La Justícia confirma la segona resolució de Sanitat per al confinament de Benigànim

 

El Jutjat contenciós administratiu número 5 de València ha ratificat les mesures adoptades per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública en la seua resolució d’1 de setembre, per la que es deixava sense efecte la resolució de 30 d’agost i s’establien noves mesures en el municipi de Benigànim, la Vall d’Albaida (València), a conseqüència de la situació de crisi sanitària pel Covid-19.

 

En l’acte consta que en la motivació d’esta acta administrativa s’especifica que «el confinament de la població té caràcter perimetral i que es permet la circulació de persones residents dins del nucli de població, si bé es desaconsellen els desplaçaments i fer activitats imprescindibles».

 

La nova regulació ratificada permet l’assistència a llocs de culte, amb un terç de l’aforament, garantint la distància mínima interpersonal de 1,5 m i ús de mascaretes. L’acte, que ha comptat amb l’informe favorable del Ministeri Fiscal, afig el respecte al principi de proporcionalitat, sent les mesures adoptades «adequades a l’objecte pretés i no constant la possibilitat d’unes mesures menys lesives per a la consecució de l’objectiu proposat».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.