14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Huit metges del territori valencià entre els 50 ‘Top Doctors’

 

Huit metges del territori valencià, cinc de València i tres d’Alacant, se situen entre els 50 especialistes i metges privats ‘Top Doctors’, en la setena edició d’este reconeixement, en el que els propis facultatius reconeixen als seus companys per la seua formació i habilitats clíniques.

 

La valoració té en compte la reflexió dels propis doctors sobre a quin metge acudiria o recomanaria a les seues amistats o familiars i també les opinions dels pacients després del contacte o visita als especialistes a on valoren aspectes com el temps, l’atenció o la cura rebuda, segons ha informat Top Doctors en un comunicat.

 

Els huit especialistes reconeguts són, en Alacant, la doctora Ana María Segura Paños, especialista en Andrologia; la psiquiatra María Angustias Oliveras i el traumatòleg Pablo Martínez Pérez. En València, s’ha guardonat a la dermatòloga Amparo Pérez Ferriols; a la cardiòloga Joaquina Belchi Navarro; al doctor Alejandro Molina Cap, especialista en Urologia i expert en Andrologia i Medicina Sexual; Carlos Botella-Asunción i a José Carlos Silvestre Navarro, especialista en Cirurgia General.

 

El premi reconeix la labor dels especialistes i metges en l’últim any, valorats pel propi col·lectiu mèdic i especialistes de cada àrea, encarregats de fer la nominació a través d’un procés d’enquesta oberta dirigida als professionals col·legiats que vulguen participar.

 

Tots els doctors que formen part de la plataforma han passat un control d’auditoria externa i han sigut certificats. En esta edició, s’han recollit un total de 5.000 recomanacions de professionals, dels que s’han seleccionat els 50 més valorats.

 

14 dones guardonades

Madrid encapçala el rànquing amb més especialistes, amb 10, seguit per Barcelona, nou; València, cinc; Sevilla, Màlaga i Alacant amb dos; Saragossa, Las Palmas de Gran Canaria i Tenerife, amb dos i altres deu províncies amb un especialista seleccionat en cadascuna.

 

«És ja la VII Edició dels Top Doctors Awards, i per a nosaltres és un orgull atorgar estos premis, sobretot en este any, en el que ens pareix especialment important reconéixer la labor dels experts, pel seu esforç i dedicació en un dels anys més difícils per al sistema sanitari en Espanya», ha indicat el CEO de Top Doctors, Alberto E. Porciani.

 

Entre les especialitats mèdiques més recomanades en medicina privada, destaquen Traumatologia (amb deu professionals), Oftalmologia (cinc), Cirurgia Cardíaca i Cardiologia (cinc), Dermatologia (quatre), Reproducció Assistida (tres), Cirurgia Plàstica i Medicina Estètica (tres) i Psiquiatria, Neurocirurgia, Urologia, amb dos cadascuna, entre altres.

 

Enguany, per primera volta des de què començaren els Top Doctors Awards, el número d’especialistes mèdiques votades pel propi col·lectiu és superior al d’edicions anteriors, amb un total de 14 dones guardonades. El dermatòleg Agustín Viera Ramírez, guanya el premi Top Doctors Awards per cinqué any consecutiu i el traumatòleg Mikel Sánchez per tercer.

Últimes notícies

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.