Labora oferix ajudes perquè els municipis afectats per la DANA contracten a persones desocupades

 

Labora, el Servici Valencià d’Ocupació i Formació, ha publicat en la seua pàgina web el llistat de les entitats locals afectades per la DANA que podran contractar a persones desocupades per a fer plans en matèria d’emergències.

 

Esta actuació s’emmarca en el Pla Baix Segura renaix, que pretén impulsar un entorn resilient que afavorisca la regeneració econòmica i social del Baix Segura al mateix temps que promou un creixement territorial respectuós amb el medi ambient, per a afrontar futurs episodis de temporals. A demés, que este possibilite una major vertebració d’esta comarca alacantina amb el territori valencià, informa la Generalitat en un comunicat.

 

Este pla, que forma part del programa Avalem Experiència impulsat per la Conselleria d’Economia Sostenible, permetrà que els municipis afectats per la DANA puguen contractar a persones desocupades que tinguen la titulació de tècnic superior en Coordinació d’Emergències i Protecció Civil amb l’objectiu que elaboren o actualitzen i implementen els seus Plans Territorials Municipals enfront d’Emergències (PTM) i Plans d’Actuació Municipal enfront d’Inundacions (PAM Inunda). 

 

Labora farà una preselecció, en tot el territori, entre les persones desocupades inscrites en Labora que complisquen els requisits de titulació i hagen sol·licitat treballar en l’àmbit territorial de la comarca del Baix Segura.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.