La incidència acumulada en territori valencià baixa fins als 57,66 casos per 100.00 habitants

 

La incidència acumulada en els últims 14 dies del coronavirus en el territori valencià ha baixat fins als 57,66 casos per cada 100.000 habitants, quasi cinc punts menys que el dimarts i per davall del llindar dels 60 positius. Es manté com la tercera autonomia amb una taxa menor, per darrere d’Extremadura i Balears.

 

D’eixa manera ho recull l’actualització diària de casos de coronavirus que publica el Ministeri de Sanitat, en la que  s’observa que la incidència acumulada a set dies se situa en 21,80, enfront dels 23,62 del dia anterior; la segona menor per darrere de Balears.

 

Per part seua, l’ocupació hospitalària també continua baixant: hi ha 524 pacients Covid ingressats en planta, 42 menys que el dimarts, amb el que el percentatge d’ocupació de llits ha descendit del 4,93% al 4,56%. De la mateixa manera, la pressió en UCI també continua descendint amb 164 llits ocupats, una ocupació del 16,48% enfront del 17,22% del dia anterior. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detinguda en l’aeroport d’Alacant una fugitiva buscada per tràfic de drogues i blanqueig a Suècia

Una dona de 28 anys amb una Orde Europea de Detenció per tràfic de drogues i blanqueig va ser arrestada en l'aeroport Alacant-Elx després d'un dispositiu policial activat per un avís.

El PPCV estudiarà la proposta de Vox sobre prioritat nacional abans de pactar

El síndic del PPCV, Nando Pastor, afirma que el grup es documentarà abans de fixar la seua posició sobre la PNL de Vox per a instaurar la prioritat nacional en els servicis públics.

Bernabé insta a Pérez Llorca a trencar amb Vox i a rebutjar la prioritat nacional en els servicis públics

Pilar Bernabé reclama al president de la Generalitat que es desmarque de la proposta de Vox sobre prioritat nacional en els servicis públics i l'acusa de posar en risc drets i oportunitats en la Comunitat Valenciana.

García Plaza alerta després de la derrota a València: ‘Així no podem competir en Primera’

Luis García Plaza es va mostrar molt crític amb la primera part del seu equip en la derrota davant el Llevant i va advertir que, amb esta imatge, el Sevilla patirà per a salvar la categoria.

Ple xoc polític a Alacant per l’absència de tècnics en la comissió de vivendes públiques

Els cinc funcionaris d'Urbanisme citats a la comissió que investiga les irregularitats en la promoció pública Els Naus no han comparegut, la qual cosa ha disparat la tensió política a l'Ajuntament d'Alacant.

Les hipoteques de vivenda pugen un 16,3% al febrer en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes augmenten un 16,3% al febrer en la Comunitat Valenciana, en línia amb el repunt nacional i en un context de tipus mitjans pròxims al 3%.

Dissabte amb núvols i possibles pluges en el sud de la Comunitat i diumenge amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta un divendres amb ruixats, un dissabte amb intervals nuvolosos i possibles pluges en el sud i un diumenge més estable, amb cels buidats i màximes en ascens.

Rubén Burgos ajusta al València Basket per a arribar en forma al play off

Rubén Burgos subratlla que el València Basket afronta l'última jornada de lliga centrat en afinar la seua preparació per al play off, després de diverses setmanes de càrrega física i dos derrotes consecutives.