14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Labora busca a 175 persones a Peníscola per a treballar en ZT Hotels

 
 

Peníscola | Turisme Comunitat Valenciana

 

 
El portal del Servei Valencià d’Ocupació i Formació, Labora, busca a 175 persones per a contractes en la campanya de Setmana Santa i estiu als hotels de ZT Hotels a Peníscola, a la comarca del Baix Maestrat.

 

Els llocs oferits són 100 ajudants de cambrer, 45 ajudants de cuina, 25 auxiliars de pis i neteja i 5 ajudants de recepció, i d’ells entre 40 i 50 s’ofereixen amb paquets d’allotjament i la resta seran persones de la zona, ha informat Labora en un comunicat de la Generalitat.

 

 

ZT Hotels gestiona diversos establiments situats en el litoral mediterrani, amb dos hotels urbans amb encant a Barcelona i tres hotels de platja a Peníscola, que es mantenen oberts tot l’any.

 

Compta amb una plantilla composta per uns 500 treballadors i ara pretén seleccionar a nou personal per a reforçar els seus serveis d’atenció per als períodes vacacionals amb major demanda turística.

 

Labora té obert el termini de petició de subvencions per a incentivar la creació d’ocupació entre persones pertanyents a col·lectius amb dificultats d’inserció laboral.

 

Hi ha ajudes de fins a 25.000 euros per a les empreses que contracten a joves menors de 30 anys, aturats de llarga durada o persones majors de 50, entre altres.

 

Enguany també s’han oferit ajudes per a l’autoocupació i perquè les dones autònomes embarassades contracten a algú que les substituïsca durant el seu permís de maternitat i fomentar així la conciliació.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.