Huit metges del territori valencià entre els 50 ‘Top Doctors’

 

Huit metges del territori valencià, cinc de València i tres d’Alacant, se situen entre els 50 especialistes i metges privats ‘Top Doctors’, en la setena edició d’este reconeixement, en el que els propis facultatius reconeixen als seus companys per la seua formació i habilitats clíniques.

 

La valoració té en compte la reflexió dels propis doctors sobre a quin metge acudiria o recomanaria a les seues amistats o familiars i també les opinions dels pacients després del contacte o visita als especialistes a on valoren aspectes com el temps, l’atenció o la cura rebuda, segons ha informat Top Doctors en un comunicat.

 

Els huit especialistes reconeguts són, en Alacant, la doctora Ana María Segura Paños, especialista en Andrologia; la psiquiatra María Angustias Oliveras i el traumatòleg Pablo Martínez Pérez. En València, s’ha guardonat a la dermatòloga Amparo Pérez Ferriols; a la cardiòloga Joaquina Belchi Navarro; al doctor Alejandro Molina Cap, especialista en Urologia i expert en Andrologia i Medicina Sexual; Carlos Botella-Asunción i a José Carlos Silvestre Navarro, especialista en Cirurgia General.

 

El premi reconeix la labor dels especialistes i metges en l’últim any, valorats pel propi col·lectiu mèdic i especialistes de cada àrea, encarregats de fer la nominació a través d’un procés d’enquesta oberta dirigida als professionals col·legiats que vulguen participar.

 

Tots els doctors que formen part de la plataforma han passat un control d’auditoria externa i han sigut certificats. En esta edició, s’han recollit un total de 5.000 recomanacions de professionals, dels que s’han seleccionat els 50 més valorats.

 

14 dones guardonades

Madrid encapçala el rànquing amb més especialistes, amb 10, seguit per Barcelona, nou; València, cinc; Sevilla, Màlaga i Alacant amb dos; Saragossa, Las Palmas de Gran Canaria i Tenerife, amb dos i altres deu províncies amb un especialista seleccionat en cadascuna.

 

«És ja la VII Edició dels Top Doctors Awards, i per a nosaltres és un orgull atorgar estos premis, sobretot en este any, en el que ens pareix especialment important reconéixer la labor dels experts, pel seu esforç i dedicació en un dels anys més difícils per al sistema sanitari en Espanya», ha indicat el CEO de Top Doctors, Alberto E. Porciani.

 

Entre les especialitats mèdiques més recomanades en medicina privada, destaquen Traumatologia (amb deu professionals), Oftalmologia (cinc), Cirurgia Cardíaca i Cardiologia (cinc), Dermatologia (quatre), Reproducció Assistida (tres), Cirurgia Plàstica i Medicina Estètica (tres) i Psiquiatria, Neurocirurgia, Urologia, amb dos cadascuna, entre altres.

 

Enguany, per primera volta des de què començaren els Top Doctors Awards, el número d’especialistes mèdiques votades pel propi col·lectiu és superior al d’edicions anteriors, amb un total de 14 dones guardonades. El dermatòleg Agustín Viera Ramírez, guanya el premi Top Doctors Awards per cinqué any consecutiu i el traumatòleg Mikel Sánchez per tercer.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president Juanfran Pérez Llorca es mostra disposat a negociar un nou encaix del finançament autonòmic amb tots els presidents en la taula. Reclama autonomia fiscal i rebutja privilegis territorials; a més demana consensos europeus davant la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament amb una mascletà que esquiva la pluja

El president s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament amb una mascletà de Drac de Villena que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic ha parlat de 'miracle' i el tret ha acumulat més de 160 quilos de pólvora en cinc minuts i mig.

El port d’Alacant rep el seu major portacontenidors amb una operativa de sis setmanes

El HAIAN GAMMA, noliejat per Maersk, ha atracat a Alacant com el major portacontenidors registrat. L'operativa de transbord es prolonga sis setmanes i suma 18.000 TEUs.

Pérez Llorca s’obri a negociar el finançament autonòmic si el sistema és just i equitatiu

El president valencià es mostra disposat a una taula amb tots els líders autonòmics per a pactar un model just i equitatiu. Defén autonomia fiscal i rebutja privilegis, i demana a Sánchez consens europeu en política exterior.

Maten a tirs a Torrevieja a un implicat en el crim del nord-irlandés de Rojales

Un ciutadà txec de 33 anys, encausat per la seua presumpta cooperació en l'assassinat comés en 2024 a Rojales, ha sigut abatut en Punta Prima. La Guàrdia Civil investiga baix secret.

20 anys de presó per a la mare que va matar al seu bebé després de donar a llum a la seua casa d’Alcoi

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a 20 anys de presó a una dona per assassinar al seu bebé nounat. La sentència va quedar ferma després d'un acord de conformitat.