Augmenten la vigilància de turistes en 50 municipis d’interior valencians

 

La reunió de coordinació de seguretat de mesures contra el coronavirus ha acordat, davant les pròximes festes de Setmana Santa i Pasqua, que la Generalitat desplegarà dispositius de control especials en les zones d’oci d’interior a on es preveu una major afluència de població.

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les forces de seguretat de l’Estat i de la policia autonòmica es desplegaran també per 52 àrees recreatives i quatre zones d’acampada, 19 parcs naturals i 50 poblacions d’interior. Més de 700.000 valencians es desplaçaran durant estes pròximes festes a zones recreatives, d’acampada i parcs rurals amb una afectació a mig centenar de localitats, segons ha explicat este matí la consellera d’Interior, Gabriela Bravo.

 

L’objectiu és evitar aglomeracions de gent o festes il·legals després d’un cap de setmana a on els ‘botellons’ i reunions d’amics han augmentat.

 

El 65 per cent dels mitjans de personal de la policia de la Generalitat, per torns, es destinarà a controlar eixos espais naturals i d’oci a l’interior de la Comunitat, segons ha detallat la consellera, que va afegir que a demés també serviran per a la prevenció d’incendis en eixos espais forestals en coordinació amb les brigades que treballen en estes zones naturals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Elx un home de 77 anys per incendiar la casa de la seua exparella i amenaçar-la de mort

La Policia Local ha detingut a Elx a un home de 77 anys per presumptament calar foc a la vivenda de la seua exparella i amenaçar-la de mort. Tenia una orde d'allunyament i va ser arrestat per incendi provocat i amenaces greus.

Una mare accepta 20 anys de presó per deixar morir al seu bebé nounat a Alcoi

L'acusada, de 44 anys, ha reconegut els fets i ha aconseguit una conformitat que evita el juí amb jurat. La pena es reduïx de 21 a 20 anys.

Ester Muñoz lamenta la frivolitat de Sánchez sobre l’Iran i demana reflexió per a Espanya

La portaveu del PP en el Congrés ha acusat a Sánchez de tractar amb frivolitat el conflicte de l'Iran i ha reclamat una reflexió sobre els seus efectes per a Espanya. També ha arremés contra Óscar Puente pel cas Adamuz, ha assenyalat dubtes sobre el rescat de Plus ultra i ha demanat a Vox facilitar governs a Aragó i Extremadura.

La EASD celebra 175 anys amb una exposició de talent format a l’escola

La Escola d’Art i Superior de Disseny de València celebra el seu 175 aniversari amb una mostra en el Centre del Carme. Reunix obres de creadors consagrats i nous talents formats en la EASD, oberta fins al 3 de maig.

Buitrago va demanar prudència i no entrar en conjectures pel possible comentari racista de Rafa Mir

Buitrago va demanar prudència i va evitar conjectures després de la denúncia per un possible comentari racista de Rafa Mir a Omar El Hilali. L'àrbitre va activar el protocol.

L’IVIE situa en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató de València

L'IVIE va quantificar en 36,1 milions l'impacte directe de les proves a València i en 20 milions el retorn fiscal. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la Marató i quasi 14 en el Mitjà.

El Llevant veu retallat a la mitat el seu límit de cost de plantilla: de 35,5 a 17,4 milions

LaLiga va publicar l'actualització del Límit de Cost de Plantilla i el del Llevant ha baixat de 35,5 a 17,4 milions, més del 50%. Passa a ser el més baix de Primera, per davall del Sevilla.

La reina defén l’equitat en diagnòstic i investigació de les malalties rares

La reina ha reclamat equitat real en l'accés al diagnòstic, la investigació i els tractaments de les malalties rares, subratllant que cada vida conta. La jornada ha reunit pacients, professionals i autoritats amb una crida a reforçar la ciència i reduir els temps de diagnòstic.