La incidència acumulada en territori valencià baixa fins als 57,66 casos per 100.00 habitants

 

La incidència acumulada en els últims 14 dies del coronavirus en el territori valencià ha baixat fins als 57,66 casos per cada 100.000 habitants, quasi cinc punts menys que el dimarts i per davall del llindar dels 60 positius. Es manté com la tercera autonomia amb una taxa menor, per darrere d’Extremadura i Balears.

 

D’eixa manera ho recull l’actualització diària de casos de coronavirus que publica el Ministeri de Sanitat, en la que  s’observa que la incidència acumulada a set dies se situa en 21,80, enfront dels 23,62 del dia anterior; la segona menor per darrere de Balears.

 

Per part seua, l’ocupació hospitalària també continua baixant: hi ha 524 pacients Covid ingressats en planta, 42 menys que el dimarts, amb el que el percentatge d’ocupació de llits ha descendit del 4,93% al 4,56%. De la mateixa manera, la pressió en UCI també continua descendint amb 164 llits ocupats, una ocupació del 16,48% enfront del 17,22% del dia anterior. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.