Huit metges del territori valencià entre els 50 ‘Top Doctors’

 

Huit metges del territori valencià, cinc de València i tres d’Alacant, se situen entre els 50 especialistes i metges privats ‘Top Doctors’, en la setena edició d’este reconeixement, en el que els propis facultatius reconeixen als seus companys per la seua formació i habilitats clíniques.

 

La valoració té en compte la reflexió dels propis doctors sobre a quin metge acudiria o recomanaria a les seues amistats o familiars i també les opinions dels pacients després del contacte o visita als especialistes a on valoren aspectes com el temps, l’atenció o la cura rebuda, segons ha informat Top Doctors en un comunicat.

 

Els huit especialistes reconeguts són, en Alacant, la doctora Ana María Segura Paños, especialista en Andrologia; la psiquiatra María Angustias Oliveras i el traumatòleg Pablo Martínez Pérez. En València, s’ha guardonat a la dermatòloga Amparo Pérez Ferriols; a la cardiòloga Joaquina Belchi Navarro; al doctor Alejandro Molina Cap, especialista en Urologia i expert en Andrologia i Medicina Sexual; Carlos Botella-Asunción i a José Carlos Silvestre Navarro, especialista en Cirurgia General.

 

El premi reconeix la labor dels especialistes i metges en l’últim any, valorats pel propi col·lectiu mèdic i especialistes de cada àrea, encarregats de fer la nominació a través d’un procés d’enquesta oberta dirigida als professionals col·legiats que vulguen participar.

 

Tots els doctors que formen part de la plataforma han passat un control d’auditoria externa i han sigut certificats. En esta edició, s’han recollit un total de 5.000 recomanacions de professionals, dels que s’han seleccionat els 50 més valorats.

 

14 dones guardonades

Madrid encapçala el rànquing amb més especialistes, amb 10, seguit per Barcelona, nou; València, cinc; Sevilla, Màlaga i Alacant amb dos; Saragossa, Las Palmas de Gran Canaria i Tenerife, amb dos i altres deu províncies amb un especialista seleccionat en cadascuna.

 

«És ja la VII Edició dels Top Doctors Awards, i per a nosaltres és un orgull atorgar estos premis, sobretot en este any, en el que ens pareix especialment important reconéixer la labor dels experts, pel seu esforç i dedicació en un dels anys més difícils per al sistema sanitari en Espanya», ha indicat el CEO de Top Doctors, Alberto E. Porciani.

 

Entre les especialitats mèdiques més recomanades en medicina privada, destaquen Traumatologia (amb deu professionals), Oftalmologia (cinc), Cirurgia Cardíaca i Cardiologia (cinc), Dermatologia (quatre), Reproducció Assistida (tres), Cirurgia Plàstica i Medicina Estètica (tres) i Psiquiatria, Neurocirurgia, Urologia, amb dos cadascuna, entre altres.

 

Enguany, per primera volta des de què començaren els Top Doctors Awards, el número d’especialistes mèdiques votades pel propi col·lectiu és superior al d’edicions anteriors, amb un total de 14 dones guardonades. El dermatòleg Agustín Viera Ramírez, guanya el premi Top Doctors Awards per cinqué any consecutiu i el traumatòleg Mikel Sánchez per tercer.

Últimes notícies

Deting per traure quasi 5.700 euros del compte del seu veí de 83 anys a la Salzadella

La Guàrdia Civil de Sant Mateu ha detingut un home de 63 anys acusat de buidar 5.690 euros del compte bancari del seu veí malalt, de 83 anys, a la Salzadella, aprofitant-se de la confiança i de l’accés al seu domicili.

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.