que es podran vore a través d’Ulls Rojos en Xàbia, Dénia, Pedreguer i València.

Últimes notícies

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.

Domingo estable en la Comunitat Valenciana amb cel buidat i una mica de boira en el litoral

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge estable, amb cels buidats, boires matinals en el litoral, temperatures sense canvis i vent fluix de component este en les hores centrals.

Els partits valencians acceleren la preparació per a les autonòmiques i municipals de 2027

A un any de les autonòmiques i municipals de 2027 en la Comunitat Valenciana, PP, PSPV, Compromís i Vox han iniciat ja la mobilització interna i el disseny de les seues estratègies electorals.