La Justícia confirma la segona resolució de Sanitat per al confinament de Benigànim

 

El Jutjat contenciós administratiu número 5 de València ha ratificat les mesures adoptades per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública en la seua resolució d’1 de setembre, per la que es deixava sense efecte la resolució de 30 d’agost i s’establien noves mesures en el municipi de Benigànim, la Vall d’Albaida (València), a conseqüència de la situació de crisi sanitària pel Covid-19.

 

En l’acte consta que en la motivació d’esta acta administrativa s’especifica que «el confinament de la població té caràcter perimetral i que es permet la circulació de persones residents dins del nucli de població, si bé es desaconsellen els desplaçaments i fer activitats imprescindibles».

 

La nova regulació ratificada permet l’assistència a llocs de culte, amb un terç de l’aforament, garantint la distància mínima interpersonal de 1,5 m i ús de mascaretes. L’acte, que ha comptat amb l’informe favorable del Ministeri Fiscal, afig el respecte al principi de proporcionalitat, sent les mesures adoptades «adequades a l’objecte pretés i no constant la possibilitat d’unes mesures menys lesives per a la consecució de l’objectiu proposat».

Anuncios

Últimes notícies

CSIF exigix una rehabilitació urgent del CEIP Rosa Serrano de Paiporta per les humitats després de la dana

CSIF reclama a la Conselleria de Educacion i a l'Ajuntament de Paiporta una actuacion urgent i coordinada per a rehabilitar el CEIP Rosa Serrano, afectat per humitats i deterioració del forjat després de la dana d'octubre de 2024.

Les operacions immobiliàries cauen un 4,6% en la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

Les immobiliàries valencianes detecten una desacceleració del mercat de vivenda en la Comunitat, amb menys operacions i captacions, mentres el lloguer seguix molt tensionado i amb poca oferta.

Tres candidatures es disputen el Col·legi de Farmacèutics de València en les eleccions del diumenge

El Col·legi de Farmacèutics de València celebra este diumenge eleccions per a triar a la nova junta que succeirà a Jaime Giner, amb 5.155 col·legiats cridats a votar i tres candidatures en lliça.

Detingut a Alacant per fer-se passar per policia i parar cotxes per a tirar-se uns riures

Un home de 51 anys ha sigut detingut a Alacant acusat si es fes passar per policia per a detindre vehicles en la via pública amb l'excusa de tirar-se uns riures, utilitzant un cotxe amb rotatiu blau i peces amb emblemes policials.

La Policia incauta dos armes blanques en la perruqueria on va morir acoltellat un jove a València

La Policia Nacional investiga l'homicidi d'un jove de 25 anys acoltellat en una perruqueria de Russafa, on s'han confiscat dos armes blanques i seguix detingut un company com a principal sospitós.

La Comunitat Valenciana revalida el seu lideratge en banderes blaves amb 151 distintius

La Comunitat Valenciana torna a encapçalar el rànquing espanyol de banderes blaves amb 151 distintius, en un any en què Espanya reforça el seu primer lloc mundial en platges guardonades.

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.