Labora oferix ajudes perquè els municipis afectats per la DANA contracten a persones desocupades

 

Labora, el Servici Valencià d’Ocupació i Formació, ha publicat en la seua pàgina web el llistat de les entitats locals afectades per la DANA que podran contractar a persones desocupades per a fer plans en matèria d’emergències.

 

Esta actuació s’emmarca en el Pla Baix Segura renaix, que pretén impulsar un entorn resilient que afavorisca la regeneració econòmica i social del Baix Segura al mateix temps que promou un creixement territorial respectuós amb el medi ambient, per a afrontar futurs episodis de temporals. A demés, que este possibilite una major vertebració d’esta comarca alacantina amb el territori valencià, informa la Generalitat en un comunicat.

 

Este pla, que forma part del programa Avalem Experiència impulsat per la Conselleria d’Economia Sostenible, permetrà que els municipis afectats per la DANA puguen contractar a persones desocupades que tinguen la titulació de tècnic superior en Coordinació d’Emergències i Protecció Civil amb l’objectiu que elaboren o actualitzen i implementen els seus Plans Territorials Municipals enfront d’Emergències (PTM) i Plans d’Actuació Municipal enfront d’Inundacions (PAM Inunda). 

 

Labora farà una preselecció, en tot el territori, entre les persones desocupades inscrites en Labora que complisquen els requisits de titulació i hagen sol·licitat treballar en l’àmbit territorial de la comarca del Baix Segura.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig

La Fonteta fulmina el rècord de públic de la Copa del Rei amb 6.125 persones

La final entre Conectabalear CV Manacor i CV Melilla va reunir 6.125 persones a la Fonteta i va batre un rècord que portava 37 anys vigent.

Una eixordadora mascletà ha obert 19 dies de Falles a València

Una mascletà clàssica en la plaça de l'Ajuntament ha inaugurat 19 dies de Falles amb milers d'assistents i perímetre de seguretat ampliat. El tret ha superat els 130 dB i ha deixat 43 atencions sanitàries.