16.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Labora oferix ajudes perquè els municipis afectats per la DANA contracten a persones desocupades

 

Labora, el Servici Valencià d’Ocupació i Formació, ha publicat en la seua pàgina web el llistat de les entitats locals afectades per la DANA que podran contractar a persones desocupades per a fer plans en matèria d’emergències.

 

Esta actuació s’emmarca en el Pla Baix Segura renaix, que pretén impulsar un entorn resilient que afavorisca la regeneració econòmica i social del Baix Segura al mateix temps que promou un creixement territorial respectuós amb el medi ambient, per a afrontar futurs episodis de temporals. A demés, que este possibilite una major vertebració d’esta comarca alacantina amb el territori valencià, informa la Generalitat en un comunicat.

 

Este pla, que forma part del programa Avalem Experiència impulsat per la Conselleria d’Economia Sostenible, permetrà que els municipis afectats per la DANA puguen contractar a persones desocupades que tinguen la titulació de tècnic superior en Coordinació d’Emergències i Protecció Civil amb l’objectiu que elaboren o actualitzen i implementen els seus Plans Territorials Municipals enfront d’Emergències (PTM) i Plans d’Actuació Municipal enfront d’Inundacions (PAM Inunda). 

 

Labora farà una preselecció, en tot el territori, entre les persones desocupades inscrites en Labora que complisquen els requisits de titulació i hagen sol·licitat treballar en l’àmbit territorial de la comarca del Baix Segura.

Últimes notícies

Sorloth, retirat en llitera després d’un xoc de cap amb Moreno en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic de Madrid va abandonar el camp en el minut 27 després d'un colp cap amb cap amb Matías Moreno. Els dos futbolistes van ser substituïts.

Gerard Moreno firma un doblet i frena a Osasuna en un 2-2 vibrant

Osasuna es va anar al descans per davant després dels gols de Víctor Muñoz i Budimir, però Gerard Moreno va igualar amb un penal i una cabotada a pilota parada.

2-2: Gerard Moreno frena a Osasuna en El Sadar

Osasuna i Vila-real van empatar 2-2 en un partit d'anada i tornada marcat pel doblet de Gerard Moreno. Víctor Muñoz i Budimir van anotar per als rojillos.

Osasuna i Vila-real empaten 2-2 en El Sadar

Empat 2-2 en El Sadar: Osasuna va remuntar després del penal inicial de Gerard Moreno i Budimir va fer el 2-1; el Vila-real va igualar en un córner amb un altre gol del davanter.

Calum Hill seguix líder a Bahrain i Sergio García es col·loca tercer per a barallar el títol

Calum Hill conserva el lideratge a Bahrain després de firmar el parell del camp i Sergio García ascendix a la tercera plaça amb -12 després d'un 68 competitiu.

Eyong i Julián Álvarez, suplents en un Llevant-Atlètic amb sis canvis blanc-i-vermells

Les suplències de Etta Eyong i Julián Álvarez marquen el Llevant-Atlètic en el Ciutat de València. Iker Losada i Thiago Almada partixen com a titulars en un dol amb rotacions.

Osasuna remunta abans del descans i mana 2-1 davant el Vila-real

Osasuna es va anar al descans per davant després de donar la volta al penal inicial de Gerard Moreno amb punts de Víctor Muñoz i Davant Budimir. El pla de pressió alta va sostindre l'avantatge amb intervencions segures d'Herrera.

El PSPV ha titllat d’insult mantindre al regidor investigat per 134 multes de zona blava a Castelló

El PSPV ha criticat que l'alcaldessa mantinga en el càrrec a l'edil de Mobilitat mentres l'Audiència Provincial ha reobert la investigació per 134 multes.