11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Huit metges del territori valencià entre els 50 ‘Top Doctors’

 

Huit metges del territori valencià, cinc de València i tres d’Alacant, se situen entre els 50 especialistes i metges privats ‘Top Doctors’, en la setena edició d’este reconeixement, en el que els propis facultatius reconeixen als seus companys per la seua formació i habilitats clíniques.

 

La valoració té en compte la reflexió dels propis doctors sobre a quin metge acudiria o recomanaria a les seues amistats o familiars i també les opinions dels pacients després del contacte o visita als especialistes a on valoren aspectes com el temps, l’atenció o la cura rebuda, segons ha informat Top Doctors en un comunicat.

 

Els huit especialistes reconeguts són, en Alacant, la doctora Ana María Segura Paños, especialista en Andrologia; la psiquiatra María Angustias Oliveras i el traumatòleg Pablo Martínez Pérez. En València, s’ha guardonat a la dermatòloga Amparo Pérez Ferriols; a la cardiòloga Joaquina Belchi Navarro; al doctor Alejandro Molina Cap, especialista en Urologia i expert en Andrologia i Medicina Sexual; Carlos Botella-Asunción i a José Carlos Silvestre Navarro, especialista en Cirurgia General.

 

El premi reconeix la labor dels especialistes i metges en l’últim any, valorats pel propi col·lectiu mèdic i especialistes de cada àrea, encarregats de fer la nominació a través d’un procés d’enquesta oberta dirigida als professionals col·legiats que vulguen participar.

 

Tots els doctors que formen part de la plataforma han passat un control d’auditoria externa i han sigut certificats. En esta edició, s’han recollit un total de 5.000 recomanacions de professionals, dels que s’han seleccionat els 50 més valorats.

 

14 dones guardonades

Madrid encapçala el rànquing amb més especialistes, amb 10, seguit per Barcelona, nou; València, cinc; Sevilla, Màlaga i Alacant amb dos; Saragossa, Las Palmas de Gran Canaria i Tenerife, amb dos i altres deu províncies amb un especialista seleccionat en cadascuna.

 

«És ja la VII Edició dels Top Doctors Awards, i per a nosaltres és un orgull atorgar estos premis, sobretot en este any, en el que ens pareix especialment important reconéixer la labor dels experts, pel seu esforç i dedicació en un dels anys més difícils per al sistema sanitari en Espanya», ha indicat el CEO de Top Doctors, Alberto E. Porciani.

 

Entre les especialitats mèdiques més recomanades en medicina privada, destaquen Traumatologia (amb deu professionals), Oftalmologia (cinc), Cirurgia Cardíaca i Cardiologia (cinc), Dermatologia (quatre), Reproducció Assistida (tres), Cirurgia Plàstica i Medicina Estètica (tres) i Psiquiatria, Neurocirurgia, Urologia, amb dos cadascuna, entre altres.

 

Enguany, per primera volta des de què començaren els Top Doctors Awards, el número d’especialistes mèdiques votades pel propi col·lectiu és superior al d’edicions anteriors, amb un total de 14 dones guardonades. El dermatòleg Agustín Viera Ramírez, guanya el premi Top Doctors Awards per cinqué any consecutiu i el traumatòleg Mikel Sánchez per tercer.

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.