Gandia rep una ajuda del Consell per a promocionar la ‘Ruta dels Borja’

 

El Consell ha autoritzat la subscripció del conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i l’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València) per a potenciar i comercialitzar la ‘Ruta dels Borja‘ durant 2020.

 

A través d’este conveni, la Generalitat destinarà 100.000 euros perquè l’Ajuntament de Gandia impulse la promoció i el posicionament de la marca Territori Borja‘. Este acord permetrà establir un nou pla de comunicació per a Gandia, en el marc de la ciutat com a destinació turística intel·ligent, que ajudarà al sector turístic local en matèria de promoció i comercialització de la ‘Ruta dels Borja’, durament afectada per la crisi sanitària del Covid-19.

 

A demés, este conveni impulsarà la creació de nous continguts audiovisuals i accions de dinamització turística per part de l’Ajuntament de Gandia, que aniran des d’actuacions amb mitjans de comunicació i prescriptores, a disseny, edició i impressió de material promocional, entre altres. Cal destacar que entre els objectius bàsics de Turisme Comunitat Valenciana està fer actuacions encaminades a la consolidació dels productes i destinacions turístiques valencianes.

 

El regidor delegat de Turisme, Vicent Mascarell, ha valorat positivament la notícia i ha afirmat que «una volta més es demostra que tant el consell com Gandia apostem per productes de qualitat que aporten noves experiències a les persones que ens visiten. ‘Territori Borja‘ és una mostra més d’esta classe d’iniciatives que ens ajuden a diferenciar-nos d’altres destins».

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.