Labora busca a 175 persones a Peníscola per a treballar en ZT Hotels

 
 

Peníscola | Turisme Comunitat Valenciana

 

 
El portal del Servei Valencià d’Ocupació i Formació, Labora, busca a 175 persones per a contractes en la campanya de Setmana Santa i estiu als hotels de ZT Hotels a Peníscola, a la comarca del Baix Maestrat.

 

Els llocs oferits són 100 ajudants de cambrer, 45 ajudants de cuina, 25 auxiliars de pis i neteja i 5 ajudants de recepció, i d’ells entre 40 i 50 s’ofereixen amb paquets d’allotjament i la resta seran persones de la zona, ha informat Labora en un comunicat de la Generalitat.

 

 

ZT Hotels gestiona diversos establiments situats en el litoral mediterrani, amb dos hotels urbans amb encant a Barcelona i tres hotels de platja a Peníscola, que es mantenen oberts tot l’any.

 

Compta amb una plantilla composta per uns 500 treballadors i ara pretén seleccionar a nou personal per a reforçar els seus serveis d’atenció per als períodes vacacionals amb major demanda turística.

 

Labora té obert el termini de petició de subvencions per a incentivar la creació d’ocupació entre persones pertanyents a col·lectius amb dificultats d’inserció laboral.

 

Hi ha ajudes de fins a 25.000 euros per a les empreses que contracten a joves menors de 30 anys, aturats de llarga durada o persones majors de 50, entre altres.

 

Enguany també s’han oferit ajudes per a l’autoocupació i perquè les dones autònomes embarassades contracten a algú que les substituïsca durant el seu permís de maternitat i fomentar així la conciliació.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.