Formació gratuïta ‘on line’ per als valencians

asesoría fiscalFormació ‘on line’ gratuïta per a les persones empadronades en València | Cedida

 

L’Ajuntament de València oferix a les persones empadronades en la ciutat i que estiguen registrades en l’Agència d’Ocupació de València Activa formació ‘on line’ i sense cap cost. La finalitat és «que milloren les seues competències, optimitzen les seues possibilitats en la busca de faena o garantisca la viabilitat i el creixement dels seus projectes».

 

Segons informa ‘Levante’, la regidora de Formació i Ocupació, Pilar Bernabé, ha explicat que esta iniciativa «pretén arribar, a través de la web de València Activa, al número més gran de valencians i valencianes per a que milloren, per exemple, les seues competències digitals». «Es tracta d’una formació oberta dirigida tant a persones que estan en situació d’atur, com per a emprenedors i emprenedores, o persones que treballen i que vulguen profunditzar en alguna matèria de les que hi ha», ha afirmat.

 

L’oferta, que no tindrà límits d’inscripcions, compta amb 4 cursos massius oberts (MOC) en línia d’entre 20 i 30 hores, amb nocions informatives d’entre 4-5 hores de diferents àrees. Entre elles hi ha competències digitals, màrqueting digital, habilitats personals per a la busca de faena, comerç electrònic i tecnologies habilitadores.

 

4 cursos MOC

Els cursos que s’oferiran seran sobre ‘Gestió de projectes’, ‘Disseny web HTML5+CSS’, Grow Hacking’ i ‘Aprenentatge en contextos digitals’. Pel que fa a les nocions informatives, seran matèries que es demanen en el mercat laboral com, per exemple, tècniques de màrqueting ‘on line’, social media i mòbil. 

 

«Esta formació presenta diferents avantatges. Entre ells l‘eliminació de barreres geogràfiques i la flexibilitat horària, motiu pel que es podrà accedir des de qualsevol lloc i a qualsevol hora del dia», segons Pilar Bernabé.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.