13.7 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Gandia rep una ajuda del Consell per a promocionar la ‘Ruta dels Borja’

 

El Consell ha autoritzat la subscripció del conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i l’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València) per a potenciar i comercialitzar la ‘Ruta dels Borja‘ durant 2020.

 

A través d’este conveni, la Generalitat destinarà 100.000 euros perquè l’Ajuntament de Gandia impulse la promoció i el posicionament de la marca Territori Borja‘. Este acord permetrà establir un nou pla de comunicació per a Gandia, en el marc de la ciutat com a destinació turística intel·ligent, que ajudarà al sector turístic local en matèria de promoció i comercialització de la ‘Ruta dels Borja’, durament afectada per la crisi sanitària del Covid-19.

 

A demés, este conveni impulsarà la creació de nous continguts audiovisuals i accions de dinamització turística per part de l’Ajuntament de Gandia, que aniran des d’actuacions amb mitjans de comunicació i prescriptores, a disseny, edició i impressió de material promocional, entre altres. Cal destacar que entre els objectius bàsics de Turisme Comunitat Valenciana està fer actuacions encaminades a la consolidació dels productes i destinacions turístiques valencianes.

 

El regidor delegat de Turisme, Vicent Mascarell, ha valorat positivament la notícia i ha afirmat que «una volta més es demostra que tant el consell com Gandia apostem per productes de qualitat que aporten noves experiències a les persones que ens visiten. ‘Territori Borja‘ és una mostra més d’esta classe d’iniciatives que ens ajuden a diferenciar-nos d’altres destins».

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.