Huit metges del territori valencià entre els 50 ‘Top Doctors’

 

Huit metges del territori valencià, cinc de València i tres d’Alacant, se situen entre els 50 especialistes i metges privats ‘Top Doctors’, en la setena edició d’este reconeixement, en el que els propis facultatius reconeixen als seus companys per la seua formació i habilitats clíniques.

 

La valoració té en compte la reflexió dels propis doctors sobre a quin metge acudiria o recomanaria a les seues amistats o familiars i també les opinions dels pacients després del contacte o visita als especialistes a on valoren aspectes com el temps, l’atenció o la cura rebuda, segons ha informat Top Doctors en un comunicat.

 

Els huit especialistes reconeguts són, en Alacant, la doctora Ana María Segura Paños, especialista en Andrologia; la psiquiatra María Angustias Oliveras i el traumatòleg Pablo Martínez Pérez. En València, s’ha guardonat a la dermatòloga Amparo Pérez Ferriols; a la cardiòloga Joaquina Belchi Navarro; al doctor Alejandro Molina Cap, especialista en Urologia i expert en Andrologia i Medicina Sexual; Carlos Botella-Asunción i a José Carlos Silvestre Navarro, especialista en Cirurgia General.

 

El premi reconeix la labor dels especialistes i metges en l’últim any, valorats pel propi col·lectiu mèdic i especialistes de cada àrea, encarregats de fer la nominació a través d’un procés d’enquesta oberta dirigida als professionals col·legiats que vulguen participar.

 

Tots els doctors que formen part de la plataforma han passat un control d’auditoria externa i han sigut certificats. En esta edició, s’han recollit un total de 5.000 recomanacions de professionals, dels que s’han seleccionat els 50 més valorats.

 

14 dones guardonades

Madrid encapçala el rànquing amb més especialistes, amb 10, seguit per Barcelona, nou; València, cinc; Sevilla, Màlaga i Alacant amb dos; Saragossa, Las Palmas de Gran Canaria i Tenerife, amb dos i altres deu províncies amb un especialista seleccionat en cadascuna.

 

«És ja la VII Edició dels Top Doctors Awards, i per a nosaltres és un orgull atorgar estos premis, sobretot en este any, en el que ens pareix especialment important reconéixer la labor dels experts, pel seu esforç i dedicació en un dels anys més difícils per al sistema sanitari en Espanya», ha indicat el CEO de Top Doctors, Alberto E. Porciani.

 

Entre les especialitats mèdiques més recomanades en medicina privada, destaquen Traumatologia (amb deu professionals), Oftalmologia (cinc), Cirurgia Cardíaca i Cardiologia (cinc), Dermatologia (quatre), Reproducció Assistida (tres), Cirurgia Plàstica i Medicina Estètica (tres) i Psiquiatria, Neurocirurgia, Urologia, amb dos cadascuna, entre altres.

 

Enguany, per primera volta des de què començaren els Top Doctors Awards, el número d’especialistes mèdiques votades pel propi col·lectiu és superior al d’edicions anteriors, amb un total de 14 dones guardonades. El dermatòleg Agustín Viera Ramírez, guanya el premi Top Doctors Awards per cinqué any consecutiu i el traumatòleg Mikel Sánchez per tercer.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.