Anuncios

Formació gratuïta ‘on line’ per als valencians

asesoría fiscalFormació ‘on line’ gratuïta per a les persones empadronades en València | Cedida

 

L’Ajuntament de València oferix a les persones empadronades en la ciutat i que estiguen registrades en l’Agència d’Ocupació de València Activa formació ‘on line’ i sense cap cost. La finalitat és «que milloren les seues competències, optimitzen les seues possibilitats en la busca de faena o garantisca la viabilitat i el creixement dels seus projectes».

 

Segons informa ‘Levante’, la regidora de Formació i Ocupació, Pilar Bernabé, ha explicat que esta iniciativa «pretén arribar, a través de la web de València Activa, al número més gran de valencians i valencianes per a que milloren, per exemple, les seues competències digitals». «Es tracta d’una formació oberta dirigida tant a persones que estan en situació d’atur, com per a emprenedors i emprenedores, o persones que treballen i que vulguen profunditzar en alguna matèria de les que hi ha», ha afirmat.

Anuncios

 

L’oferta, que no tindrà límits d’inscripcions, compta amb 4 cursos massius oberts (MOC) en línia d’entre 20 i 30 hores, amb nocions informatives d’entre 4-5 hores de diferents àrees. Entre elles hi ha competències digitals, màrqueting digital, habilitats personals per a la busca de faena, comerç electrònic i tecnologies habilitadores.

 

4 cursos MOC

Els cursos que s’oferiran seran sobre ‘Gestió de projectes’, ‘Disseny web HTML5+CSS’, Grow Hacking’ i ‘Aprenentatge en contextos digitals’. Pel que fa a les nocions informatives, seran matèries que es demanen en el mercat laboral com, per exemple, tècniques de màrqueting ‘on line’, social media i mòbil. 

 

«Esta formació presenta diferents avantatges. Entre ells l‘eliminació de barreres geogràfiques i la flexibilitat horària, motiu pel que es podrà accedir des de qualsevol lloc i a qualsevol hora del dia», segons Pilar Bernabé.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios