Labora busca a 175 persones a Peníscola per a treballar en ZT Hotels

 
 

Peníscola | Turisme Comunitat Valenciana

 

 
El portal del Servei Valencià d’Ocupació i Formació, Labora, busca a 175 persones per a contractes en la campanya de Setmana Santa i estiu als hotels de ZT Hotels a Peníscola, a la comarca del Baix Maestrat.

 

Els llocs oferits són 100 ajudants de cambrer, 45 ajudants de cuina, 25 auxiliars de pis i neteja i 5 ajudants de recepció, i d’ells entre 40 i 50 s’ofereixen amb paquets d’allotjament i la resta seran persones de la zona, ha informat Labora en un comunicat de la Generalitat.

 

 

ZT Hotels gestiona diversos establiments situats en el litoral mediterrani, amb dos hotels urbans amb encant a Barcelona i tres hotels de platja a Peníscola, que es mantenen oberts tot l’any.

 

Compta amb una plantilla composta per uns 500 treballadors i ara pretén seleccionar a nou personal per a reforçar els seus serveis d’atenció per als períodes vacacionals amb major demanda turística.

 

Labora té obert el termini de petició de subvencions per a incentivar la creació d’ocupació entre persones pertanyents a col·lectius amb dificultats d’inserció laboral.

 

Hi ha ajudes de fins a 25.000 euros per a les empreses que contracten a joves menors de 30 anys, aturats de llarga durada o persones majors de 50, entre altres.

 

Enguany també s’han oferit ajudes per a l’autoocupació i perquè les dones autònomes embarassades contracten a algú que les substituïsca durant el seu permís de maternitat i fomentar així la conciliació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guido Rodríguez estrena el seu compte i avança al València al descans davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar en el minut 12 el seu primer gol amb el València i deixa a l'equip per davant del Celta al descans, malgrat la major possessió visitant.

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.