11.7 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Gandia rep una ajuda del Consell per a promocionar la ‘Ruta dels Borja’

 

El Consell ha autoritzat la subscripció del conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i l’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València) per a potenciar i comercialitzar la ‘Ruta dels Borja‘ durant 2020.

 

A través d’este conveni, la Generalitat destinarà 100.000 euros perquè l’Ajuntament de Gandia impulse la promoció i el posicionament de la marca Territori Borja‘. Este acord permetrà establir un nou pla de comunicació per a Gandia, en el marc de la ciutat com a destinació turística intel·ligent, que ajudarà al sector turístic local en matèria de promoció i comercialització de la ‘Ruta dels Borja’, durament afectada per la crisi sanitària del Covid-19.

 

A demés, este conveni impulsarà la creació de nous continguts audiovisuals i accions de dinamització turística per part de l’Ajuntament de Gandia, que aniran des d’actuacions amb mitjans de comunicació i prescriptores, a disseny, edició i impressió de material promocional, entre altres. Cal destacar que entre els objectius bàsics de Turisme Comunitat Valenciana està fer actuacions encaminades a la consolidació dels productes i destinacions turístiques valencianes.

 

El regidor delegat de Turisme, Vicent Mascarell, ha valorat positivament la notícia i ha afirmat que «una volta més es demostra que tant el consell com Gandia apostem per productes de qualitat que aporten noves experiències a les persones que ens visiten. ‘Territori Borja‘ és una mostra més d’esta classe d’iniciatives que ens ajuden a diferenciar-nos d’altres destins».

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.