16.3 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Labora oferix ajudes perquè els municipis afectats per la DANA contracten a persones desocupades

 

Labora, el Servici Valencià d’Ocupació i Formació, ha publicat en la seua pàgina web el llistat de les entitats locals afectades per la DANA que podran contractar a persones desocupades per a fer plans en matèria d’emergències.

 

Esta actuació s’emmarca en el Pla Baix Segura renaix, que pretén impulsar un entorn resilient que afavorisca la regeneració econòmica i social del Baix Segura al mateix temps que promou un creixement territorial respectuós amb el medi ambient, per a afrontar futurs episodis de temporals. A demés, que este possibilite una major vertebració d’esta comarca alacantina amb el territori valencià, informa la Generalitat en un comunicat.

 

Este pla, que forma part del programa Avalem Experiència impulsat per la Conselleria d’Economia Sostenible, permetrà que els municipis afectats per la DANA puguen contractar a persones desocupades que tinguen la titulació de tècnic superior en Coordinació d’Emergències i Protecció Civil amb l’objectiu que elaboren o actualitzen i implementen els seus Plans Territorials Municipals enfront d’Emergències (PTM) i Plans d’Actuació Municipal enfront d’Inundacions (PAM Inunda). 

 

Labora farà una preselecció, en tot el territori, entre les persones desocupades inscrites en Labora que complisquen els requisits de titulació i hagen sol·licitat treballar en l’àmbit territorial de la comarca del Baix Segura.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.