Gandia rep una ajuda del Consell per a promocionar la ‘Ruta dels Borja’

 

El Consell ha autoritzat la subscripció del conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i l’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València) per a potenciar i comercialitzar la ‘Ruta dels Borja‘ durant 2020.

 

A través d’este conveni, la Generalitat destinarà 100.000 euros perquè l’Ajuntament de Gandia impulse la promoció i el posicionament de la marca Territori Borja‘. Este acord permetrà establir un nou pla de comunicació per a Gandia, en el marc de la ciutat com a destinació turística intel·ligent, que ajudarà al sector turístic local en matèria de promoció i comercialització de la ‘Ruta dels Borja’, durament afectada per la crisi sanitària del Covid-19.

 

A demés, este conveni impulsarà la creació de nous continguts audiovisuals i accions de dinamització turística per part de l’Ajuntament de Gandia, que aniran des d’actuacions amb mitjans de comunicació i prescriptores, a disseny, edició i impressió de material promocional, entre altres. Cal destacar que entre els objectius bàsics de Turisme Comunitat Valenciana està fer actuacions encaminades a la consolidació dels productes i destinacions turístiques valencianes.

 

El regidor delegat de Turisme, Vicent Mascarell, ha valorat positivament la notícia i ha afirmat que «una volta més es demostra que tant el consell com Gandia apostem per productes de qualitat que aporten noves experiències a les persones que ens visiten. ‘Territori Borja‘ és una mostra més d’esta classe d’iniciatives que ens ajuden a diferenciar-nos d’altres destins».

Últimes notícies

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.

Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell

El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.

El professorat valencià manté la vaga indefinida a l’espera d’una nova oferta el dilluns

Els sindicats mantenen la vaga indefinida i les mobilitzacions en considerar insuficient la proposta d'Educació, mentres preparen noves negociacions per al dilluns amb el salari com a punt clau.

La contenció de preus als supermercats fa baixar l’IPC dels aliments fins al 2,6% a l’abril

Els supermercats absorbixen 51 milions en costos extra de gasoil des del març i contenen els preus dels aliments, que baixen al 2,6%.