Labora oferix ajudes perquè els municipis afectats per la DANA contracten a persones desocupades

 

Labora, el Servici Valencià d’Ocupació i Formació, ha publicat en la seua pàgina web el llistat de les entitats locals afectades per la DANA que podran contractar a persones desocupades per a fer plans en matèria d’emergències.

 

Esta actuació s’emmarca en el Pla Baix Segura renaix, que pretén impulsar un entorn resilient que afavorisca la regeneració econòmica i social del Baix Segura al mateix temps que promou un creixement territorial respectuós amb el medi ambient, per a afrontar futurs episodis de temporals. A demés, que este possibilite una major vertebració d’esta comarca alacantina amb el territori valencià, informa la Generalitat en un comunicat.

 

Este pla, que forma part del programa Avalem Experiència impulsat per la Conselleria d’Economia Sostenible, permetrà que els municipis afectats per la DANA puguen contractar a persones desocupades que tinguen la titulació de tècnic superior en Coordinació d’Emergències i Protecció Civil amb l’objectiu que elaboren o actualitzen i implementen els seus Plans Territorials Municipals enfront d’Emergències (PTM) i Plans d’Actuació Municipal enfront d’Inundacions (PAM Inunda). 

 

Labora farà una preselecció, en tot el territori, entre les persones desocupades inscrites en Labora que complisquen els requisits de titulació i hagen sol·licitat treballar en l’àmbit territorial de la comarca del Baix Segura.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.