Labora busca a 175 persones a Peníscola per a treballar en ZT Hotels

 
 

Peníscola | Turisme Comunitat Valenciana

 

 
El portal del Servei Valencià d’Ocupació i Formació, Labora, busca a 175 persones per a contractes en la campanya de Setmana Santa i estiu als hotels de ZT Hotels a Peníscola, a la comarca del Baix Maestrat.

 

Els llocs oferits són 100 ajudants de cambrer, 45 ajudants de cuina, 25 auxiliars de pis i neteja i 5 ajudants de recepció, i d’ells entre 40 i 50 s’ofereixen amb paquets d’allotjament i la resta seran persones de la zona, ha informat Labora en un comunicat de la Generalitat.

 

 

ZT Hotels gestiona diversos establiments situats en el litoral mediterrani, amb dos hotels urbans amb encant a Barcelona i tres hotels de platja a Peníscola, que es mantenen oberts tot l’any.

 

Compta amb una plantilla composta per uns 500 treballadors i ara pretén seleccionar a nou personal per a reforçar els seus serveis d’atenció per als períodes vacacionals amb major demanda turística.

 

Labora té obert el termini de petició de subvencions per a incentivar la creació d’ocupació entre persones pertanyents a col·lectius amb dificultats d’inserció laboral.

 

Hi ha ajudes de fins a 25.000 euros per a les empreses que contracten a joves menors de 30 anys, aturats de llarga durada o persones majors de 50, entre altres.

 

Enguany també s’han oferit ajudes per a l’autoocupació i perquè les dones autònomes embarassades contracten a algú que les substituïsca durant el seu permís de maternitat i fomentar així la conciliació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.